Zašto solo?

captains diary

Prije 6 godina, kada smo pokrenuli tvrtku (d.o.o.), a nakon niza godina u freelance vodama, jedno od prvih pitanja bilo je vezano uz računovodstvo. Kako treba izgledati račun, može li se proizvoljno dizajnirati, kako ga numerirati, kako poslati (okej, mailom)... a i trebalo je čim prije izdati prvi račun.

Potraga po netu je rezultirala time da bez obzira na sve moramo zaposliti knjigovođu, a račune možemo raditi u Wordu sami ili koristiti neki strani web "invoicing" servis.

Ipak smo se odlučili za Word jer strani servisi, koliko god bili privlačni, nisu vizualno prilagođeni hrvatskim odredbama o podacima koji moraju biti jasno navedeni na računu.

I tako su krenuli začeci ovog servisa, prvotno napravljenog za naše osobne potrebe i evidenciju, a prošle godine, nakon uključivanja jednog partnera, je donesena odluka da napravimo servis dostupan svima.

Ideja nije bila da se napravi online računovodstvo, jer već postoji nekoliko takvih usluga kod nas, nego jednostavan i financijski pristupačan (pa čak i jednim dijelom besplatan) servis za one koji računovodstvo ostavljaju računovođi, a sebi žele olakšati izradu i slanje računa.

Pred vama je danas produkt polugodišnjeg truda za čiji je dizajn i programiranje zadužena tvrtka COAX. Servis je 100% napravljen od nule, sav programski kod je ručno napisan u Classic ASP skriptnom jeziku i koristi MySQL bazu i nekoliko komponenti za PDF, mailove i upload. Smješten je na vlastiti Windows 2008 poslužitelj kolociran u Zagrebu.

Možemo reći da smo puštanjem projekta u javnost dostigli prvi cilj, kome su prethodili naleti stresa, zatim veselja kada bi uspjeli preći "milestone", cijelonoćnog programiranja, pa i nekoliko pokušaja odustajanja. Sada konačno možemo reći da su temelji postavljeni i da ne namjeravamo odustati, nego, uz vaš "feedback" nastaviti sa radom i predstavljanjem novih opcija servisa.

Želimo vam uspješno poslovanje i što više izlaznih računa ;)


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle k... Novi Porezni priručnik za obrtnike Porezna uprava objavila je novi Porezni priručnik za obrtnike (11/2014) s osnovnom namjenom da se obrtniku kao poreznom obvezniku na jednostavan i razumljiv način objasni koje su obveze i prava što proizlaze iz poreznih propisa, propisa o obveznim dopr... Nova nadogradnja servisa Danas je puštena u rad velika nadogradnja servisa Solo koja će posebno obradovati korisnike koji izdaju račune u stranim valutama. U nastavku navodimo sve izmjene i dorade: • odabir valute računa/ponude izravno pri unosu cijena • automatsko...