Odgovori

na česta pitanja iliti FAQ.


Zašto ne mogu mijenjati podatke od poslovnice (poslovnog prostora)

Unos poslovnice (poslovnog prostora) u Solo se evidentira kod Porezne uprave (Solo nakon unosa podataka samostalno šalje te informacije u Poreznu upravu).
Njihov pravilnik nalaže da se jednom prijavljeni podaci ne smiju mijenjati (izuzev adrese ili radnog vremena). Iz tog razloga, ako u Solo imaš unesenu poslovnicu kojoj treba izmjeniti oznaku ili datum početka primjene to nažalost nije moguće.
Ako je neophodno izmjeniti podatke, jedina solucija je zatvaranje poslovnice i otvaranje nove. U tom slučaju nova poslovnica ne smije imati istu oznaku kao prethodno zatvorena.

Molimo, budite jako pažljivi oko toga jer nepridržavanje pravila može izazvati glavobolje.

Bilo koju vrstu promjene radnog vremena ili adrese potrebno je, osim kroz servis Solo, evidentirati i u internom aktu.

Važno: poslovnica se od 1.7.2017. prijavljuje isključivo putem ePorezna ili nošenjem ovog obrasca na Poreznu upravu.

 


Jesmo li ti pomogli?

10 od 11 čitalaca tvrdi da jesmo

Imaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje


Slična pitanja:

Fiskalizacija javlja grešku Istek i zamjena certifikata za fiskalizaciju