Odgovori
na česta pitanja iliti FAQ.
PO-SD obrazac mi nije ispravan
Solo automatski popunjava iznose u PO-SD obrascu na temelju informacija iz tvog korisničkog računa kojima raspolaže u trenutku kreiranja i ne griješi u tome.
Do odstupanja može doći u situacijama kada si krivo obilježio/la račune plaćenima, što je najčešći slučaj, i u nastavku ćemo objasniti kako to riješiti.
Najprije provjeri sve izlazne račune jesu li označeni plaćenima (zeleno). Ako nisu, označi ih plaćenima i odaberi datum uplate. Ako jesu, nađi one kojima je stavljen krivi datum uplate. To možeš napraviti na dva načina: prelaskom miša preko stupca "Rok plaćanja" (prikazati će se datum uplate) ili preuzimanjem obrasca IRA (samo u plaćenom paketu) i provjerom stupca "Datum uplate" uz svaki račun. Nakon što nađeš sporne račune, jednostavno im klikni na Status > Plaćeno i odaberi novi datum uplate.
Nakon toga ponovno kreiraj PO-SD obrazac koji će sada odgovarati novom stanju tvog korisničkog računa.
Ako imaš račun izdan/poslan kupcu u prethodnoj godini, a koji je plaćen u ovoj godini, taj račun ne ulazi u PO-SD obrazac za prethodnu godinu.
Jesmo li ti pomogli?
29 od 49 čitalaca tvrdi da jesmoImaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje