Zašto solo?

captains diary

Prije 6 godina, kada smo pokrenuli tvrtku (d.o.o.), a nakon niza godina u freelance vodama, jedno od prvih pitanja bilo je vezano uz računovodstvo. Kako treba izgledati račun, može li se proizvoljno dizajnirati, kako ga numerirati, kako poslati (okej, mailom)... a i trebalo je čim prije izdati prvi račun.

Potraga po netu je rezultirala time da bez obzira na sve moramo zaposliti knjigovođu, a račune možemo raditi u Wordu sami ili koristiti neki strani web "invoicing" servis.

Ipak smo se odlučili za Word jer strani servisi, koliko god bili privlačni, nisu vizualno prilagođeni hrvatskim odredbama o podacima koji moraju biti jasno navedeni na računu.

I tako su krenuli začeci ovog servisa, prvotno napravljenog za naše osobne potrebe i evidenciju, a prošle godine, nakon uključivanja jednog partnera, je donesena odluka da napravimo servis dostupan svima.

Ideja nije bila da se napravi online računovodstvo, jer već postoji nekoliko takvih usluga kod nas, nego jednostavan i financijski pristupačan (pa čak i jednim dijelom besplatan) servis za one koji računovodstvo ostavljaju računovođi, a sebi žele olakšati izradu i slanje računa.

Pred vama je danas produkt polugodišnjeg truda za čiji je dizajn i programiranje zadužena tvrtka COAX. Servis je 100% napravljen od nule, sav programski kod je ručno napisan u Classic ASP skriptnom jeziku i koristi MySQL bazu i nekoliko komponenti za PDF, mailove i upload. Smješten je na vlastiti Windows 2008 poslužitelj kolociran u Zagrebu.

Možemo reći da smo puštanjem projekta u javnost dostigli prvi cilj, kome su prethodili naleti stresa, zatim veselja kada bi uspjeli preći "milestone", cijelonoćnog programiranja, pa i nekoliko pokušaja odustajanja. Sada konačno možemo reći da su temelji postavljeni i da ne namjeravamo odustati, nego, uz vaš "feedback" nastaviti sa radom i predstavljanjem novih opcija servisa.

Želimo vam uspješno poslovanje i što više izlaznih računa ;)


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Solo Cyber Monday Cyber Monday je naziv za ponedjeljak koji slijedi nakon Black Fridaya, najluđeg shopping dana. Cyber ponedjeljak je napravljen kako bi potaknuo ljude na online kupovinu još dok su u atmosferi velikih popusta za Crni petak (dan kada u Americi počinju r... 5 PR lekcija iz svijeta Zvjezdanih ratova i servisa Solo PR je nekad slovio kao „onaj neki tekst koji ti plate da objaviš“, a koji sadrži neke dosadne fakte, izvještaje, hvalisanja brenda i općenito jednosmjernu komunikaciju. Onda je PR počeo biti definiram kao prijevod - odnosi s javnošću, neki put plaćeni,... Imate li interni akt? Poslujete, šaljete ponude, izdajete račune, naplaćujete račune, baza klijenata se širi, graf prihoda raste. Cijelo to vrijeme nemate interni akt. Možda vam nitko nije spomenuo, možda ste zaboravili, možda vama ne treba? Krivo, sasvim sigurno vam treba...