Odgovori

na česta pitanja iliti FAQ.


Ponavljanje računa i ponuda

Solo u besplatnom i plaćenom paketu nudi mogućnost automatskog ponavljanja računa i ponuda, ali ih neće automatski kreirati već pripremiti kao šprance za brzi unos jednim klikom.

Što to znači? Jednom kada uključiš opciju ponavljanja (kod izrade računa/ponude klikni na Prikaži dodatne opcije > Ponovi ovaj račun/ponudu i upiši broj dana do ponavljanja) taj račun/ponuda će se 3 dana prije isteka ponavljanja pojaviti na Kontrolnoj ploči u sekciji "Ponavljajući računi i ponude" i ostati tamo do dana isteka ponavljanja, a nakon toga nestaje.

Ako klikneš na taj račun/ponudu na Kontrolnoj ploči, otvoriti će se u novom prozoru gdje ćeš vidjeti da ima spreman novi redni broj, trenutni datum i vrijeme te iste stavke, način plaćanja i ostalo iz originalnog dokumenta. Ako je sve okej, dovoljno je da klikneš na "Spremi promjene" i račun/ponuda će se unijeti u Solo.

Ako to ne napraviš, a datum isteka prođe, račun/ponuda neće biti automatski kreiran, ali uvijek možeš naći originalni račun/ponudu i duplicirati ga umjesto prepisivanja (klikom na Status > Dupliciraj)

 


Jesmo li ti pomogli?

12 od 20 čitalaca tvrdi da jesmo

Imaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje


Slična pitanja: