Izrada PO-SD obrasca jednim klikom

keep it simple

Dobra vijest za paušalne obrtnike, korisnike servisa Solo. Od danas je moguće jednim klikom izraditi PO-SD obrazac* (Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom samostalnom porezu na dohodak) koji se dostavlja Poreznoj upravi do 15.1.1015. Opcija je dostupna i u besplatnom paketu ;)

Obrazac će, naravno, biti popunjen financijskim podacima na temelju računa koje ste unijeli u Solo tijekom ove godine, a bitno je napomenuti da status računa mora biti "zatvoren" i upisan datum uplate.

*opciju ćete naći pod Financijski izvještaji (u Izlaznim računima), na prijašnjem mjestu rekapitulacije.


Vaši komentari

Gost – 21.04.2018, 16:43

Pozdrav, na PO-SD obrascu je i stupac:
UPLAĆENI POREZ NA DOHODAK I
PRIREZ POREZU NA DOHODAK

Da li se i ovi iznosi mogu unijeti negdje u Solo sevrisu pa da se automatski popuni i taj stupac?

Hvala,
Franko

Gost – 06.01.2020, 15:01

Imam isto pitanje kao i Franko, zanima me moze li se unjeti i uplaceni porez na dohodak i prirez automatski, vjerujem da moze, samo ne znam kako.

Solo – 06.01.2020, 16:02

Porez i prirez se dopisuju ručno na isprintani PO-SD obrazac.

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Iako niste u sustavu PDV-a, evo kada ipak morate imati PDV broj Jasno nam je da poslujemo u zemlji s bezbroj neobičnih zakona, pravila i preporuka koje se čine da su tu samo zato kako bi mikro i malim poduzetnicima zakomplicirali poslovanje. Jedna od takvih stvari je i imanje PDV broja i podnošenje PDV obrasca iako... O certifikatima, iOS aplikaciji, GDPR-u i doradama servisa Imamo nekoliko obavijesti i noviteta za tebe :) Istek valjanosti poslužiteljskog certifikata bla bla... Porezna uprava je poslala dopis o zamjeni poslužiteljskog certifikata svim korisnicima fiskalizacije. Što to znači za tebe? Ako koristiš naš ser... Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle...