Odgovori
na česta pitanja iliti FAQ.
Greška u 2D barkodu
09. listopada 2025. u čitavoj EU (što uključuje i hrvatske banke) stupila je na snagu nova sigurnosna mjera Verification of Payee (VoP), kojom se uvodi automatska provjera podudaranja imena primatelja i IBAN-a kod svih uplata u eurima, a cilj je smanjiti broj prijevara i pogrešnih uplata - ako se podaci ne poklapaju, korisnik će prije potvrde transakcije dobiti upozorenje.
Kako se to odražava na 2D barkod koji Solo stavlja na tvoje račune i ponude? Provjeri da u Postavke > Moja tvrtka > Naziv tvoje tvrtke (obrta, udruge, agencije, ...) bude upisan ispravan naziv koji se podudara s onime iz banke tj. tvog bankovnog računa.
U slučaju da koristiš privatni IBAN za poslovne potrebe (paušalni obrtnici), tada će tvoj kupac u svom mobilnom bankarstvu trebati izbrisati iz polja "Naziv primatelja" ono što je automatski upisano iz 2D barkoda i ručno upisati tvoje ime i prezime umjesto naziva obrta.
Jesmo li ti pomogli?
0 od 0 čitalaca tvrdi da jesmoImaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje