Odgovori

na česta pitanja iliti FAQ.


Storniranje računa

Storno nekog računa se radi kada izmjena više nije moguća i ona označava poništavanje stanja koje je trebalo biti (ili jest) naplaćeno. Ukratko, storno računa je izrada novog računa koji ima isti izgled kao original ali s negativnim iznosom.

Storniranje običnih računa

Storniranje negotovinskih računa u servisu Solo je automatizirano. Status željenog računa promijeni u "Storniraj" i Solo će sam kreirati identičan račun s novim rednim brojem, istim stavkama i iznosima koji su negativni. U napomenu će upisati na koji račun se odnosi storno.

Storniranje fiskaliziranih računa

Račun koji je fiskaliziran (ima ZKI+JIR), tj. gotovinski račun, se stornira klikom na status i odabirom "Storniraj". Solo će sam kreirati identičan račun s novim rednim brojem, istim stavkama i iznosima koji su negativni. Taj novi storno račun će automatski biti fiskaliziran.

Storniranje računa

 


Jesmo li ti pomogli?

60 od 80 čitalaca tvrdi da jesmo

Imaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje


Slična pitanja:

Primatelj e-Računa ima više poslovnih jedinica Što ako koristim drugi servis za e-Račune