11.2. Solo je navršio četiri godine!

Uvijek radimo na poboljšanju servisa i trudimo se pružiti što bolje korisničko iskustvo i podršku pa smo i ovih 1460+ dana s vama obilježili nadogradnjom. Za poklon ti dajemo:

te pregršt poboljšanja u radu. I dalje primamo vaše prijedloge na mail, a primamo i čestitke kako bismo znali da ste zadovoljni onim što radimo.

Gost-14.02.2017, 20:21

Sve najbolje!!!

Solo-14.02.2017, 20:23

Zahvaljujemo :)

Gost-14.02.2017, 20:46

Sretan :) IBB

Solo-14.02.2017, 20:50

Hvala IBB ;)

Gost-15.02.2017, 00:35

Puno još sretnih...još da napravite "vođenje skladišta"...nema Vam kraja!!!

Solo-15.02.2017, 10:08

Hvala na čestitkama

Gost-15.02.2017, 14:17

Sretan B-day

Solo-15.02.2017, 19:40

Thank you :)

Solo uveo novi izgled A4 računa, mobilnu verziju i poseban paket za freelancere Kasnoljetna nadogradnja servisa, danas puštena u pogon, je najveća dosad. Radilo se dva puna mjeseca na općem poboljšanju servisa i uvođenju novih opcija, a sve kako bi ti olakšali izdavanje računa u svakoj prilici. Ovo je ujedno i zadnja ovogodišnja v... Kako zadovoljiti očekivanja klijenata u osam točaka Ilustracija: Fotolia Pogrešna očekivanja klijenta odnosno nezadovoljavanje tih očekivanja može biti neugodno, skupo i može ugroziti reputaciju vaše tvrtke. Kako onda najbolje upravljati očekivanjima klijenta kako biste bili sigurni da će sva biti p... Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle...