Solo donirao trećinu prihoda za pomoć stradalima u poplavama

donacije poduzetnika

Odmah po objavi katastrofalnoga stanja na području Slavonije, Solo je odlučio pomoći ugroženima od poplave te se odrekao 33% od svake uplaćene licence od dana poplave do 31. svibnja. Novac je danas uplaćen na račun Crvenoga križa, a pozivamo i druge, pomozite ako možete i donirajte uplatom novčanih sredstava.

Ukoliko poduzetnici izvršavaju donaciju uplatom novčanih sredstava, poduzetnicima će se iznos doniranih sredstava priznati kao rashod (umanjenje osnovice za plaćanje poreza na dohodak i poreza na dobit ) do visine 2% prihoda (primitaka) ostvarenih u prethodnoj godini.

Napominjemo da novčana sredstva koje poduzetnici doniraju, ne podliježu obavezi obračuna PDV-a s obzirom na to da se ne očekuje nikakva protuusluga za donirana sredstva. Ako se donacija izvršava isporukom dobara poduzetnici su obvezatni na tako donirana dobra platiti PDV.

Međutim i kod ovih donacija za iznos izvršene donacije priznaje se rashod (umanjenje osnovice za plaćanje poreza na dohodak i poreza na dobit ) do visine 2% ostvarenih prihoda (primitaka) u prethodnoj godini.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Nova godina - nove mogućnosti Nova godina donosi i neke novitete na servisu Solo, a na kojem kontinuirano radimo kako bi vam olakšali poslovanje. Zahvaljujući vašem nepresušnom feedbacku Solo je postao još bolji: • vlastiti poziv na broj u računima i ponudama (Postavke > P... Spremni smo za fiskalizaciju :) Ilustracija: solo screenshot Prvi tjedan je iza nas i oduševljeni smo vašim odazivom, a sudeći prema pozitivnim komentarima i vi ste našom uslugom :) Hvala svima koji su nam se javili, bilo je tu puno odličnih prijedloga i kako bismo vam olakšali rad,... Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle...