Solo poklanja besplatni paket za nonprofit organizacije

non-profit

Solo za non-profit udruge

Prosinac je tradicionalno vrijeme kada analiziramo godinu iza nas i zahvaljujemo na svemu što smo ostvarili u proteklih 365 dana. To je vrijeme darivanja i dijeljenje dobroga te širenja pozitivne energije. Kako bismo ovaj duh s jednokratnoga proširili na cjelogodišnji period, Solo je odlučio napraviti nonprofit modul koji će biti dostupan besplatno nonprofit organizacijama.

Modul za nonprofit organizacije omogućuje izradu do 10 računa mjesečno u cjelokupnoj funkcionalnosti servisa. Zainteresirane neprofitabilne udruge se mogu javiti putem maila i zatražiti svoj pristupni kod. Od dokumentacije je potrebno priložiti izvod iz registra udruga te kratko napisati čime se udruga bavila u proteklome periodu. Linkovi dobrodošli.

Nadamo se da će ova novost iz Solo programiraonice biti zanimljiva neprofitnim organizacijama te im koristiti u njihovom radu, olakšati i automatizirati možebitno izdavanje računa i ponuda, ali i vođenje svoje interne evidencije suradnji. Kao i uvijek, slušamo rado vaše ideje i prijedloge pa se slobodno javite za sva pitanja, komentare, a uskoro i čestitke.


Vaši komentari

Gost – 04.03.2024, 00:25

Da li ova ponuda vrijedi i za sportske klubove (udruge)?

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Obavezna primjena IBAN-a u svim nalozima za plaćanje od 1. lipnja Sukladno Odluci Hrvatske narodne banke o načinu otvaranja transakcijskih računa, od 1.6.2014. obvezna je primjena IBAN-a primatelja u podatku "IBAN ili broj računa primatelja" u svim nalozima za plaćanje u nacionalnom platnom prometu. Suk... Kako zadovoljiti očekivanja klijenata u osam točaka Pogrešna očekivanja klijenta odnosno nezadovoljavanje tih očekivanja može biti neugodno, skupo i može ugroziti reputaciju vaše tvrtke. Kako onda najbolje upravljati očekivanjima klijenta kako biste bili sigurni da će sva biti pokrivena? Evo nekoliko... Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle k...