Odgovori
na česta pitanja iliti FAQ.
Kako započeti s radom u skladu sa zakonom?
Prvi korak - kreiraj svoj Solo korisnički račun
Registracija je besplatna, kao i korištenje servisa do 3 računa mjesečno. Kasnije možeš kupiti plaćeni paket ako zatrebaš više od 3 računa. Solo nema ugovornu obvezu.
Klikni ovdje za registraciju u Solo.
Drugi korak - upoznaj se s funkcijama servisa Solo
Nakon što se registriraš i potvrdiš svoju registraciju, pri prvoj prijavi u Solo dočekati će te upute za korištenje. Molimo da ih prođeš i upoznaš se s osnovnim funkcijama servisa. Nije komplicirano, a i korisno je da vidiš odgovara li Solo tvojim potrebama.
Treći korak - napravi interni akt i odluku o blagajničkom maksimumu (ako ih već nemaš)
Svatko treba imati interni akt neovisno radi li s gotovinom ili ne, je li paušalac ili nije, radi li samo s transakcijskim računima ili ne. Dakle, ponavljamo, svatko treba imati interni akt jer se u njemu definiraju pravila o slijednosti numeričkih brojeva računa, o poslovnom prostoru, oznaci poslovnog prostora i operatera na naplatnom uređaju.
Klikni ovdje za upute kako kreirati interni akt i primjer internog akta.
Četvrti korak - nabavi certifikat za fiskalizaciju (opcionalno, samo ako fiskaliziraš)
Ukoliko posluješ s gotovinom ili imaš webshop i primaš kartične uplate, tada račune trebaš fiskalizirati i trebaš nabaviti certifikat. Ako već imaš certifikat i prelaziš iz druge blagajne, možeš ga iskoristiti jer certifikat vrijedi 5 godina od kupnje i može se koristiti neograničeno puta.
Klikni ovdje za upute kako do certifikata.
Peti korak - prijava poslovnog prostora na poreznu upravu (opcionalno, samo ako fiskaliziraš)
Ako ćeš fiskalizirati račune, tada obavezno prije izdavanja prvog računa trebaš prijaviti poslovni prostor na poreznoj upravi, putem e-Porezne ili osobno odlasakom u Finu.
Klikni ovdje za upute kako prijaviti poslovni prostor.
Šesti korak - preuzimanje i instalacija certifikata (opcionalno, samo ako fiskaliziraš)
Nakon što nabaviš certifikat, treba ga dodati u Solo i namjestiti podatke o poslovnici i operateru/naplatnom uređaju u postavkama servisa Solo.
Klikni ovdje za upute kako instalirati certifikat u Solo.
Sedmi korak - koristi našu bazu odgovora na česta pitanja
Solo ima opširnu bazu odgovora na česta pitanja i 99% svih upita koje dobivamo je pokriveno tamo. Molimo te da prije kontaktiranja tehničke podrške, a u cilju što bržeg rješavanja bilo kakve nedomuice, prvo baciš pogled postoji li odgovor na tvoje pitanje tamo.
Klikni ovdje za sva česta pitanja i odgovore.
Osmi korak - možeš početi s izdavanjem računa
Ako su svi prethodni koraci odrađeni, sada možeš neometano krenuti s izdavanjem računa. Želimo ti puno uspjeha u poslovanju!
Jesmo li ti pomogli?
42 od 44 čitalaca tvrdi da jesmoImaš pitanje za nas, a da nije već odgovoreno? Pošalji nam upit ovdje