SRETAN 1. ROĐENDAN SOLO!

happy birthday

Upravo ste napravili jedan krug oko Sunca u društvu servisa Solo. Naime, prije točno godinu dana, Solo je ugledao svijetlo weba i ušao u živote malih poduzetnika.

Nakon dvanaest mjeseci rada i uživanja na ovom projektu možemo reći kako smo i dalje puni entuzijazma i volje za poboljšanjima projekta, a velikim djelom ste zato zaslužni i vi, korisnici. Na svakodnevnoj bazi primamo komentare korisnika te želje za nadogradnjama, pohvale i poticaje te definitivno i dalje slušamo sve prijedloge te ugrađujemo nove funkcionalnosti.

Tijekom godine dana najviše ste nas pitali o tome kako spremiti FINA fiskal certifikat i kako koristiti Solo pa vas podsjećamo na blog post Brzi vodič kroz Solo servis. Ako i nakon čitanja imate dodatnih pitanja slobodno nam pišite na bok@solo.com.hr ili pošaljite upit preko Facebooka.

Ideja servisa Solo i jest neposredna komunikacija s korisnicima, našim klijentima koji žele web servis za račune prilagođen njihovim potrebama, a po prihvatljivoj cijeni. Hvala svima na prošlih 365 dana i što ste prepoznali Solo kao friendly servis za račune, dali mu svoje povjerenje i potporu.

Stoga Solo nastavlja potporu vašega rada i prati vaš poduzetnički duh ma gdje se nalazili jer Solo je dostupan 24 sata uz pristup Internetu. Posao ne smije biti smetnja u životu nego potpora pa vas pozivamo, priključite se ekipi od više od 1.000 korisnika i registrirajte se, a kako biste bili u tijeku s novostima lajkajte nas.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Ofir - Imam osjećaj da umjesto s timom, radim s obitelji Nastavljamo s predstavljanjem korisnika, ovoga vikenda donosimo razgovor s Milanom Puvača, vlasnikom tvrtke Ofir d.o.o., a ujedno pozivamo i druge korisnike da se slobodno jave za malo besplatne promocije. Čime se bavi tvoja tvrtka? Iako je prema godi... Uveli smo QR kod i novi dizajn A4 računa Nepredvidljiva godina, puna izazova za mnoga poslovanja je skoro iza nas. Kako su teška vremena uvijek prilika za rast i razvoj drago nam je objaviti kako je i Solo doživio veliku nadogradnju. Jedna od novosti koja će mnoge razveseliti je novi dizajn... Kako zadovoljiti očekivanja klijenata u osam točaka Pogrešna očekivanja klijenta odnosno nezadovoljavanje tih očekivanja može biti neugodno, skupo i može ugroziti reputaciju vaše tvrtke. Kako onda najbolje upravljati očekivanjima klijenta kako biste bili sigurni da će sva biti pokrivena? Evo nekoliko...