Odgovori

na česta pitanja iliti FAQ.


Slanje e-Računa javlja grešku...

Ovdje su navedene najčešće greške pri slanju e-Računa i rješenja kako ih otkloniti.

Greška: Ne postoji AccountingCustomerParty/Party/PostalAddress/PostalZone
(urn:oasis:names:specification:ubl:schema:xsd:CommonBasicComponents-2) element!
Greška: Ne postoji AccountingCustomerParty/Party/PostalAddress/StreetName

Adresa kupca je neispravnog formata. Adresa mora biti u formatu Ulica i kućni broj, Poštanski broj Grad (npr. Kralja Držislava 4, 10000 Zagreb)

 

Greška: Nije postavljen klijentski certifikat za korisnika OIB!

U postavkama servisa IE Računi trebaš dodati svoj produkcijski aplikativni certifikat od Fine. Gdje nabaviti certifikat za e-Račun?

 

Greška: Slanje e-Računa ovom klijentu nije moguće (neispravan OIB).

Nije upisan ispravan OIB klijenta. Moguće da ti se slučajno provukao razmak (ispred ili iza OIB-a) ili je upisan HR OIB, ne smije biti HR ispred OIB-a jer šalješ lokalnom klijentu. Provjeri i ispravi.

 

Greška: FINA: [998] Svojstvo pretinca primatelja nije ispravno.

Pogledaj ovdje.

 

Greška: Nije moguće povezati API korisnika s API klijentom.

Prijavi se u IE Računi web sučelje i odaberi Solo za API klijenta.

 


Jesmo li ti pomogli?

5 od 32 čitalaca tvrdi da jesmo

Imaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje


Slična pitanja:

Fiskalizacija javlja grešku