Dodane nove mogućnosti u Solo

level up

S početkom jeseni Solo nudi neke nove opcije i dorade te općenito krećemo u nove radne pobjede s poboljšanjima sustava. Evo koja su to.

Posljednjih mjeseci smo radili na opširnoj promjeni sustava kalkulacija. S vremenom i sve zahtjevnijim potrebama korisnika pojavilo se nekoliko situacija gdje su kalkulacije (količina + cijena + popust + porez) rezultirale zaokruženim izračunom koji je odmicao za nekoliko lipa. Porezna uprava tolerira razlike do 1 kn, no svejedno smo odlučili doći do srži stvari i napraviti najbolje moguće zaokruživanje.

Proučavanjem zakona i primjera u praksi velikih biznisa (trgovački lanci) ostali smo zatečeni da u domaćem prometu nema definiranog pravila zaokruživanja cifri na računima. Jedni zaokružuju decimale na višu, drugi na nižu, treći pak jednostavno odrežu sve iza druge decimale bez zaokruživanja. Naime, u svijetu kalkulacija postoji čak 10 (deset!) načina zaokruživanja. U toj šumi kalkulacija, a nakon konzultacija s knjigovođama, odlučili smo da Solo odsad sve zaokružuje školski, tj. 0.5 na višu. Na primjeru - 1,2345 će biti zaokružen na 1,24, 1.005 na 1.01, itd.

Druga bitna dorada je dodatni IBAN. Odsad na računima i ponudama možete odabrati koji će se IBAN prikazati na PDF-u. Svoje IBAN račune upisujete u Moja tvrtka. Znamo mnoge od vas koje će ova izmjena razveseliti.

Dodatni IBAN za odabir na računu

Od ostalih dorada tu su: financijski izvještaji od sada i u CSV i PDF formatu (uz Excel), zatim precizniji grafovi, ažurirana API dokumentacija te suradnja s HUB385 gdje smo, kao i za HDNP prošle godine, napravili poseban paket za mikro subjekte. Više o tome saznajte klikom na HUB385.

Ako ste mislili da se ništa ne dešava, e pa - prevarili ste se :) Solo, tvoj web servis za račune, se svakodnevno poboljšava, većinom kroz male, nevidljive dorade, a sve u cilju poboljšanja korisničkog iskustva te brzine i stabilnosti sustava.

Hvala svim korisnicima na podršci i preporukama, slušamo vaše sugestije i dalje.


Vaši komentari

Gost – 27.09.2016, 22:23

Samo naprijed ! (y)

Solo – 28.09.2016, 12:40

Hvala :)

Gost – 14.05.2017, 20:25

Bravo, svaka čast! Hvala vam n

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Kako zadovoljiti očekivanja klijenata u osam točaka Ilustracija: Fotolia Pogrešna očekivanja klijenta odnosno nezadovoljavanje tih očekivanja može biti neugodno, skupo i može ugroziti reputaciju vaše tvrtke. Kako onda najbolje upravljati očekivanjima klijenta kako biste bili sigurni da će sva biti p... Nove funkcije servisa Posljednja nadogradnja servisa donijela je novu jako traženu opciju - dodavanje skeniranog potpisa i pečata na izlazne račune. Opcija je dostupna samo u plaćenom paketu, a omogućava korisniku da uploada skeniranu fotografiju svog potpisa (jpg, gif, pn... Kako dokazati radni staž nakon ukidanja radne knjižice? Budući da je s danom 1. srpnja 2013. prestala važiti radna knjižica kao javna isprava koju je poslodavac bio dužan najkasnije do 1. listopada 2013. vratiti radniku, došlo je do promjena u svezi načina evidentiranja podataka o radu.Pravilnikom o elektro...