Odgovori

na česta pitanja iliti FAQ.


Kako poslati e-Račun

Prvi korak - registracija na sustav IE Računi

Registriraj se u sustav IE Računi. Registracija je potpuno besplatna, nema ugovorne obveze niti mjesečne naknade ako ne pošalješ niti jedan e-račun. Primanje e-računa je zauvijek besplatno.

Ukoliko imaš obrt, verifikacija tvoj budućeg pretinca može potrajati do 24 sata i nakon toga će ti biti aktiviran korisnički račun o čemu ćeš biti obaviješten/a.

Klikni ovdje za registraciju na IE Računi.

Drugi korak - prijava informacijskog posrednika na FINU

U FINU trebaš osobno (kao vlasnik tvtke/obrta) predati isprintani i ispunjeni obrazac kojim potvrđuješ da preko sustava IE Računi želiš slati i primati e-račune tj. da biraš IE Račune za svog informacijskog posrednika.

Nakon što teta u FINI obradi obrazac, biti će ti omogućeno slanje e-računa prema FINA B2B (drugim poslovnim subjektima) i B2G (državnim tijelima). Obrazac se obrađuje odmah dok čekaš na šalteru.

Klikni ovdje za preuzimanje obrasca.

Treći korak - kupnja vlastitog certifikata za slanje e-računa (OPCIONALNO)

Iako je slanje e-računa preko servisa IE Računi omogućeno bez certifikata (drugi korak), preporučeno je slanje e-računa potpisanih vlastitim aplikativnim certifikatom jer postoji mala mogućnost da FINA onemogući slanje bez vlastitog certifikata u budućnosti.

Klikni ovdje za upute kako nabaviti vlastiti certifikat.

Četvrti korak - API ključ za Solo

Nakon što odradiš prethodne korake, prijavi se u IE Računi i kopiraj "API token" iz Postavke > API. Tamo odaberi "Klijent: Solo".

Kopirani API Token ćeš ubaciti u Solo > Postavke > Moja tvrtka > Postavke e-Računa > API token i Spremiti promjene.

Peti korak - slanje e-računa iz Solo

Zapamti - e-račun je samo način slanja postojećeg računa koji normalno kreiraš u Solo. Da bi poslao/la e-račun, željenom računu u servisu Solo klikni na Status > e-račun i on će biti instantno poslan.

Klikni ovdje za cijene slanja e-računa.

 


Jesmo li ti pomogli?

101 od 115 čitalaca tvrdi da jesmo

Imaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje


Slična pitanja:

Primatelj e-Računa ima više poslovnih jedinica Što ako koristim drugi servis za e-Račune