Solo poklanja besplatni paket za nonprofit organizacije

non-profit

Solo za non-profit udruge

Prosinac je tradicionalno vrijeme kada analiziramo godinu iza nas i zahvaljujemo na svemu što smo ostvarili u proteklih 365 dana. To je vrijeme darivanja i dijeljenje dobroga te širenja pozitivne energije. Kako bismo ovaj duh s jednokratnoga proširili na cjelogodišnji period, Solo je odlučio napraviti nonprofit modul koji će biti dostupan besplatno nonprofit organizacijama.

Modul za nonprofit organizacije omogućuje izradu do 10 računa mjesečno u cjelokupnoj funkcionalnosti servisa. Zainteresirane neprofitabilne udruge se mogu javiti putem maila i zatražiti svoj pristupni kod. Od dokumentacije je potrebno priložiti izvod iz registra udruga te kratko napisati čime se udruga bavila u proteklome periodu. Linkovi dobrodošli.

Nadamo se da će ova novost iz Solo programiraonice biti zanimljiva neprofitnim organizacijama te im koristiti u njihovom radu, olakšati i automatizirati možebitno izdavanje računa i ponuda, ali i vođenje svoje interne evidencije suradnji. Kao i uvijek, slušamo rado vaše ideje i prijedloge pa se slobodno javite za sva pitanja, komentare, a uskoro i čestitke.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Primjeri internih akata za potrebe fiskalizacije Obveznici fiskalizacije, bez obzira u kojem krugu ulaze u nju, dužni su donijeti interni akt o organizaciji poslovanja za svoj poslovni prostor. Porezna uprava će u postupku nadzora kontrolirati imate li interni akt i odgovara li numeracija računa onoj... Imate li interni akt? Poslujete, šaljete ponude, izdajete račune, naplaćujete račune, baza klijenata se širi, graf prihoda raste. Cijelo to vrijeme nemate interni akt. Možda vam nitko nije spomenuo, možda ste zaboravili, možda vama ne treba? Krivo, sasvim sigurno vam treba... Kako zadovoljiti očekivanja klijenata u osam točaka Ilustracija: Fotolia Pogrešna očekivanja klijenta odnosno nezadovoljavanje tih očekivanja može biti neugodno, skupo i može ugroziti reputaciju vaše tvrtke. Kako onda najbolje upravljati očekivanjima klijenta kako biste bili sigurni da će sva biti p...