Odgovori

na česta pitanja iliti FAQ.


Prijava/promjena/brisanje poslovnice (poslovnog prostora)

Prijava poslovnog prostora za fiskalizaciju se obavezno radi prije izdavanja prvog računa. Nepoštivanje ovog pravila je porezni prekršaj i rezultira kaznom.

Prijava (ili odjava ili brisanje) se može odraditi fizičkom predajom ovog obrasca u Poreznu upravu ili online, ispunjavanjem formulara u sustavu e-Porezna.

Imaj na umu da i dalje trebaš unijeti podatke o poslovnici (poslovnom prostoru) u servis Solo, neovisno što se sve evidentira putem tog obrasca.

Preuzmi obrazac: obrazac-prijava-poslovnog-prostora.pdf

Pojašnjenja pojmova iz obrasca:

1. Oznaka poslovnog prostora: oznaka koju si definirao/la u svom Internom aktu
2. Adresa poslovnog prostora: fizička adresa poslovnice
3. Tip poslovnog prostora: fiksni poslovni prostor, pokretna trgovina ili internet trgovina
4. Datum početka primjene važenja podataka: prije ili na dan izdavanja prvog računa
5. Datum prestanka primjene važenja podataka: (samo ako mijenjaš/brišeš poslovni prostor)
6. Status poslovnog prostora: otvoren, privremeno zatvoren ili trajno zatvoren

Neovisno o izdavatelju računa/ponude, podaci o proizvođaču/održavatelju programskog rješenja, tj. COAX obrt za web i marketing, su ažurni i ispravni.

 


Jesmo li ti pomogli?

47 od 50 čitalaca tvrdi da jesmo

Imaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje


Slična pitanja:

Istek i zamjena certifikata za fiskalizaciju Trebam li imati Interni akt?