Odgovori

na česta pitanja iliti FAQ.


Ponavljanje računa i ponuda

Solo u besplatnom i plaćenom paketu nudi mogućnost automatski ponoviti tvoj račun ili ponudu, ali ne i automatski kreirati. Što to znači? Jednom kada uključiš opciju ponavljanja (kod izrade računa/ponude klikni na Prikaži dodatne opcije > Ponovi ovaj račun/ponudu i upiši broj dana do ponavljanja) taj račun/ponuda će se najmanje 3 dana prije isteka ponavljanja pojaviti na Kontrolnoj ploči u sekciji "Ponavljajući računi i ponude". Dakle, Solo ga neće automatski kreirati već ga pripremiti za jednostavan unos. Ako klikneš na taj račun/ponudu na Kontrolnoj ploči, otvoriti će se u novom prozoru gdje ćeš vidjeti da ima spreman novi redni broj, trenutni datum i vrijeme te iste stavke, način plaćanja i ostalo iz originalnog dokumenta. Ako je sve okej, dovoljno je da klikneš na "Spremi promjene" i račun/ponuda će se unijeti u Solo.

 


Jesmo li ti pomogli?

5 od 9 čitalaca tvrdi da jesmo

Imaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje


Slična pitanja: