Hello Fiskalizacija 2.0

level up

Solo je, sukladno najavama, upravo postao spreman za notornu Fiskalizaciju 2.0, uz naš servis će to biti mačji kašalj jer smo se potrudili zadržati jednostavnost korištenja kao svih godina dosad pa ćemo proletiti kroz najbitnije promjene.

Ukratko - skoro ništa se ne mijenja u načinu na koji koristiš Solo, a one bitne izmjene i dorade uključuju:

• Solo sada automatski fiskalizira sve račune koji podliježu fiskalizaciji (F1)
• Pri izradi računa (i ostalih dokumenata) sada biraš tipa kupca, on je bitan da Solo zna što dalje treba odraditi u pozadini za tebe
• Uvedene KPD oznake (na računima koje kreiraš za B2B i B2G) te ih možeš unijeti u svoj katalog usluga/proizvoda da ne moraš upisivati na samom računu. Svatko mora naći svoju KPD oznaku, a za lakši pronalazak smo objavili tražilicu KPD oznaka ovdje
• Slanje/primanje i arhiviranje eRačuna će od 1.1. biti sastavni dio Solo usluge i neće se dodatno naplaćivati
• Uvedena mogućnost povezivanja dva odvojena korisnička računa, npr. ako imaš drugi Solo kor. račun za sajmove ili webshop, možeš ih povezati u Postavke kako bi ti Solo prikazao objedinjene financijske izveštaje i PO-SD
• U plaćenom paketu je moguće dodati 3 bankovna računa
• Napravljena je hrpa sitnih poboljšanja, no to je standardno već svake godine jer redovno ažuriramo servis.

Početkom godine smo uveli i dodatni paket solo+ u kojem imaš sve opcije solo paketa, ali nudi do 2000 računa mjesečno, povezivanje s bankom (open banking) i izradu putnih naloga. Obzirom da Solo nema ugovornu obvezu, svoj plaćeni paket možeš mijenjati u hodu.

eRačun i Solo

Kako smo najavili, svi korisnici (i oni u besplatnom paketu) će imati mogućnost slanja, primanja i arhiviranja eRačuna izravno iz sučelja i taj dio odrađujemo automatski u suradnji s našim informacijskim posrednikom monoform tj. preko servisa doku.hr (monoform je samo naziv tvrtke koja je vlasnik servisa Doku, jednako kao što je tvrtka COAX vlasnik servisa Solo). Svaki korisnik servisa Solo će dobiti automatski kreirani sandučić na doku.hr, nema troškova za tebe, nema ugovorne obveze niti potpisivanja kompliciranih ugovora sa sitnim slovima (osim jednog kratkog i neobvezujućeg kojeg ti pošaljemo na mail i digitalno potpisivanje, a kako bi zadovoljili zakonsku obavezu), a sve radnje oko eRačuna će se raditi izravno iz servisa Solo.

A kako šaljem eRačun?

Isto kao dosad. Ako se još nisi susreo/la s tom opcijom, kod svakog računa imaš mali kvadratić u boji koji označava status računa. Klikneš na njega i odabereš Pošalji kao eRačun i to je to. Jednostavnije ne može.

Imaj na umu da eRačun možeš slati samo prema B2B ili B2G.

Mobilna aplikacija

Naša super jednostavna mobilna aplikacija i dalje funkcionira kao dodatak na web servis i preko nje je moguće i dalje izdavati samo gotovinske B2C POS račune. Aplikacija je besplatna, prijavljuješ se u nju s istim podacima kao na računalu i moguće ju je instalirati na iOS ili Android.

Nova verzija aplikacije je prilagođena za Fiskalizaciju 2.0 (izdavanje računa samo prema B2C), a uz podršku za nove printere, dodali smo i opciju slanja računa na mail ili WhatsApp.

API

API je dorađen novim opcijama, neke su izbačene pa baci pogled na changelog. Naše API dorade su uvijek "backwards compatible".

Cijene ostaju iste

Solo jedini nije dizao cijene (i ne planira u dogledno vrijeme) svojih usluga jer nismo lihvari i ne želimo dodatno financijski opteretiti ovaj napaćeni narod.

P.S. - u narednim danima ćemo se posvetiti objavljivanju novih uputa/odgovora u bazi pitanja i odgovora.


TL;DR

Podsjetnik za tipove kupaca:
B2C – kupac je fizička osoba, nebitno je li iz Hrvatske ili ne
B2B – kupac je pravna osoba (tvrtka, obrt...) u Hrvatskoj
B2G – državna tvrtka/javna nabava iz Hrvatske
EU – kupac je pravna osoba, nije iz HR, ali je iz neke EU države
INT – kupac je pravna osoba koja nije iz Hrvatske niti EU, nego iz neke treće države svijeta

Solo će automatski fiskalizirati sve račune koji podliježu fiskalizaciji (F1).

Ako si u PDV-u, B2B i B2G račune kreiraš normalno kao dosad, ali proces slanja (Status > Pošalji) će umjesto PDF-a mailom, poslati eRačun. Primatelja ćemo automatski naći prema OIB-u s računa.
Kada obilježiš izdani eRačun plaćenim (Status > Plaćeno), Solo će automatski odraditi eIzvještavanje.

Ako nisi u PDV-u, sve račune (osim B2G) radiš normalno kao dosad. I šalješ ih kupcima na isti način kao dosad.

Ulazni eRačuni će ti stizati u Računi > Ulazni računi, gdje ćeš ih moći pregledati, preuzeti za arhivu ili pak odbiti. eRačuni će imati posebnu oznaku da ih razlikuješ od klasičnih koje unosiš ručno. Solo će ti poslati i e-mail obavijest o primitku svakog eRačuna.


Vaši komentari

Gost – 08.12.2025, 20:46

Pošto sam totalno zbunjena sa Fiskalizacijo ovo se čini jednostavno , a to je BIT !! Hvala, neka pitanja ću još postaviti

Gost – 08.12.2025, 20:55

Pozdrav. Super jasno je sve ovo što nudite samo imam pitanje, a mozda je i konstatacija. Ja moram samo izvaditi certifikat na fini i to je to.? Posrednik je monoform i njega ovlastim u eporeznoj. I sto ako nemam interni akt, samo ostavim kucicu praznu ili...?
Da li jos nesto moram napraviti na eporeznoj nevezano za vas?

Han Solo – 08.12.2025, 21:43

Trebaš certifikat samo ako si obveznik fiskalizacije 1, ako jesi, tada moraš i prijaviti oznaku poslovnog prostora (koju moraš imati u svom internom aktu) na ePoreznu. Za dodatna pitanja nas kontaktiraj mailom.

Gost – 09.12.2025, 09:03

Kako da potvrdimo informacijskog posrednika Doku za zaprimanje i fiskalizaciju računa ? Jer još nismo dobili "pozivnicu" za potvrdu u sustavu ePorezna?

Han Solo – 09.12.2025, 10:25

Dobiti ćete ubrzo.

Gost – 09.12.2025, 10:06

Što s nama koji smo do sada slali e račune B2G preko IE RAČUNA, prekida li se automatski ovlaštenje koje smo dali njima kada odaberemo Monoform? Vrijedi li nam i dalje ovaj certifikat ili treba neki drugi?

Han Solo – 09.12.2025, 10:26

IE Računi se gase, a od 1.1. slanje/primanje eRačuna preuzima monoform tj. servis doku.hr

Gost – 09.12.2025, 10:13

Ukoliko se odlučimo na FiskAplikaciju možemo li kombinirati zaprimanje preko njih, a izradu običnog računa preko Solo (paušalist izvan PDV-a). Trenutno na ulazu u Solo moramo potvrditi monoform?

Gost – 09.12.2025, 10:20

Poštovani, zanima me samo što ce biti s arhivom računa, moramo li ih sami arhivirati?
Inače, sve zvuči jednostavno i nastavljamo rad s vama! :)

Gost – 09.12.2025, 10:34

Pozdrav,
zanima me na koji način moje knjigovodstvo (vanjski knjigovodstveni servis) može 'pokupiti' podatke (dolazni i odlazni računi - xml?) te ih unijeti u svoju aplikaciju?

Gost – 09.12.2025, 11:02

Pozdrav,
dali postoji opcija drugog informacijskog posrednika pošto ne želim da se to odrađuje preko monoform servisa nego preko mer-a ?

Han Solo – 09.12.2025, 11:05

Nažalost ne, to smo već najavili odavno: https://solo.com.hr/pitanja-i-odgovori/fiskalizacija-2-0/103

Gost – 09.12.2025, 11:11

PITANJE VAŽNO: da li moramo prihvatiti MONOFORM j.d.o.o. i koje ovlasti ima ta firma

Gost – 09.12.2025, 11:14

Poštovani,
molim da HITNO postavite mogućnost uklanjanja pop-up prozora kako bi mogli neometano koristiti aplikaciju dok nemamo sve podatke tražene u pop-up prozoru. Hvala.

Gost – 09.12.2025, 11:15

Znači doslovno sam danas potvrdila mikroeračun jer sam smatrala da moram s obzirom na to da mi je to stiglo u sandučić u eporeznoj i onda sam se logirala na Solo i vidjela sve vaše informacije. I sad postoji mogućnost da ću imati dva posrednika, mikroeračun i vas odnosno Doku. Je li to problem i kako da si učinim život lakšim?

Gost – 09.12.2025, 11:36

Vrijedi li Solo account za Doku ili trebamo kreirati account na Doku?

Han Solo – 18.12.2025, 10:47

Sve je već povezano automatski. Ne trebaš se (niti možeš) registrirati na doku.hr jer ćeš eRačune slati i primati direktno iz servisa Solo potpuno besplatno.

Gost – 09.12.2025, 11:45

Zdravo,
Je li se može dobiti ugovor između moje tvrtke i Monoform? To je nešto što bi zakonski trebao imati kad je u pitanju arhiviranje novih računa na vašem serveru. Hvala.

Gost – 09.12.2025, 12:16

Molim za odgovor. Paušalni sam obrtnik, nisam u sustavu PDV-a, izdajem račune samo transakcijski i to većinom firmama ili obrtima, radim u vlastitom stanu koji je sjedište obrta (stambeni prostor za kojeg želim da tako i ostane ili zavisno o projekata po drugim lokacijama. Što ja trebam napraviti do 1.1.2026.? Išla sam na vaš pop-up window gdje s i spominje neki interni akt, gdje to nabavljam? Hvala puno!

Gost – 09.12.2025, 14:22

Pozdrav,

što unosimo u polje "proizvođač/održavatelj softvera" kad prijavljujemo poslovni prostor na e-poreznoj?

Hvala.

Gost – 09.12.2025, 16:16

Molim vas mozete mi ponovo poslati pozivnicu za primanje eRacuna preko vaseg posrednika, slucajno sam odbila zahtjev jer nisam znala. Hvala

Gost – 09.12.2025, 16:43

Pozdrav, što ako smo unijeli certifikat od FINE? Je li to uredu? Trebam li odabrati Monoform?

Han Solo – 09.12.2025, 16:46

Za sve upite molim koristite kontakt formular na stranici ili iz Postavke > Podrška. Ovih dana je pojačan priljev upita, no nećete čekati na odgovor duže od jednog dana. I zapamtite - sve će biti u redu, ni Porezna nije spremna :)

Gost – 09.12.2025, 20:52

Hvala na trudu, jednostavnosti i suosjećanju s napaćenim narodom :D

Gost – 09.12.2025, 22:55

Pozdrav. Čitam, čitam i još uvijek imam dvojbu pa molim za zadnji put pojašnjenje. Da li za F 2.0. (fiskalizacija transakcijskih racuna prema fizičkim osobama) treba Finin certifikat? Ne izdajem gotovinske račune. Samo transakcijske.

Gost – 10.12.2025, 10:59

'Imaj na umu da eRačun možeš slati samo prema B2B ili B2G.'
Od 1.1. 2027. pausalni obrtnici ce biti obveznici eRacuna i prema B2C?

Gost – 10.12.2025, 11:46

Pardon, izbrisati komentar 'Gost – danas (10.12.2025.) u 10:59' (prijavljen sam ali me ne evidentira kao takvog na /blog), te saljem korekciju pitanja:
Od 1.1. 2026. pausalni obrtnici ce biti obveznici eRacuna i prema B2C?

Han Solo – 10.12.2025, 12:18

B2C ne primaju eRačune, njima izdaješ običan fiskalizirani račun sa ZKI, JIR i QRcode. Isto kao dosad.

Gost – 10.12.2025, 14:50

Hoćete li biti kompatibilni sa Synesisom ?

Gost – 10.12.2025, 16:37

Pozdrav, nadovezujemo se na pitanje koje Vam j već postavljeno : "Pozdrav,
zanima me na koji način moje knjigovodstvo (vanjski knjigovodstveni servis) može 'pokupiti' podatke (dolazni i odlazni računi - xml?) te ih unijeti u svoju aplikaciju?"

Han Solo – 10.12.2025, 16:38

Da, moći će se preuzeti XML za knjigovođu.

Gost – 11.12.2025, 13:22

Hvala puno za odgovor. Nastavljam sada na kolegu od ranije:
| 'Da li za F 2.0. (fiskalizacija transakcijskih racuna prema fizičkim osobama) treba Finin certifikat? Ne izdajem gotovinske račune. Samo transakcijske'

Čini se da termin 'fiskalizacija transakcijskih računa' u dokumentaciji (trece strane i zakonskim materijalima) stvara konfuziju, zabunom se shvaca kao nacin naplate, a ne vrsta dokumenta.
Potrebno je istaknuti izvrsnu tablicu s kalendarijem, na adresi:
| https://solo.com.hr/pitanja-i-odgovori/fiskalizacija-2-0/103

Gost – 11.12.2025, 15:22

Gost – jučer u 16:37
Pozdrav, nadovezujemo se na pitanje koje Vam j već postavljeno : "Pozdrav,
zanima me na koji način moje knjigovodstvo (vanjski knjigovodstveni servis) može 'pokupiti' podatke (dolazni i odlazni računi - xml?) te ih unijeti u svoju aplikaciju?"

Han Solo – jučer u 16:38
Da, moći će se preuzeti XML za knjigovođu.

NOVO PITANJE :
Da li to znači da MI preuzimamo za naše knjigovodstvo I KAKO ili oni mogu direktno preuzeti iz aplikacije?
Zahvaljujemo na odgovoru

Han Solo – 12.12.2025, 16:11

Objaviti ćemo upute u bazi pitanja i odgovora uskoro.

Gost – 11.12.2025, 18:18

Kabinet Logo sovice
Molim Vas da mi objasnite u koje usluge staviti rad logopeda na popisu KPD. Ja sam mislila na br. 85.40.42 no nisam sigurna u to.
Lijep pozdrav i hvala.

Han Solo – 12.12.2025, 16:10

To svaki korisnik mora samostalno saznati ili u dogoru s knjigovođom.

Gost – 12.12.2025, 13:52

Kako da promjenim informacijskog posrednika iz Mikro e-računa u Doku za zaprimanje e računa?

Han Solo – 12.12.2025, 16:10

Javi nam na teh. podršku da ti ponovno pošaljemo zahtjev na ePoreznu koji ćeš zatim prihvatiti.

Gost – 12.12.2025, 15:35

Pozdrav!
Zanima me što sa e-računom prema drugim EU državama?

Han Solo – 12.12.2025, 16:09

eRačun se šalje samo u HR (prema B2B ili B2G) od 1.1.2026. Svima ostalima izdaješ račune na isti način kao dosad.

Han Solo – 12.12.2025, 16:12

Važno: molim za specifične upite kontaktirati nas preko kontakt formulara ili preko tehničke podrške.

Gost – 13.12.2025, 20:00

Hvala gospodine Han na napomeni, javila sam se Vašoj tehničkoj podršci i odgovor je stigao :) Najbolji ste!

Gost – 15.12.2025, 10:57

Poštovani, mogu li se i dalje normalno slati računi preko servisa IE računi do 31.12.? Nisam do sada slala, ali mi je korisnički račun verificiran. Mogu dakle normalno slati račune B2G do kraja godine? Lijep pozdrav!

Gost – 15.12.2025, 10:58

Poštovani, zanima me može li se kod vrste dokumenata izabrati storno, odobrenje itd? Znam da ima opcija automatskog storno računa, no imam račun predujma u ovoj godini u wordu koji moram stornirati u novoj godini, kako ću to onda napraviti?

Gost – 15.12.2025, 15:41

Pozdrav! Molim pomoć kako ćemo ulazne račune zaprimati u solo program?

Gost – 15.12.2025, 18:54

Pozdrav, mogu li se u solo aplikaciji birati poslovni procesi za račune? Od p1 do p11.

Han Solo – 18.12.2025, 10:50

Mogu se birati procesi, napomene, dodati broj narudžbenice ili prilog eRačunu u prozoru koji će se otvoriti kada šalješ eRačun. Proces je sličan kao kada šalješ e-mail s PDF-om računa kupcu.

Gost – 15.12.2025, 19:43

Pozdrav,

Ako obveznik nije u PDV sustavu te nema obveznu slanje eRačuna prema B2B do 2027. godine, pitanja glase;

- Da li prihavaća zahtjev posrednika u ePoreznoj samo za primanje eRačuna?
- Da li dodjeljuje ovlaštenje i za slanje eRačuna?

- Ukoliko dodjeljuje ovlaštenje za slanje eRačuna, da li automatski od 2026. godine šaljem eRačune (i ako nisam obvezan) ?

Han Solo – 18.12.2025, 10:51

Da. eRačun ćeš moći poslati ako želiš, ne moraš ako nećeš.

Gost – 15.12.2025, 20:45

Hvala ekipa! Dobro da Vas imamo.

Gost – 16.12.2025, 11:09

Dobar dan, nalazi li se Monoform na popisu informacijskih posrednika koji su povezani na centralnu platformu i usklađeni s normom za e-račun?

Han Solo – 18.12.2025, 10:52

Da: https://porezna-uprava.gov.hr/hr/popis-informacijskih-posrednika/8019

Gost – 17.12.2025, 10:39

Što je sa certifikatima koje imam kod IE računa? Da li oni i dalje vrijede ili moram uploadati novi?

Gost – 17.12.2025, 11:05

Pozdrav, trebam li ići na Finu preuzeti certifikat za fiskalizaciju 2.0? U Solu imam postojeći certifikat za izdavanje eRačuna za općine, domove za starije i slično. Ti certifikati me jako bune kao i posrednik kojeg spominjete. Dali ako imam posrednika svejedno treba Finin certifikat?

Hvala!

Han Solo – 18.12.2025, 10:53

Ne trebaš certifikat za slanje/fiskalizaciju eRačuna, to sve odrađujemo s našim certifikatom.

Gost – 18.12.2025, 12:58

Znaci kada potvrdim monoform za posrednika, vise nista ne moram raditi? tj. spremni smo za 2026? :)

Gost – 19.12.2025, 08:23

Poštovani, izdao sam račun preko Sola koji moram isporučiti kao e-račun jednoj općini. Prvi put mi ne nudi opciju da status računa promjenim u e-račun (prvi mi je račun u mjesecu), tako da račun ne mogu isporučiti. U čemu je problem?

Gost – 19.12.2025, 11:15

Poštovani! Je li Solo kompatibilan sa Synesisom?

Gost – 21.12.2025, 18:09

Obavio sam sve predradnje koje je trebalo. E sad me zanima, kad izdajem računa sad B2G, hoće li se na njima već sad pojaviti ZIK i JIR ili tek od 1.1.2026.? Odnosno, izdao sam račun, ali ne vidim da je to navedeno. Je li to u redu? Brine me ako je već sve podešeno, treba li već sad biti fiskalizirano ili to počinje tek 1.1.?

Gost – 21.12.2025, 18:10

Pardon, u pretpodnom pitanju je trebalom biti B2C, a ne B2G.

Gost – 22.12.2025, 10:41

Da li je potrebna fiskalizacija racuna F1 ako se racun izdaje fizickoj osobi u EU ili ostatak svijeta a naplata je transakcijskim racunom?

Gost – 23.12.2025, 11:05

Pozdrav. Prijavila sam firmu, uzela paket SOLO, ali mi knjigovođa spominje da ću kao dobiti nekakav ugovor kojeg potpisujem, šaljem vama itd... Jel to ide tako il? Hvala

Gost – 23.12.2025, 18:11

Pozdrav,

ako mi stigne račun koji nije moj i ja ga odbijem, jesam li time izvršio svoju obavezu do kraja pa onda monoform izvještava poreznu upravu putem e-izvještavanja o odbijenim računima — ili ja moram sam za to slati poseban izvještaj poreznoj upravi?

Hvala

Gost – 24.12.2025, 13:46

Pozdrav, kada ćemo dobiti ugovor o pružanju usluge informacijskog posredovanja s Monoformom ili Solom, ne znam na koji način ste to riješili? To nam treba i trebamo zakonski to imati. Također, ima li neki datum do kojem bi Solo mogao imati sve uvjete da bude kompatibilan sa Synesisom?

Gost – 28.12.2025, 18:03

Pozdrav, je li moguće dobiti xml export u sklopu f2 za knjigovodstvo?

Gost – 29.12.2025, 09:12

Poštovani
Mlim pojašnjenje kako da izdam račun s Prijenosom porezne obveze s obzirom da mi Vaš sustav to ne dozvoljava tj kaže da mora biti upisana stopa PDV-a

Gost – 30.12.2025, 11:49

Pozdrav,

Slao sam e-mail, ali nisam dobio odgovor. Mobilna aplikacija ne radi dobro. Kada je preuzmem dobijem popup Allow "Solo" to find Bluetooth devices. Šta god da kliknem, ostane obavijest zbog koje ne mogu ništa u aplikaciji. Ima li to veze s drugim detaljima ili je do same aplikacije?

Gost – 30.12.2025, 13:12

U Vašim uvjetima korištenja pod Fiskalizacija 2.0 stoji:
"COAX ne jamči da će eRačuni biti uspješno isporučeni, zaprimljeni ili prihvaćeni od strane primatelja, informacijskih posrednika, Porezne uprave ili drugih trećih sustava, niti jamči da će razmjena eRačuna biti neprekidna ili bez tehničkih pogrešaka."
Vi se odričete odgovornosti, a isto tako nam ne prosljeđujete ugovor na potpis s informacijskim posrednikom Monoformom na kojeg smo primorani ako želimo nastaviti koristiti vašu aplikaciju. Uglavnom niko nije odgovoran za ništa ako do nečega dođe...Nakon 5 godina korištenja vaše usluge ostajemo napušteni bez ikakvih zaštita i prava iako smo napravili sve što trebamo...

Gost – 30.12.2025, 14:27

hvala za ovaj guide:

https://solo.com.hr/pitanja-i-odgovori/kako-odabrati-informacijskog-posrednika/105

Gost – 30.12.2025, 18:46

Poštovani,

može li se na bilo koji način do 31.12.2025. izdati račun na stari način? Naime, trebala sam danas poslati jedan, no već mi povlači odabir podataka za fiskalizaciju koja treba krenuti od 1.1.2026. godine. Smatram da je stari način još trebao biti dostupan.

Gost – 31.12.2025, 19:18

U kojem se trenutku fiskalizira račun? kada se napravi ili kada se označi da je plaćen?

Han Solo – 01.01.2026, 21:48

Fiskalizacija B2C računa se odvija u trenutku kreiranja, a B2B/B2G eRačuna u trenutku slanja.

Gost – 02.01.2026, 10:16

Ako nisi u PDV-u, sve račune (osim B2G) radiš normalno kao dosad. I šalješ ih kupcima na isti način kao dosad.

Kako onda točno radimo račune B2G?

Gost – 02.01.2026, 20:33

Najbolji ste!

Gost – 03.01.2026, 15:50

Pozdrav,
Gdje mogu vidjeti primljeni racun?

Gost – 04.01.2026, 14:10

Poštovani,
Provjerom u FiskAplikaciji Porezne uprave trenuto imam jedan zaprimljeni eRačun ali u SOLO-u nisam dobio obavijest za taj isti eRačun u „Ulaznim računima“ kao što ste spomenuli u izjavi.
U FiskAplikaciji taj eRačun se nalazi u polju „Nefiskalizirani podaci“, njegov status je sa oznakom „Zaprimljen“, ali pod pregledom „Detalji“ tog računa uočio sam da je „Status uparenog eRačuna“ - NEUPAREN !

Dakle, u SOLU trenutno ne pronalazim taj isti eRačun a pretpostavljam da bih prema onome što ste rekli taj račun također „paralelno“ trebao biti vidljiv kao u FiskAplikaciji tako i u "Ulaznim računima u SOLO-u !?

Napomena da sam početkom 12. mjesecu 2025. u FiskAplikaciji odradio radnje vezane uz „Adresu za zaprimanja eRačuna i „Ovlaštenje za fiskalizaciju“ te kao posrednika odabrao MONOFORM.

Molim Vas pojašnjenje za gore navedeno te priopćenje radi li Vaš sustav u potpunosti ispravno ?
Hvala unaprijed !

Gost – 05.01.2026, 10:36

Slična situacija i kod nas, iskreno mislim da je greška u ovom sustavu doku.hr koji je pun grešaka. Ne šalje račune, ne prima račune, ne fiskalizira ispravno!

Gost – 05.01.2026, 10:52

Dokaz o neispravnosti sustava - https://portal.moj-eracun.hr/status-informacijskih-posrednika/

Gost – 05.01.2026, 18:39

Ista stvar i meni, molimo odgovore hvala

Gost – 05.01.2026, 18:47

Kako mogu pristupiti eArhivi mojih e-računa u SOLO-u, tj. gdje se ti eRačuni arhiviraju i gdje dolaze?

Gost – 06.01.2026, 04:07

Greška: Odabrani način plaćanja za ovog kupca zahtjeva fiskalizaciju. Unesi certifikat, poslovnicu i operatera u Postavke > Fiskalizacija.

ne razumijem zašto ne mogu izadti B2C račun, zašto mi treba certifikat, poslovnica i operater kada nemam fiskalnu blagajnu samo bezgotovinske račune ?

Gost – 06.01.2026, 08:40

I za bezgotovinse račune (transakcijske) prema B2C trebate certifikat za fiskalizaciju (F1).

Gost – 07.01.2026, 11:22

Jel itko uspio povući račune koji stoje na ePoreznoj???

Gost – 07.01.2026, 11:26

Ima li kakvih novosti kada ćemo moći slati eRačune?

Gost – 07.01.2026, 14:29

Da li moram odvajati numeraciju računa za ne fisk račune prema B2B? Moram izraditi novi interni akt u kojem navodim ponovno numeraciju računa za fisk 1. i poslovni prostor pa me zanima da li moram imati drugačiji niz za ne fisk. Hvala!!!

Gost – 08.01.2026, 10:39

Pozdrav, treba mi interni akt Soloa o pravilu numeriranja računa, gdje to mogu skinuti na Vašoj stranici? To po zakonu moramo imati ako dolaze kontrole.

Gost – 11.01.2026, 02:12

Pozdrav, nisam u PDV-u, samostalna djelatnost, kako moram raditi B2G račune

Gost – 12.01.2026, 20:42

Poštovanje, da li u E Poreznoj mogu uopće podesiti ovlaštenje za fiskalizaciju eRačuna, ako se nisam ulogirala sa visokom razinom zaštite Trenutno mi sustav u e poreznoj ne otvara Fiskaplikaciju.

Gost – 12.01.2026, 21:22

Da li je uopće potrebno aktivirati Fiskaplikaciju ako nisam u sustavu PDV-a i primam uplate isključivo s računa na račun, mBanking od fizičkih i pravnih osoba

Gost – 13.01.2026, 10:33

Sve pohvale!!

Gost – 14.01.2026, 10:50

Imam pitanje oko preuzimanja računa - kako bismo ga mogli platiti.
Da li će biti moguće direktno iz SOLO prebaciti datoteku neplaćenih računa na net.banking gdje ćemo ih u određenom trenutku platiti

Gost – 22.01.2026, 11:22

Gdje je mogućnost da ulazni e-račun, nakon što ga zaprimim u Solo-u i "prihvatim", kako piše da ga se mora prihvatit u zakonskom roku

Gost – 22.01.2026, 19:26

Isto pitanje kao iznad, kako kao paušalni obrt fiskaliziram ulazni eRačun odnosno potvrđujem da sam ga zaprimila Hvala!

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Kako otvoriti obrt bez puno komplikacije Preskočit ćemo uvod i čestitati na hrabrosti za pokretanjem vlastitog biznisa. Otvoriti obrt je jednostavnije i isplativije od d.o.o., a tijekom 2014. je izdavanje obrtnice potpuno besplatno i uštediti će ti 200,00 kn.Ovaj članak je podijeljen u dva di... Kako dokazati radni staž nakon ukidanja radne knjižice? Budući da je s danom 1. srpnja 2013. prestala važiti radna knjižica kao javna isprava koju je poslodavac bio dužan najkasnije do 1. listopada 2013. vratiti radniku, došlo je do promjena u svezi načina evidentiranja podataka o radu.Pravilnikom o elektro... Proluft: Redovito se usavršavamo kako bismo bili u toku s novim metodama Na blogu servisa Solo predstavljamo i naše drage korisnike te im tako pružamo vidljivost i promociju, a sve s ciljem boljega međusobnoga umrežavanja malih poduzetnika, slobodno se javite za promociju na naš e-mail.Sljedeća zanimljiva tvrtka koju preds...