Odgovori

na česta pitanja iliti FAQ.


Što ako koristim drugi servis za e-Račune

Solo šalje e-Račune koristeći uslugu vanjskog servisa IE Računi.

Ukoliko koristiš neki drugi servis za slanje e-Računa (npr. Fina, ePošta, MeR, itd.) nećeš moći slati izravno iz Solo sučelja.

Rješenje je da se registriraš na servis IE Računi (besplatno je i bez ikakve ugovorne obveze) i prebaciš njima svoj certifikat. Kako je e-Račun samo način slanja računa, tako da nije bitno preko koga šalješ niti si vezan/a isključivo na jednog pružatelja usluge. Svoj certifikat možeš koristiti neograničeno puta.

Ako već imaš certifikat, prati ove upute i omogući si slanje e-Računa izravno iz servisa Solo.

Imaj na umu da se e-Računi potpisuju s tvojim certifikatom (PKI metoda) jer je to najpouzdanija metoda. Neki servisi nude opciju potpisa bez certifikata, no službeno mišljenje Fine je da to nije preporučljivo i spada u sivu zonu.

 


Jesmo li ti pomogli?

7 od 8 čitalaca tvrdi da jesmo

Imaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje


Slična pitanja:

Primatelj e-Računa ima više poslovnih jedinica Odvojene numeracije za gotovinske i transakcijske račune