Solo + Fiskalizacija = <3

big news everyone

Mali poduzetnici sa uslužnim djelatnostima koji posluju s gotovinom mogu jednostavno, brzo i besplatno fiskalizirati svoje račune. Solo obavlja sav posao komunikacije s Poreznom upravom i generira Zaštitni kod i JIR.

Solo od svojih početaka podržava fiskalnu i standardnu numeraciju, tj. izgled računa, no htjeli smo uslugu približiti i onima koji od 01.04. moraju prikazati Zaštitni kod i JIR na svojim gotovinskim računima. Od danas je moguće i to – potpuno besplatno. Solo i dalje ima dva modela pretplate od kojih je jedina limitacija u besplatnom – Jabba modelu – do 3 izlazna računa mjesečno.
Na tebi je da nabaviš FINA FISKAL certifikat, podesiš Solo za fiskalizaciju u četiri jednostavna koraka (koraci su opisani nakon što se prijaviš u sustav i odabereš fiskalizaciju), i u roku pet minuta možeš izdati prvi fiskalni račun :)

Ipak, treba napomenuti da je Solo fiskalizacija predviđena za male poduzetnike u uslužnom sektoru (npr. dizajn studio, tattoo studio, automehaničarski servis, obrt za konzalting, itd.) sa jednom poslovnicom i jednim operaterom.

Ako imaš pitanja oko fiskalizacije javi nam se putem maila ili preko Facebook stranice.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

BRANDZ: Nikada, nikada ne razmišljamo o neuspjehu Na Solo blogu predstavljamo naše drage korisnike i tako im pružamo vidljivost i promociju, a sve s ciljem boljega međusobnoga umrežavanja malih poduzetnika, slobodno se javite. Sljedeća tvrtka koju predstavljamo je agencija BRANDZ, a razgovarali smo s... Sada je pravo vrijeme za otvaranje paušalnog obrta Došlo je vrijeme kada je zaista dobro biti paušalac. Kako je paušalni oblik obrta najpovoljniji i najjednostavniji način poslovanja smo komunicirali već godinama, najviše u našim postovima Kako otvoriti obrt bez puno komplikacije i Kako otvoriti obrt o... Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle k...