Solo donirao trećinu prihoda za pomoć stradalima u poplavama

donacije poduzetnika

Odmah po objavi katastrofalnoga stanja na području Slavonije, Solo je odlučio pomoći ugroženima od poplave te se odrekao 33% od svake uplaćene licence od dana poplave do 31. svibnja. Novac je danas uplaćen na račun Crvenoga križa, a pozivamo i druge, pomozite ako možete i donirajte uplatom novčanih sredstava.

Ukoliko poduzetnici izvršavaju donaciju uplatom novčanih sredstava, poduzetnicima će se iznos doniranih sredstava priznati kao rashod (umanjenje osnovice za plaćanje poreza na dohodak i poreza na dobit ) do visine 2% prihoda (primitaka) ostvarenih u prethodnoj godini.

Napominjemo da novčana sredstva koje poduzetnici doniraju, ne podliježu obavezi obračuna PDV-a s obzirom na to da se ne očekuje nikakva protuusluga za donirana sredstva. Ako se donacija izvršava isporukom dobara poduzetnici su obvezatni na tako donirana dobra platiti PDV.

Međutim i kod ovih donacija za iznos izvršene donacije priznaje se rashod (umanjenje osnovice za plaćanje poreza na dohodak i poreza na dobit ) do visine 2% ostvarenih prihoda (primitaka) u prethodnoj godini.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Avansni računi i dodatni operateri Novi tjedan donosi i nove funkcije servisa Solo. Dosta korisnika je tražilo mogućnost izrade avansnih računa (račun za predujam) pa smo dodali tu opciju pod 'Tip računa'. Druga bitna novost je mogućnost dodavanja dodatnog Solo korisnika (operatera) pod... Besplatna Solo licenca za Iznajmljivače sa srcem Da smo u poslu s nekretninama sigurno bismo se odazvali akciji Iznajmljivači sa srcem. Naime, otvorena je grupa na Facebooku koja spaja iznajmljivače koji imaju volje i mogućnosti nekoga besplatno ugostiti i obitelji s djecom s posebnim potrebama ili... 5 PR lekcija iz svijeta Zvjezdanih ratova i servisa Solo PR je nekad slovio kao „onaj neki tekst koji ti plate da objaviš“, a koji sadrži neke dosadne fakte, izvještaje, hvalisanja brenda i općenito jednosmjernu komunikaciju. Onda je PR počeo biti definiram kao prijevod - odnosi s javnošću, neki put plaćeni,...