Proluft: Redovito se usavršavamo kako bismo bili u toku s novim metodama

predstavljamo korisnika

Proluft

Na blogu servisa Solo predstavljamo i naše drage korisnike te im tako pružamo vidljivost i promociju, a sve s ciljem boljega međusobnoga umrežavanja malih poduzetnika, slobodno se javite za promociju na naš e-mail.

Sljedeća zanimljiva tvrtka koju predstavljamo je Proluft, a razgovarali smo s direktorom Mirom Dokmanovićem.

Čime se bavi tvoja tvrtka?

Mi smo tvrtka koja posluje od 1992. Godine, a bavimo se detekcijom i otkrivanjem uzroka vlage, sanacijom, isušivanjem, prodajom uređaja, edukacijom partnera i poslovnih suradnika o istom.

Zašto si krenuo u ovu poslovnu avanturu?

Naši počeci su bili u sasvim drugom smjeru, radili smo u nekoj vrsti partnerstva s jednom multinacionalnom europskom tvrtkom koja se bavi naftnim derivatima. Nakon godina sazrijevanja i suradnje smetalo nam je što neke odluke ne možemo donijeti potpuno neovisno.

Paralelno s našim preispitivanjima dogodila nam se i poplava uslijed nestručnih vodoinstalaterskih radova. Očajni smo shvatili da u takvoj teškoj situaciji dobivamo oprečna mišljenja i savjete i to je, eto, bio okidač i ideja za posao i usavršavanje u tom smjeru.

Proluft

Koji su najveći problemi u poslovanju s kojima se susrećeš?

Najviše se srećemo sa situacijama da ljudi olako shvaćaju problem prekomjerne vlage i često ga negiraju jer misle da će problem nestati ako ga ignoriramo.

Također se susrećemo s nepriznavanjem troškova od strane procjenitelja i osiguravajuće kuće jer žele srezati troškove, što se u europskim zemljama priznaje kao normalan proces sanacije.

Koje alate koristiš u olakšavanju poslovnog procesa?

Što se tiče knjigovodstva, vođenje smo prepustili stručnjaku knjigovođi, a osobno koristimo razne alate kao pomoć u samom poslu, recimo koristimo Piktochart za izradu infografika kako bismo ljepše i zanimljivije prezentirali naše brošure.

Naravno, otkada smo otkrili Solo smo se preporodili, kako želimo da sve bude profesionalno i na nivou, korištenjem servisa Solo nestale su naše muke s izdavanjem računa, a sve to za vrlo povoljnu cijenu.

Po čemu je tvoja tvrtka posebna u odnosu na ostale u istoj branši?

Mi brinemo o našim klijentima, dajemo im kompletnu uslugu od dijagnostike, savjetovanja, sanacije, a ne nudimo samo najam aparata, s obzirom na to da ljudi koji se nađu u takvoj situaciji trebaju puno više od toga. Također se redovito usavršavamo u Austriji i Njemačkoj kako bismo bili u toku s novim metodama sanacije i dijagnostike.

Na koji si od uspjeha u poslovanju najviše ponosan?

Ponosni smo na naše poslovne uspjehe, dobru komunikaciju s klijentima, njihovo zadovoljstvo, dobre povratne informacije i preporuke zadovoljnih klijenata.

Pozivamo vas da posjetite web stranicu tvrtke Proluft te lajkate njihovu Facebook stranicu Proluft, nikad se ne zna kada će vam zatrebati.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Solo je danas postao još bolji i pregledniji 'Ulazni računi' je nova opcija unutar servisa Solo čime smo svim korisnicima dodatno olakšali evidenciju njihovog poslovanja putem Interneta. Opcija Ulaznih računa (Troškova) nudi mogućnost biranja vrste troška, izdavatelja računa, izvorne valute, izno... E-mail komunikacija - prepreka za učinkovitost? O e-mailu se puno pisalo i piše se, jer je ovaj elektronički način komunikacije postao uvriježeno sredstvo komuniciranja među poduzetnicima. Ipak, osim ako ne radite u službi za podršku korisnicima ili imate posao online npr. webshop, odgovaranje na e-... Solo donirao trećinu prihoda za pomoć stradalima u poplavama Odmah po objavi katastrofalnoga stanja na području Slavonije, Solo je odlučio pomoći ugroženima od poplave te se odrekao 33% od svake uplaćene licence od dana poplave do 31. svibnja. Novac je danas uplaćen na račun Crvenoga križa, a pozivamo i druge,...