Odgovori
na česta pitanja iliti FAQ.
PO-SD obrazac mi nije ispravan
Bez brige, Solo ispravno generira PO-SD obrazac. Problem je uvijek u datumu kada je račun obilježen plaćenim.
Najprije provjeri sve izlazne račune jesu li označeni plaćenim (zeleno). Ako nisu, označi ih plaćenima. Ako jesu, nađi one kojima je stavljen krivi datum uplate. To možeš napraviti na dva načina: prelaskom miša preko stupca "Rok plaćanja" (prikazati će se datum uplate) ili preuzimanjem obrasca IRA (samo u plaćenom paketu) i provjerom stupca "Datum uplate" uz svaki račun. Nakon što nađeš sporne račune, jednostavno im klikni na Status > Plaćeno i odaberi novi datum uplate te preuzmi novo generirani PO-SD obrazac.
Ako ti je račun izdan u prethodnoj godini, a plaćen u ovoj godini, taj račun ne ulazi u PO-SD obrazac za prethodnu godinu.
Jesmo li ti pomogli?
25 od 43 čitalaca tvrdi da jesmoImaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje