Nadogradnja servisa

level up

Nova nadogradnja servisa Solo donosi iduće dorade:

• Računi i ponude sa više od 6 stavaka se protežu na dvije stranice PDF računa. Maksimalan broj stavaka je povećan na 18.

• Storniranje računa smo automatizirali i moguće je izvršiti storno jednim klikom iz padajućeg izbornika uz svaki račun. Korisnici fiskalizacije nakon automatskog storniranja trebaju otvoriti novo kreirani račun, uključiti "Fiskaliziraj ovaj račun" i spremiti ga.

• Višejezičnost računa je kompletno promijenjena. Sada je moguće računu/ponudi zasebno odabrati jezik (hrvatski, engleski, njemački, francuski, talijanski i španjolski), valutu i ručno upisati valutni tečaj (ako ponuđeni nije prihvatljiv).

• Na dno PDF računa/ponude smo dodali i nove korporativne informacije: državu, SWIFT i mobitel. Te opcije se definiraju pod Postavke -> Moja tvrtka.

• Preuzimanje Rekapitulacije ulaznih računa (samo za plaćeni paket) u Excel formatu.

• Popust stavki na računu može biti u više decimala.

• Nova lista troškova sukladno RIF-ovom kontnom planu za 2013.

Sve navedeno su bile sugestije naših dragih korisnika; ako imate još prijedloga za unaprijeđenje servisa kako bi vam olakšali rad, javljajte nam na bok@solo.com.hr ili putem Poruka.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Otvori paušalni obrt za čišćenje uz bespovratnu potporu od 20 000 kuna Ako ste nezaposlena osoba s prebivalištem u Zagrebu, prijavljeni na Zavod za zapošljavanje i želite otvoriti obrt za čišćenje sa sjedištem u Zagrebu, Grad Zagreb će vam za to isplatiti 20 000 kuna, bespovratnih sredstava. Projekt Radi čisto – budi zap... Solo + Fiskalizacija = <3 Mali poduzetnici sa uslužnim djelatnostima koji posluju s gotovinom mogu jednostavno, brzo i besplatno fiskalizirati svoje račune. Solo obavlja sav posao komunikacije s Poreznom upravom i generira Zaštitni kod i JIR. Solo od svojih početaka podržava f... 5 PR lekcija iz svijeta Zvjezdanih ratova i servisa Solo PR je nekad slovio kao „onaj neki tekst koji ti plate da objaviš“, a koji sadrži neke dosadne fakte, izvještaje, hvalisanja brenda i općenito jednosmjernu komunikaciju. Onda je PR počeo biti definiram kao prijevod - odnosi s javnošću, neki put plaćeni,...