Mala od lavande

Nastavljamo s predstavljanjem korisnika, ovoga puta donosimo razgovor s Ivanom Trut, vlasnicom brenda Mala od lavande, a ujedno pozivamo i druge korisnike da se slobodno jave za besplatnu promociju na našem blogu.

Čime se bavi tvoja tvrtka?

Tvrtka Angara d.o.o. bavi se osim poljoprivredom, proizvodnjom prirodne kozmetike i prirodnih pripravaka za dobrobit zdravlja čovjeka.

Zašto si krenuo u ovu poslovnu avanturu?

Poslovna avantura bila mi je „nametnuta“ uslijed bolesti mog oca koji je započeo priču s lavandom. Preuzela sam polja lavande, nisam znala što bih s njima jer su se plodovi polja skladištili u podrumu bez ikakve prodaje. Ja sam počela prerađivati sirovinu i koristiti je u kozmetičkim proizvodima i tako je nastala Mala od lavande koja sada broji više od 300 proizvoda prirodne kozmetike.

Koji su najveći problemi u poslovanju s kojima se susrećeš?

Najveći problem je regulativa proizvoda pri izlasku na tržište. Oduzima puno vremena i jako puno košta što je nama malim proizvođačima veliki problem, obzirom da moramo proći identičnu priču kao i multinacionalne kompanije koje imaju poslovnice u cijelome svijetu. Oni će lako vratiti takvu investiciju kada posluju u 50 zemalja, mi malo teže samo u Hrvatskoj.

Koje alate koristiš u olakšavanju poslovnog procesa?

Solo:-) Što se tiče samog poslovnog procesa, vanjska tvrtka nam radi papirologiju sto se tiče dozvola za proizvode, preko Sola rješavamo račune i fiskalizaciju, a drugih značajnih administrativnih zahvata nemamo.

Po čemu je tvoja tvrtka posebna u odnosu na ostale u istoj branši?

Mala od lavande jedina je kozmetika koja proizvode izrađuje tek po narudžbi kupca, nemamo skladište gotovih proizvoda gdje bi proizvodi stajali i gubili na kvaliteti. Samim time imamo slobodu da proizvode napravimo prema preferencijama kupca (izostavimo nešto, nešto drugo dodamo i sl).

Naši proizvodi nisu testirani na životinjama niti sadrže bilo koju sastavnicu koja je testirana na životinjama. Niti jedan od sastojaka nije životinjskog podrijetla, osim meda kojeg sadrži manje od 1% proizvoda. Jedina smo tvrtka koja u suradnji i interakciji sa svojim kupcima korigiramo sastav i poboljšavamo proizvode slijedeći savjete i kritike kupaca.

Mala od lavande

Na koji si od uspjeha u poslovanju najviše ponosan?

Ono na sto sam posebno ponosna je to da je od ovakvog malog OPG-a nastala tvrtka koju prepoznaje  i slijedi već jako puno ljudi po kvaliteti proizvoda i to sve bez kredita, s vlastitim sredstvima koja nisu bila izdašna.


U susret Danu žena pozivamo vas da pogledate webshop i pronađete nešto za svoju dragu ili sebe. Ako volite prirodnu kozmetiku svakako lajkajte i Facebook stranicu Mala od lavande i pratite akcije i posebne ponude ovog domaćeg brenda.

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Sedam koraka do samopouzdanja u networkingu Koliko puta ste čuli kako je networking ključan za uspjeh u poslovanju? Koliko ste opravdanja našli kako biste izbjegli tako nešto? S obzirom na to da networking zaista jest ključ uspjeha malih biznisa, odlučili smo vam napisati nekoliko savjeta koji... Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle... Izrada PO-SD obrasca jednim klikom Dobra vijest za paušalne obrtnike, korisnike servisa Solo. Od danas je moguće jednim klikom izraditi PO-SD obrazac* (Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom samostalnom porezu na dohodak) koji se dostavlja Poreznoj upravi do...