Odgovori
na česta pitanja iliti FAQ.
Storniranje računa
Storno nekog računa se radi kada izmjena više nije moguća i ona označava poništavanje stanja koje je trebalo biti (ili jest) naplaćeno. Ukratko, storno računa je izrada novog računa koji ima isti izgled kao original, ali s negativnim iznosom. Taj novi račun ima i novi redni broj te se nalazi na popisu izlaznih računa.
Storniranje običnih računa
Storniranje negotovinskih računa u servisu Solo je automatizirano. Status željenog računa promijeni u "Storniraj" i Solo će sam kreirati identičan račun s novim rednim brojem, istim stavkama i iznosima koji su negativni. U napomenu će upisati na koji račun se odnosi storno.
Storniranje fiskaliziranih računa
Račun koji je fiskaliziran (ima ZKI+JIR), tj. gotovinski račun, se stornira klikom na status i odabirom "Storniraj". Solo će sam kreirati identičan račun s novim rednim brojem, istim stavkama i iznosima koji su negativni. Taj novi storno račun će automatski biti fiskaliziran.
Jesmo li ti pomogli?
133 od 185 čitalaca tvrdi da jesmoImaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje