Solo donirao trećinu prihoda za pomoć stradalima u poplavama

donacije poduzetnika

Odmah po objavi katastrofalnoga stanja na području Slavonije, Solo je odlučio pomoći ugroženima od poplave te se odrekao 33% od svake uplaćene licence od dana poplave do 31. svibnja. Novac je danas uplaćen na račun Crvenoga križa, a pozivamo i druge, pomozite ako možete i donirajte uplatom novčanih sredstava.

Ukoliko poduzetnici izvršavaju donaciju uplatom novčanih sredstava, poduzetnicima će se iznos doniranih sredstava priznati kao rashod (umanjenje osnovice za plaćanje poreza na dohodak i poreza na dobit ) do visine 2% prihoda (primitaka) ostvarenih u prethodnoj godini.

Napominjemo da novčana sredstva koje poduzetnici doniraju, ne podliježu obavezi obračuna PDV-a s obzirom na to da se ne očekuje nikakva protuusluga za donirana sredstva. Ako se donacija izvršava isporukom dobara poduzetnici su obvezatni na tako donirana dobra platiti PDV.

Međutim i kod ovih donacija za iznos izvršene donacije priznaje se rashod (umanjenje osnovice za plaćanje poreza na dohodak i poreza na dobit ) do visine 2% ostvarenih prihoda (primitaka) u prethodnoj godini.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Dodane nove mogućnosti u Solo S početkom jeseni Solo nudi neke nove opcije i dorade te općenito krećemo u nove radne pobjede s poboljšanjima sustava. Evo koja su to.Posljednjih mjeseci smo radili na opširnoj promjeni sustava kalkulacija. S vremenom i sve zahtjevnijim potrebama kori... Hello Fiskalizacija 2.0 Solo je, sukladno najavama, upravo postao spreman za notornu Fiskalizaciju 2.0, uz naš servis će to biti mačji kašalj jer smo se potrudili zadržati jednostavnost korištenja kao svih godina dosad pa ćemo proletiti kroz najbitnije promjene. Ukratko - sko... Nova napomena na računima obrtnika dohodaša" Podsjećamo sve obveznike poreza na dohodak da od 1.srpnja 2013. kada započinje primjena Zakona o PDV-u, prilagode sadržaje svojih izlaznih računa sukladno odredbi članak 139. st.3. Zakona o PDV-u. Naime od 1.srpnja 2013. svi obveznici poreza na dohod...