Nadogradnja servisa

level up

Nova nadogradnja servisa Solo donosi iduće dorade:

• Računi i ponude sa više od 6 stavaka se protežu na dvije stranice PDF računa. Maksimalan broj stavaka je povećan na 18.

• Storniranje računa smo automatizirali i moguće je izvršiti storno jednim klikom iz padajućeg izbornika uz svaki račun. Korisnici fiskalizacije nakon automatskog storniranja trebaju otvoriti novo kreirani račun, uključiti "Fiskaliziraj ovaj račun" i spremiti ga.

• Višejezičnost računa je kompletno promijenjena. Sada je moguće računu/ponudi zasebno odabrati jezik (hrvatski, engleski, njemački, francuski, talijanski i španjolski), valutu i ručno upisati valutni tečaj (ako ponuđeni nije prihvatljiv).

• Na dno PDF računa/ponude smo dodali i nove korporativne informacije: državu, SWIFT i mobitel. Te opcije se definiraju pod Postavke -> Moja tvrtka.

• Preuzimanje Rekapitulacije ulaznih računa (samo za plaćeni paket) u Excel formatu.

• Popust stavki na računu može biti u više decimala.

• Nova lista troškova sukladno RIF-ovom kontnom planu za 2013.

Sve navedeno su bile sugestije naših dragih korisnika; ako imate još prijedloga za unaprijeđenje servisa kako bi vam olakšali rad, javljajte nam na bok@solo.com.hr ili putem Poruka.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Sada je pravo vrijeme za otvaranje paušalnog obrta Došlo je vrijeme kada je zaista dobro biti paušalac. Kako je paušalni oblik obrta najpovoljniji i najjednostavniji način poslovanja smo komunicirali već godinama, najviše u našim postovima Kako otvoriti obrt bez puno komplikacije i Kako otvoriti obrt o... Solo je danas postao još bolji i pregledniji 'Ulazni računi' je nova opcija unutar servisa Solo čime smo svim korisnicima dodatno olakšali evidenciju njihovog poslovanja putem Interneta. Opcija Ulaznih računa (Troškova) nudi mogućnost biranja vrste troška, izdavatelja računa, izvorne valute, izno... 5 PR lekcija iz svijeta Zvjezdanih ratova i servisa Solo PR je nekad slovio kao „onaj neki tekst koji ti plate da objaviš“, a koji sadrži neke dosadne fakte, izvještaje, hvalisanja brenda i općenito jednosmjernu komunikaciju. Onda je PR počeo biti definiram kao prijevod - odnosi s javnošću, neki put plaćeni,...