Nadogradnja servisa

level up

Nova nadogradnja servisa Solo donosi iduće dorade:

• Računi i ponude sa više od 6 stavaka se protežu na dvije stranice PDF računa. Maksimalan broj stavaka je povećan na 18.

• Storniranje računa smo automatizirali i moguće je izvršiti storno jednim klikom iz padajućeg izbornika uz svaki račun. Korisnici fiskalizacije nakon automatskog storniranja trebaju otvoriti novo kreirani račun, uključiti "Fiskaliziraj ovaj račun" i spremiti ga.

• Višejezičnost računa je kompletno promijenjena. Sada je moguće računu/ponudi zasebno odabrati jezik (hrvatski, engleski, njemački, francuski, talijanski i španjolski), valutu i ručno upisati valutni tečaj (ako ponuđeni nije prihvatljiv).

• Na dno PDF računa/ponude smo dodali i nove korporativne informacije: državu, SWIFT i mobitel. Te opcije se definiraju pod Postavke -> Moja tvrtka.

• Preuzimanje Rekapitulacije ulaznih računa (samo za plaćeni paket) u Excel formatu.

• Popust stavki na računu može biti u više decimala.

• Nova lista troškova sukladno RIF-ovom kontnom planu za 2013.

Sve navedeno su bile sugestije naših dragih korisnika; ako imate još prijedloga za unaprijeđenje servisa kako bi vam olakšali rad, javljajte nam na bok@solo.com.hr ili putem Poruka.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

MACKOO - omiljeni brend među vlasnicima mačaka Počevši od veljače, na Solo blogu ćemo predstavljati naše korisnike i tako im pružiti vidljivost i promociju, a sve s ciljem boljeg međusobnog umrežavanja malih poduzetnika. Prva tvrtka koju predstavljamo je Mackoo grebalice, a razgovarali smo s njeni... Kome trebaju, a kome ne trebaju e-računi Jednostavno govoreći e-račun je račun koji se šalje preko nekog od servisa koji izrađuju račun sa svim elementima e-računa te ga na određeni način distribuiraju. Na tržištu postoji nekoliko servisa koji šalju e-račune (jedan od njih je i FINA), a cijel... Budite bolji od svoje konkurencije - evo kako Kada razmišljamo po čemu se neke tvrtke razlikuju na pamet nam najčešće pada cijena. No, biti jeftiniji od konkurencije nije tvoje jedino oružje. Zapravo, cijena uopće nije kategorija za diferencijaciju. Često poduzetnike uznemiri kad ih konkurencija...