Solo + Fiskalizacija = <3

big news everyone

Mali poduzetnici sa uslužnim djelatnostima koji posluju s gotovinom mogu jednostavno, brzo i besplatno fiskalizirati svoje račune. Solo obavlja sav posao komunikacije s Poreznom upravom i generira Zaštitni kod i JIR.

Solo od svojih početaka podržava fiskalnu i standardnu numeraciju, tj. izgled računa, no htjeli smo uslugu približiti i onima koji od 01.04. moraju prikazati Zaštitni kod i JIR na svojim gotovinskim računima. Od danas je moguće i to – potpuno besplatno. Solo i dalje ima dva modela pretplate od kojih je jedina limitacija u besplatnom – Jabba modelu – do 3 izlazna računa mjesečno.
Na tebi je da nabaviš FINA FISKAL certifikat, podesiš Solo za fiskalizaciju u četiri jednostavna koraka (koraci su opisani nakon što se prijaviš u sustav i odabereš fiskalizaciju), i u roku pet minuta možeš izdati prvi fiskalni račun :)

Ipak, treba napomenuti da je Solo fiskalizacija predviđena za male poduzetnike u uslužnom sektoru (npr. dizajn studio, tattoo studio, automehaničarski servis, obrt za konzalting, itd.) sa jednom poslovnicom i jednim operaterom.

Ako imaš pitanja oko fiskalizacije javi nam se putem maila ili preko Facebook stranice.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Solo uveo novi izgled A4 računa, mobilnu verziju i poseban paket za freelancere Kasnoljetna nadogradnja servisa, danas puštena u pogon, je najveća dosad. Radilo se dva puna mjeseca na općem poboljšanju servisa i uvođenju novih opcija, a sve kako bi ti olakšali izdavanje računa u svakoj prilici. Ovo je ujedno i zadnja ovogodišnja v... Solo webinar: Solo izdavanje računa Pozivamo te da u utorak, 30.09.2014. s početkom u 11 sati, sudjelujete u webinaru koji će te upoznati s raznim opcijama servisa Solo. Webinar će se održati putem Hangout on Air platforme. Na webinaru ćete upoznati osnovne, ali i napredne funkcije servi... Kako zadovoljiti očekivanja klijenata u osam točaka Ilustracija: Fotolia Pogrešna očekivanja klijenta odnosno nezadovoljavanje tih očekivanja može biti neugodno, skupo i može ugroziti reputaciju vaše tvrtke. Kako onda najbolje upravljati očekivanjima klijenta kako biste bili sigurni da će sva biti p...