Odgovori

na česta pitanja iliti FAQ.


Storniranje računa

Storno nekog računa se radi kada izmjena više nije moguća i ona označava poništavanje stanja koje je trebalo biti (ili jest) naplaćeno. Ukratko, storno računa je izrada novog računa koji ima isti izgled kao original, ali s negativnim iznosom. Taj novi račun ima i novi redni broj te se nalazi na popisu izlaznih računa.

Storniranje običnih računa

Storniranje negotovinskih računa u servisu Solo je automatizirano. Status željenog računa promijeni u "Storniraj" i Solo će sam kreirati identičan račun s novim rednim brojem, istim stavkama i iznosima koji su negativni. U napomenu će upisati na koji račun se odnosi storno.

Storniranje fiskaliziranih računa

Račun koji je fiskaliziran (ima ZKI+JIR), tj. gotovinski račun, se stornira klikom na status i odabirom "Storniraj". Solo će sam kreirati identičan račun s novim rednim brojem, istim stavkama i iznosima koji su negativni. Taj novi storno račun će automatski biti fiskaliziran.

Storniranje računa

 


Jesmo li ti pomogli?

133 od 185 čitalaca tvrdi da jesmo

Imaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje


Slična pitanja:

Solo predlaže neočekivani redni broj računa Arhiva svih računa