Solo + Fiskalizacija = <3

big news everyone

Mali poduzetnici sa uslužnim djelatnostima koji posluju s gotovinom mogu jednostavno, brzo i besplatno fiskalizirati svoje račune. Solo obavlja sav posao komunikacije s Poreznom upravom i generira Zaštitni kod i JIR.

Solo od svojih početaka podržava fiskalnu i standardnu numeraciju, tj. izgled računa, no htjeli smo uslugu približiti i onima koji od 01.04. moraju prikazati Zaštitni kod i JIR na svojim gotovinskim računima. Od danas je moguće i to – potpuno besplatno. Solo i dalje ima dva modela pretplate od kojih je jedina limitacija u besplatnom – Jabba modelu – do 3 izlazna računa mjesečno.
Na tebi je da nabaviš FINA FISKAL certifikat, podesiš Solo za fiskalizaciju u četiri jednostavna koraka (koraci su opisani nakon što se prijaviš u sustav i odabereš fiskalizaciju), i u roku pet minuta možeš izdati prvi fiskalni račun :)

Ipak, treba napomenuti da je Solo fiskalizacija predviđena za male poduzetnike u uslužnom sektoru (npr. dizajn studio, tattoo studio, automehaničarski servis, obrt za konzalting, itd.) sa jednom poslovnicom i jednim operaterom.

Ako imaš pitanja oko fiskalizacije javi nam se putem maila ili preko Facebook stranice.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Imate li interni akt? Poslujete, šaljete ponude, izdajete račune, naplaćujete račune, baza klijenata se širi, graf prihoda raste. Cijelo to vrijeme nemate interni akt. Možda vam nitko nije spomenuo, možda ste zaboravili, možda vama ne treba? Krivo, sasvim sigurno vam treba... SRETAN 2. ROĐENDAN SOLO! Već dvije godine servis Solo raste zajedno s vama, našim dragim korisnicima, te smo i ovog rođendana odlučili darovati vas jednom super opcijom - mogućnošću ispisa na POS printer :) Svi korisnici servisa, a posebno oni koji obavljaju prodaju na sajmov... 5 PR lekcija iz svijeta Zvjezdanih ratova i servisa Solo PR je nekad slovio kao „onaj neki tekst koji ti plate da objaviš“, a koji sadrži neke dosadne fakte, izvještaje, hvalisanja brenda i općenito jednosmjernu komunikaciju. Onda je PR počeo biti definiram kao prijevod - odnosi s javnošću, neki put plaćeni,...