ZIGZAG: Dobili smo kategoriju Integralnog hotela u Zagrebu, prvog takvog u Hrvatskoj

predstavljamo korisnika

ZigZag

Hrvatska je velikim djelom turistički orijentirana što se gospodarskog sektora tiče. Upravo prije početka sezone dobivamo dosta upita iznajmljivača o servisu i je li odgovarajuć za njihove potrebe. Solo u potpunosti odgovara malim iznajmljivačima, ali i nešto većim igračima.

U nastavku predstavljamo korisnika ZIGZAG, tvrtku koja pruža uslugu smještaja, a o tome kako je raditi u Zimmer frei branši razgovarali smo s njihovom senior koordinatoricom Anjom Grgić.

Čime se bavi tvoja tvrtka?

Naša tvrtka bavi se apartmanskim i hotelskim smještajem u Zagrebu i Dubrovniku te Beogradu. Radi se prvenstveno o kratkoročnom najmu luksuznih i prostranih stanova i soba u najužim gradskim jezgrama. Naši klijenti uglavnom su strani turisti kojima naše lokacije u tim gradovima najbolje odgovaraju.

Zašto si krenuo u ovu poslovnu avanturu?

ZIGZAG započeo je svoj rad inspiriran idejom otvaranja modernog apartmanskog tipa smještaja u skladu sa svjetskim trendovima. Svoja internacionalna iskustva osnivači su željeli pretočiti u Zagrebu te ponuditi smještaj u najužem centru grada kako bi turisti koji se odluče na odmor u urbanoj destinaciji grad doživjeli na najbolji način.

Isto tako, Zagreb se tada počeo profilirati kao zanimljiva city break destinacija kojoj je nedostajalo adekvatne turističko-smještajne ponude i tu se otvorio prostor za razvoj zanimljivog koncepta.

Koji su najveći problemi u poslovanju s kojima se susrećeš?

Najveći problemi u poslovanju uglavnom su vezani uz administracijski i logistički dio posla, sve one pozadinske radnje čije je besprijekorno funkcioniranje neophodno za naš core business - pružanje izvanredne usluge. Budući da poslujemo na nekoliko lokacija, sinkronizacija poslovanja i stalna koordinacija timova iznimno nam je bitna.

Koje alate koristiš u olakšavanju poslovnog procesa?

S obzirom da imamo velik broj svakodnevnih naplata, jednostavna online platforma za izradu računa poput servisa Solo, čiji smo odnedavno i korisnici, uvelike olakšava i ubrzava taj segment poslovanja. Naravno, tu su i druge online platforme za unos i evidenciju rezervacija, housekeeping i ostalo bez kojih si ne možemo zamisliti radni dan.

Po čemu je tvoja tvrtka posebna u odnosu na ostale u istoj branši?

Bili smo jedni od prvih koji su se u trenutku turističkog procvata Zagreba počeli baviti ovim poslom i u međuvremenu skupili nekoliko godina iskustva. Ono što nas i danas diferencira od ostalih je odlična organizacija i visoki standardi kvalitete smještaja i usluge na kojoj stalno radimo.

Na koji si od uspjeha u poslovanju najviše ponosan?

Puno je uspjeha na koje smo ponosni. Od zagrebačke priče s jednim apartmanom proširili smo se i na još dvije lokacije, od kojih je jedna prešla i granice Hrvatske. A taj rast traje i dalje, pa će se ZIGZAG u budućnosti sigurno naći i u još kojem gradu.

Naravno, najviše smo ponosni kada kvalitetu naše usluge prepoznaju naši gosti, ocjenjujući nas izvrsnim ocjenama na web stranicama poput Trip Advisor i Booking.com.

ZigZag

Želiš li nešto posebno istaknuti?

Prošle godine naš je način poslovanja prepoznalo i Ministarstvo turizma i dodijelilo nam kategoriju Integralnog hotela u Zagrebu, prvog takvog u Hrvatskoj.

Radi se o smještajnom konceptu s jednom središnjom lokacijom u sklopu koje se nalaze recepcija, dio smještajnih kapaciteta i logistički prostor, iz kojeg se upravlja ostalim objektima koji su u neposrednoj blizini. Prednost takvog koncepta je bolja organizacija i jednostavnost poslovanja.

Pozivamo vas da posjetite web stranicu tvrtke ZIGZAG te lajkate njihovu Facebook stranicu Zig Zag Apartments&Rooms.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Ofir - Imam osjećaj da umjesto s timom, radim s obitelji Nastavljamo s predstavljanjem korisnika, ovoga vikenda donosimo razgovor s Milanom Puvača, vlasnikom tvrtke Ofir d.o.o., a ujedno pozivamo i druge korisnike da se slobodno jave za malo besplatne promocije. Čime se bavi tvoja tvrtka? Iako je prema godi... Još jedan razlog zašto je Solo najbolji izbor Solo je danas uveo automatsku izradu obrasca KPR (Knjiga prometa). Ovim obrascem smo upotpunili kolekciju automatski generiranih poslovnih dokumenata i možemo reći da Solo jedini na tržištu nudi potpunu kontrolu poslovanja te maksimalno olakšava vođen... IBAN od 1. lipnja postaje obavezan Sukladno Odluci HNB-a od 01. lipnja 2013. uvodi se korištenje IBAN-a (International Bank Account Number) u domaćem platnom prometu kao obvezne identifikacije računa uplatitelja. Solo će od tog datuma na tvojim izlaznim računima i ponudama prikazivati I...