Nova nadogradnja servisa

level up

Ovotjedna nadogradnja servisa Solo uključuje:

Vjerujemo će vam ova izmjena još više olakšati rad s našim servisom za izdavanje računa, a vaše sugestije primamo i dalje :)


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Nadogradnja servisa Nova nadogradnja servisa Solo donosi iduće dorade: • Računi i ponude sa više od 6 stavaka se protežu na dvije stranice PDF računa. Maksimalan broj stavaka je povećan na 18. • Storniranje računa smo automatizirali i moguće je izvršiti storno... Što ste htjeli znati o fiskalizaciji, a niste imali koga pitati U srpnju će biti dvije godine od kada je fiskalizacija u potpunosti uvedena u poslovanje u Hrvatskoj, a ipak oko nje još vlada veo ne baš potpune jasnoće. Naravno, najviše pitanja oko fiskalizacije imaju oni koji tek kreću u poslovanje i zanima ih jesu... Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle k...