Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle kupci i klijenti. Stoga, ako vam se povratna informacija nudi besplatno i samovoljno, tim više ju dočekajte otvorenih očiju (pretpostavka je da dolazi online).

Važno je vidljivo istaknuti kako je povratna informacija dobro došla jer u protivnom možda nećete dobiti baš svako mišljenje, a znate kako se kaže, svako mišljenje nam je važno. Stoga napišite na web ili u pozdravnoj e-mail poruci kako biste voljeli dobiti komentare i odmah napišite kako to učiniti odnosno navedite e-mail, broj telefona, twitter handle ili nešto vama i vašoj publici odgovara. Pazite pritom da taj proces za kupce bude iznimno lagan, da ne moraju ulagati ekstra energije kako bi vam nešto poručili.

Kada vam pristigne informacija, sortirajte ju prema važnosti. Ako je u pitanju pohvala, uživajte i zahvalite se. Ako je u pitanju prijedlog razmislite o tome je li prijedlog zanimljiv i drugim kupcima, je li prijedlog izvediv te u kojem roku. Ako posjedujete resurse za uvažavanje prijedloga učinite to, obavijestiti osobu koja vam je prijedlog dala, a zatim obavijestite i ostale kupce o novosti koju ste uveli, ali i da je ona potekla iz prijedloga vašeg kupca. Time ćete otvoriti prostor za nove ideje i još više povratnih informacija.
A ako vam pristigne kritika?

Ako vam kupac daje kritiku, ne morate odmah paničariti, nuditi opravdanja i objašnjenja, a pogotovo nemojte ignorirati. Sjetite se kako je kritika samo znak da taj kupac želi vaš proizvod ili uslugu, odnosno želi komunicirati s vama. Pozdravite to i objasnite im kakvu korist kupac zapravo ima ili će imati od vašeg proizvoda ili usluge. Jedan dio ljudi u procesu kupnje zapravo treba taj „middle ground“, korak u kojem će na neki način pregovarati s vama, a zatim i izvršiti kupnju. Stoga, svaki prigovor ili kritiku shvatite kao potencijalnu prodaju. Odmah će vam i biti draži.

Povratna informacija vam može pomoći i u praćenju trendova ili zakona. Često su kupci prvi koji će vam ukazati da vam je neka usluga neodgovarajuća ili nepotpuna ili da je potrebno nešto izmijeniti kako bi i dalje bila poželjna. Znači, otvorite se prema klijentima na način kao da imate puno osobnih savjetnika koji vam pomažu u poslovanju i poboljšanju poslovanja. Sigurno je da će prijedlog koji ste uvažili tom kupci biti dovoljan povod da ostane lojalan i da će takav kupac širiti pozitivan glas o vama.
A to je cilj svakog poslovanja, zar ne?

Gost-08.08.2014, 04:11

Da li se na ovaj racun moze prebaciti zarada sa interneta, kao paypal?

Solo-11.08.2014, 11:58

Pozdrav, Solo je servis za izdavanje računa kao dokaza o poslovanju, ne računa kao transakcijskog računa. LP.

Solo webinar: Solo izdavanje računa Pozivamo te da u utorak, 30.09.2014. s početkom u 11 sati, sudjelujete u webinaru koji će te upoznati s raznim opcijama servisa Solo. Webinar će se održati putem Hangout on Air platforme. Na webinaru ćete upoznati osnovne, ali i napredne funkcije servi... Kako otvoriti obrt bez puno komplikacije Preskočit ćemo uvod i čestitati na hrabrosti za pokretanjem vlastitog biznisa. Otvoriti obrt je jednostavnije i isplativije od d.o.o., a tijekom 2014. je izdavanje obrtnice potpuno besplatno i uštediti će ti 200,00 kn.Ovaj članak je podijeljen u dva di... Zajedno smo 4 godine 11.2. Solo je navršio četiri godine!Uvijek radimo na poboljšanju servisa i trudimo se pružiti što bolje korisničko iskustvo i podršku pa smo i ovih 1460+ dana s vama obilježili nadogradnjom. Za poklon ti dajemo: • mogućnost izrade narudžbenica • podsje...