ZigZag

Hrvatska je velikim djelom turistički orijentirana što se gospodarskog sektora tiče. Upravo prije početka sezone dobivamo dosta upita iznajmljivača o servisu i je li odgovarajuć za njihove potrebe. Solo u potpunosti odgovara malim iznajmljivačima, ali i nešto većim igračima.

U nastavku predstavljamo korisnika ZIGZAG, tvrtku koja pruža uslugu smještaja, a o tome kako je raditi u Zimmer frei branši razgovarali smo s njihovom senior koordinatoricom Anjom Grgić.

Čime se bavi tvoja tvrtka?

Naša tvrtka bavi se apartmanskim i hotelskim smještajem u Zagrebu i Dubrovniku te Beogradu. Radi se prvenstveno o kratkoročnom najmu luksuznih i prostranih stanova i soba u najužim gradskim jezgrama. Naši klijenti uglavnom su strani turisti kojima naše lokacije u tim gradovima najbolje odgovaraju.

Zašto si krenuo u ovu poslovnu avanturu?

ZIGZAG započeo je svoj rad inspiriran idejom otvaranja modernog apartmanskog tipa smještaja u skladu sa svjetskim trendovima. Svoja internacionalna iskustva osnivači su željeli pretočiti u Zagrebu te ponuditi smještaj u najužem centru grada kako bi turisti koji se odluče na odmor u urbanoj destinaciji grad doživjeli na najbolji način.

Isto tako, Zagreb se tada počeo profilirati kao zanimljiva city break destinacija kojoj je nedostajalo adekvatne turističko-smještajne ponude i tu se otvorio prostor za razvoj zanimljivog koncepta.

Koji su najveći problemi u poslovanju s kojima se susrećeš?

Najveći problemi u poslovanju uglavnom su vezani uz administracijski i logistički dio posla, sve one pozadinske radnje čije je besprijekorno funkcioniranje neophodno za naš core business - pružanje izvanredne usluge. Budući da poslujemo na nekoliko lokacija, sinkronizacija poslovanja i stalna koordinacija timova iznimno nam je bitna.

Koje alate koristiš u olakšavanju poslovnog procesa?

S obzirom da imamo velik broj svakodnevnih naplata, jednostavna online platforma za izradu računa poput servisa Solo, čiji smo odnedavno i korisnici, uvelike olakšava i ubrzava taj segment poslovanja. Naravno, tu su i druge online platforme za unos i evidenciju rezervacija, housekeeping i ostalo bez kojih si ne možemo zamisliti radni dan.

Po čemu je tvoja tvrtka posebna u odnosu na ostale u istoj branši?

Bili smo jedni od prvih koji su se u trenutku turističkog procvata Zagreba počeli baviti ovim poslom i u međuvremenu skupili nekoliko godina iskustva. Ono što nas i danas diferencira od ostalih je odlična organizacija i visoki standardi kvalitete smještaja i usluge na kojoj stalno radimo.

Na koji si od uspjeha u poslovanju najviše ponosan?

Puno je uspjeha na koje smo ponosni. Od zagrebačke priče s jednim apartmanom proširili smo se i na još dvije lokacije, od kojih je jedna prešla i granice Hrvatske. A taj rast traje i dalje, pa će se ZIGZAG u budućnosti sigurno naći i u još kojem gradu.

Naravno, najviše smo ponosni kada kvalitetu naše usluge prepoznaju naši gosti, ocjenjujući nas izvrsnim ocjenama na web stranicama poput Trip Advisor i Booking.com.

ZigZag

Želiš li nešto posebno istaknuti?

Prošle godine naš je način poslovanja prepoznalo i Ministarstvo turizma i dodijelilo nam kategoriju Integralnog hotela u Zagrebu, prvog takvog u Hrvatskoj.

Radi se o smještajnom konceptu s jednom središnjom lokacijom u sklopu koje se nalaze recepcija, dio smještajnih kapaciteta i logistički prostor, iz kojeg se upravlja ostalim objektima koji su u neposrednoj blizini. Prednost takvog koncepta je bolja organizacija i jednostavnost poslovanja.

Pozivamo vas da posjetite web stranicu tvrtke ZIGZAG te lajkate njihovu Facebook stranicu Zig Zag Apartments&Rooms.

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Lunatron - dizajnom iz hobija do web shopa Giftonaut Počevši od veljače, na Solo blogu predstavljamo naše korisnike i tako im pružamo vidljivost i promociju, a sve s ciljem boljega međusobnoga umrežavanja malih poduzetnika. Sljedeća tvrtka koju predstavljamo je Lunatron, a razgovarali smo s njenim vlasn... Uputa o obvezi izdavanja računa izvan radnog vremena obveznika fiskalizacije Porezna uprava izdala je pojašnjenje obveznicima fiskalizacije koje se odnosi na elektroničku prijavu poslovnih prostora, odnosno prijavu radnih dana i radnog vremena poslovnica.Podaci o poslovnim prostorima, a onda i o radnom vremenu služe Poreznoj up... Obavezna primjena IBAN-a u svim nalozima za plaćanje od 1. lipnja Sukladno Odluci Hrvatske narodne banke o načinu otvaranja transakcijskih računa, od 1.6.2014. obvezna je primjena IBAN-a primatelja u podatku "IBAN ili broj računa primatelja" u svim nalozima za plaćanje u nacionalnom platnom prometu. Suk...