11.2. Solo je navršio četiri godine!

Uvijek radimo na poboljšanju servisa i trudimo se pružiti što bolje korisničko iskustvo i podršku pa smo i ovih 1460+ dana s vama obilježili nadogradnjom. Za poklon ti dajemo:

te pregršt poboljšanja u radu. I dalje primamo vaše prijedloge na mail, a primamo i čestitke kako bismo znali da ste zadovoljni onim što radimo.

Gost-14.02.2017, 20:21

Sve najbolje!!!

Solo-14.02.2017, 20:23

Zahvaljujemo :)

Gost-14.02.2017, 20:46

Sretan :) IBB

Solo-14.02.2017, 20:50

Hvala IBB ;)

Gost-15.02.2017, 00:35

Puno još sretnih...još da napravite "vođenje skladišta"...nema Vam kraja!!!

Solo-15.02.2017, 10:08

Hvala na čestitkama

Gost-15.02.2017, 14:17

Sretan B-day

Solo-15.02.2017, 19:40

Thank you :)

Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle... Izdavanje računa u inozemstvo Posebno nam je drago što nas u zadnje vrijeme puno pitate o izdavanju računa u inozemstvo i poslovanju s klijentima u Europskoj uniji i drugim zemljama jer to znači da posla ima i da se biznis širi. Solo je kao servis za račune u potpunosti spreman za... Besplatna Solo licenca za Iznajmljivače sa srcem Da smo u poslu s nekretninama sigurno bismo se odazvali akciji Iznajmljivači sa srcem. Naime, otvorena je grupa na Facebooku koja spaja iznajmljivače koji imaju volje i mogućnosti nekoga besplatno ugostiti i obitelji s djecom s posebnim potrebama ili...