Zašto solo?

captains diary

Prije 6 godina, kada smo pokrenuli tvrtku (d.o.o.), a nakon niza godina u freelance vodama, jedno od prvih pitanja bilo je vezano uz računovodstvo. Kako treba izgledati račun, može li se proizvoljno dizajnirati, kako ga numerirati, kako poslati (okej, mailom)... a i trebalo je čim prije izdati prvi račun.

Potraga po netu je rezultirala time da bez obzira na sve moramo zaposliti knjigovođu, a račune možemo raditi u Wordu sami ili koristiti neki strani web "invoicing" servis.

Ipak smo se odlučili za Word jer strani servisi, koliko god bili privlačni, nisu vizualno prilagođeni hrvatskim odredbama o podacima koji moraju biti jasno navedeni na računu.

I tako su krenuli začeci ovog servisa, prvotno napravljenog za naše osobne potrebe i evidenciju, a prošle godine, nakon uključivanja jednog partnera, je donesena odluka da napravimo servis dostupan svima.

Ideja nije bila da se napravi online računovodstvo, jer već postoji nekoliko takvih usluga kod nas, nego jednostavan i financijski pristupačan (pa čak i jednim dijelom besplatan) servis za one koji računovodstvo ostavljaju računovođi, a sebi žele olakšati izradu i slanje računa.

Pred vama je danas produkt polugodišnjeg truda za čiji je dizajn i programiranje zadužena tvrtka COAX. Servis je 100% napravljen od nule, sav programski kod je ručno napisan u Classic ASP skriptnom jeziku i koristi MySQL bazu i nekoliko komponenti za PDF, mailove i upload. Smješten je na vlastiti Windows 2008 poslužitelj kolociran u Zagrebu.

Možemo reći da smo puštanjem projekta u javnost dostigli prvi cilj, kome su prethodili naleti stresa, zatim veselja kada bi uspjeli preći "milestone", cijelonoćnog programiranja, pa i nekoliko pokušaja odustajanja. Sada konačno možemo reći da su temelji postavljeni i da ne namjeravamo odustati, nego, uz vaš "feedback" nastaviti sa radom i predstavljanjem novih opcija servisa.

Želimo vam uspješno poslovanje i što više izlaznih računa ;)


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Kako zadovoljiti očekivanja klijenata u osam točaka Pogrešna očekivanja klijenta odnosno nezadovoljavanje tih očekivanja može biti neugodno, skupo i može ugroziti reputaciju vaše tvrtke. Kako onda najbolje upravljati očekivanjima klijenta kako biste bili sigurni da će sva biti pokrivena? Evo nekoliko... Solo donirao trećinu prihoda za pomoć stradalima u poplavama Odmah po objavi katastrofalnoga stanja na području Slavonije, Solo je odlučio pomoći ugroženima od poplave te se odrekao 33% od svake uplaćene licence od dana poplave do 31. svibnja. Novac je danas uplaćen na račun Crvenoga križa, a pozivamo i druge,... Država poduzetnicima početnicima plaća licencu za Solo Ako ste novi u svijetu poduzetništva ili razmišljate o pokretanju posla, sigurno imate i drugih briga i nepoznanica na pameti. Tako kad čujete nešto kao – država daje poticaje ili država dijeli nepovratne potpore, vjerojatno mislite, super, ali...