Solo je dobio API (i još par kul opcija)

faster, bigger, better, bolder

Ususret hladnijim jesenjim danima, Solo je "podebljan" novim funkcijama koje će vam još više olakšati njegovo korištenje ;)

Neke od novih mogućnosti servisa su:

• slanje računa na više e-mail adresa (odvojiti "," ili ";")
• plaćeni paket je dobio detaljni graf prihoda za pojedinog klijenta (klikom na Klijenti)
• redizajnirani su statusi računa za lakše praćenje poslovanja
• Solo sada pamti i rokove plaćanja računa i ponuda (prema zadnjem računu) i više neće stavljati 7 dana za rok uplate
• dodali smo telefon i e-mail u brzi pregled klijenata
• moguće je uključiti ponude u čekanje naplate na Kontrolnoj ploči (opcija je u Postavke -> Moja tvrtka -> Napredne opcije)
• klijente i usluge je moguće sortirati
• licencu za Solo je sada moguće kupiti/produžiti putem PayPala (instantna aktivacija)

Najveća novost i šećer na kraju je svakako naš API (aplikacijsko programsko sučelje). Odsad možeš svoj Solo račun povezati sa svojim programima, aplikacijama, web trgovinama... Mogućnosti su nebrojene, a možeš li ga, i kako, iskoristiti - najbolje da pročitaš u zasebnoj sekciji API dokumentacija.

Nadamo se da ćemo u skorijoj budućnosti vidjeti pluginove za e-commerce sustave poput Magenta, PrestaShopa, VirtueMarta, WooCommerce, a ako nam pošalješ svoj plugin da ga objavimo, nagradit ćemo te s besplatnom Solo licencom :)

Ako već nemaš besplatni Solo račun, pozivamo te da se registriraš (potrebno je 30 sekundi) i odmah počneš koristiti sustav koji će ti olakšati poslovanje.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Sedam koraka do samopouzdanja u networkingu Koliko puta ste čuli kako je networking ključan za uspjeh u poslovanju? Koliko ste opravdanja našli kako biste izbjegli tako nešto? S obzirom na to da networking zaista jest ključ uspjeha malih biznisa, odlučili smo vam napisati nekoliko savjeta koji... E-mail komunikacija - prepreka za učinkovitost? O e-mailu se puno pisalo i piše se, jer je ovaj elektronički način komunikacije postao uvriježeno sredstvo komuniciranja među poduzetnicima. Ipak, osim ako ne radite u službi za podršku korisnicima ili imate posao online npr. webshop, odgovaranje na e-... Solo donirao trećinu prihoda za pomoć stradalima u poplavama Odmah po objavi katastrofalnoga stanja na području Slavonije, Solo je odlučio pomoći ugroženima od poplave te se odrekao 33% od svake uplaćene licence od dana poplave do 31. svibnja. Novac je danas uplaćen na račun Crvenoga križa, a pozivamo i druge,...