Nove funkcije servisa

level up

Posljednja nadogradnja servisa donijela je novu jako traženu opciju - dodavanje skeniranog potpisa i pečata na izlazne račune. Opcija je dostupna samo u plaćenom paketu, a omogućava korisniku da uploada skeniranu fotografiju svog potpisa (jpg, gif, png, svg) dimenzija do 200px x 200px koja će se zatim prikazati na PDF računu koji se šalje klijentu.
Kako kupci često traže original dokument, tj. dokument koji je potpisan od strane prodavača, ovo će uvelike ubrzati i olakšati izdavanje računa bez potrebe za slanje poštom, čime je Solo u potpunosti pokrio elektroničko izdavanje računa (i uštedu na papiru, poštarini).

Još jedna dorada je vezana uz informacije koje su navedene na dnu računa (poslovnica, pravni podaci, kontakti), a koji su dosad bili fiksna stavka. Uveli smo i nekoliko novih polja za one koji posluju s inozemstvom (EU VAT, SWIFT) i jedno ekstra polje u koje možete upisati proizvoljne podatke (npr. Poslovnica: Ilica 1, 10000 Zagreb ili Vlasnik: Han Solo ili Radno vrijeme: 9-17h) a pojavljuje se u stupcu "Naše adrese". Polja koja nisu upisana više neće biti prikazana na tom dijelu računa (npr. ako niste upisali web stranicu).

Obje dorade su dostupne nakon što se prijaviš u Solo sa svojim kor. imenom i lozinkom, i odabereš Postavke -> Moja tvrtka -> Prikaži dodatne opcije.

Vaše prijedloge i sugestije primamo i dalje kako bi unaprijedili i olakšali korištenje servisa.

I za kraj jedan prigodni video "A gde je pečat?!" :)


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Zašto solo? Prije 6 godina, kada smo pokrenuli tvrtku (d.o.o.), a nakon niza godina u freelance vodama, jedno od prvih pitanja bilo je vezano uz računovodstvo. Kako treba izgledati račun, može li se proizvoljno dizajnirati, kako ga numerirati, kako poslati (okej,... Nova godina - nove mogućnosti Nova godina donosi i neke novitete na servisu Solo, a na kojem kontinuirano radimo kako bi vam olakšali poslovanje. Zahvaljujući vašem nepresušnom feedbacku Solo je postao još bolji: • vlastiti poziv na broj u računima i ponudama (Postavke > P... Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle k...