Imate li interni akt?

+primjeri



Poslujete, šaljete ponude, izdajete račune, naplaćujete račune, baza klijenata se širi, graf prihoda raste. Cijelo to vrijeme nemate interni akt. Možda vam nitko nije spomenuo, možda ste zaboravili, možda vama ne treba? Krivo, sasvim sigurno vam treba.

Da dosta korisnika nema interni akt shvatili smo nakon što bi se javili na podršku s pitanjima. Nakon odgovora, na našu napomenu da izmjene informacije u internom aktu često bismo dobili odgovor – mi nemamo interni akt. Neimanje internog akta znači prekršaj pa nas ne veseli veliki broj vas koji nije upoznat s time kako je potrebno imati interni akt i što u njemu treba pisati.

Naime, svi obveznici fiskalizacije, a to su svi poduzetnici, su dužni donijeti interni akt o organizaciji poslovanja. Morate imati dva akta - Interni akt kojim opisujete poslovni prostor i slijednost računa te Odluku o blagajničkom maksimumu.

Interni akt o poslovnom prostoru i slijednosti računa

Internim aktom o prostoru i slijednosti računa se propisuje način numeracije brojeva računa. Redni broj računa treba slijediti neprekinuti numerički redoslijed, bez praznina, i to po svakom poslovnom prostoru odnosno naplatnom uređaju u poslovnom prostoru, ako ih je više. Neprekinuti numerički redoslijed svake kalendarske godine kreće od broja 1 do broja n. Najvažnije je da vaš izdani račun u svakom trenutku sadržajem odgovara opisanom izgledu računa u internom aktu. Stoga ako mijenjate podatak kao što je npr. oznaka poslovnice, potrebno je tu izmjenu upisati i u interni akt.

Interni akt se čuva u prostoru poslovanja, predočuje se za potrebe poreznog nadzora, stoga je važno da znate gdje je i da je ažuriran. Isto vrijedi i za Odluku o blagajničkom maksimumu.

Odluka o blagajničkom maksimumu

Temeljem Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom, svi obveznici fiskalizacije su obavezni internim aktom utvrditi visinu blagajničkog maksimuma, a to je najviši iznos novca koji se može nalaziti u blagajni na kraju radnoga vremena.

Visinu tog iznosa određuje obveznik samostalno internim aktom, ali najviše do propisanih svota. Ako ste mikro subjekt ili fizička osoba najviša svota iznosi 10.000,00 kuna, za male subjekte 30.000,00 kn i srednji subjekti smiju imati blagajnički maksimu do 50.000,00 kn. Ukoliko obveznik prelazi mjerila koja određuju malo gospodarstvo iznos je do 100.000,00 kuna.

Primjer: Interni akt za poslovnicu - mikro subjekt (Word format, 34 kb)
Primjer: Interni akt za blagajnički maksimum - mikro subjekt (Word format, 26 kb)


VAŽNA NAPOMENA
Tekstovi i komentari koje objavljujemo na blogu servisa Solo su strogo informativnog karaktera u cilju pomoći u prvim koracima u poduzetništvo. Sva dodatna i konkretna pitanja te informacije provjerite u Uredu za gospodarstvo, Poreznoj upravi, Zavodima za mirovinsko i zdravstveno jer Solo ne može davati službene odgovore o temama za koje su zadužene navedene institucije. Hvala na razumijevanju.


Vaši komentari

Gost – 25.04.2017, 14:08

Pozdrav! Da li obrtnici pausalci trebaju imati interne akte? Hvala!

Solo – 26.04.2017, 15:57

Da, i paušalci trebaju imati interni akt.

Gost – 27.04.2017, 18:35

Bok, ja nemam blagajnu jer mi je poslovanje bezgotovinsko, moram li u internom aktu naznačiti da mi je poslovanje bezgotovinsko, znači bez blagajne? Hvala

Solo – 27.04.2017, 18:43

Poštovani, možete navesti blagajnički maksimum. To što u blagajni imate 0 kuna nije relevantno. Također, ako "sutra" počnete raditi s gotovinom, imate akt.

Gost – 24.05.2017, 14:15

Pozdrav, kažete da je interni akt potreban za sve obveznike fiskalizacije. Ali obrtnik paušalac koji nije obveznik fiskalizacije prema tome ne treba imati taj akt?

Solo – 24.05.2017, 14:17

Svaki paušalac je obaveznik fiskalizacije i treba imati interni akt neovisno o tome mora li izdavati fiskalizirane račune ili ne.

Gost – 07.06.2017, 15:07

Što sa paušalnim obrtom koji se obavlja "na terenu" (sjedište je stambeni prostor), no za djelatnost nije potreban prostor, niti ga ima - kako navesti adresu i ostale stvari (adresu stana? što naznačiti za dio na terenu?)

Solo – 07.06.2017, 16:08

Ako za obavljanje obrta nije potreban prostor jer se djelatnost obavlja na terenu tada je sjedište obrta adresa na kojoj obrtnik ima prebivalište, a to je najčešće adresa stanovanja.

Gost – 08.08.2017, 15:10

Da li mi treba interni akt i odluka o slijednosti računa samo za gotovinske račune ili trebam u Internom aktu navesti o odluku o slijednosti transakcijskih računa, Hvala.

Solo – 08.08.2017, 15:21

Odluka o slijednosti računa se veže uz poslovnicu u Solo i odnosi se na sve načine plaćanja u toj poslovnici.

Gost – 09.08.2017, 20:27

Obrt je paušalni, radi se na terenu, naplaćuje se i gotovinom i transakcijom. Da li trebam imati kasu, povezanu sa smartphone-om i sa bluetooth printerom?

Solo – 10.08.2017, 09:41

Da, trebate biti u mogućnosti fiskalizirati račune.

Gost – 19.08.2017, 22:33

Prethodno pitanje se odnosilo na obvezu tri stvari: kasa, smartphone, printer. Kad govorimo o kasi, da li to može biti, recimo, obični novčanik, za poslove usluga na terenu, ili to mora biti metalna kutija/ladica, sa ključem i na neko digitalno otvaranje, ne znam što moram nabaviti za svoj slučaj paušalca na terenu (usluge).

Solo – 20.08.2017, 15:49

Vi ste u obavezi fiskalizirati račune kada primite gotovinu, to možete preko smartphonea i aplikacije Solo ili preko računala, a za obje opcije vam treba printer, POS ili običan. Ostale informacije pitajte u Uredu za gospodarstvo ili kod vašeg poreznog referenta kada prijavite paušalno oporezivanje.

Gost – 28.10.2017, 21:32

da li se interni akt treba donositi svake godine ili je dovoljno donijet ga jednom pa vrijedi neodređeno vrijeme, npr više godina ?

Solo – 28.10.2017, 21:52

Donosi se jednom na početku poslovanja i mijenja/nadopunjuje se po potrebi.

Gost – 01.11.2017, 21:18

Ako sam dobro shvatio, broj računa se sastoj i od: rednog broja računa+oznaka poslovnog prostora+oznaka naplatnog uređaja? Internim aktom utvrđujemo (između ostalog) koja je oznaka poslovnog prostora i naplatnog uređaja. Da li sam dobro shvatio?

Solo – 02.11.2017, 10:45

Da, s time da je najbolje se držati numeracije 1-1-1, 1-2-1 i sl. bez slovnih oznaka.

Gost – 02.11.2017, 11:47

Hvala na odgovoru! Još jedno pitanje: Ako nisam obveznik fiskalizacije (ili izdajem isključivo tranakcijske račune) a samim time nemam naplatni uređaj a pri tome poslovni prostor koji imam je pokretan, kako to utječe na strukturu broja računa? Tj. da li i tada broj računa treba biti sastavljen 1-1-1, 1-2-1 itd.

Solo – 02.11.2017, 13:09

Svi obveznici fiskalizacije, a to su svi poduzetnici, su dužni donijeti interni akt o organizaciji poslovanja. Vaši računi ako imate samo jedno mjesto izdavanja će biti 1-1-1, 2-1-1, 3-1-1 itd.

Gost – 22.11.2017, 20:28

Pozdrav, malo da mi objasnite neke stvari. Pausalac sam,donio sam interni akt sa blagajnickim max. od 10000kn. Kroz 2mj nisam izdao racuna u toj visini, u medjuvremenu sam naravno potrosio nesto na materijal itd. I sad kad opet izdam racun i predjem 10000kn sa izdanim racunima u gotovini trebao bih uplatiti tu istu svotu na ziro racun obrta? Sto ako te svote nemam jednostavno jer sam kupovao materijal na R1 racun naravno, a posto se pausalci ne pravdaju za svoje rashode potrosio sam i na sebe...koji iznos se onda mora uplatit na ziro racun,ili jednostavno kad me nadlezni pita za tu gotovinu ..hah cujte...potrosio na sebe. Nikako mu to nije jasno. U poreznoj pitam dobivam nepotpune odgovore.

Hvala, Domagoj

Solo – 08.01.2018, 16:51

Paušalac ne mora nikome pravdati svoje troškove, tako da, da, potrošili ste na sebe. Važno je da niste u prekršaju tj. da poštujete odluke u Internom aktu. Za 100% sigurnost polažite gotovinu na račun češće, a svakako ju prikazujte u prometu kako biste znali upisati u PO-SD obrazac na kraju poreznog razdoblja. Za ostalo konzultirajte poslovnog savjetnika.

Gost – 07.01.2018, 07:39

Ima li nekih ogranicenja na postavljanje radnog vremena poslovnice (koja je samo sjediste tj. stan) u internom aktu i na sto treba paziti? Moze li se staviti 0 - 24? Ovisno o postavljenom radnom vremenu treba li paziti na vrijeme izdavanja racuna?

Solo – 08.01.2018, 16:52

Radno vrijeme definirate sami, važno je da račune izdajete unutar radnog vremena.

Gost – 14.03.2018, 11:02

Solo kod kućne radinosti i poslovanja bez gotovine (sve uplate na žiro) dali je potrebna fiskalna blagajna ?

Solo – 14.03.2018, 11:43

Za naplatu isključivo putem transakcijskog računa nije potrebno fiskalizirati račune.

Gost – 05.06.2018, 11:34

Poštovani,
imam trgovački obrt sa radnim vremenom 9-17h,e sada ja bi za vrijeme trajanje svjetskog prvenstva u nogometu(mjesec dana)radio duže,recimo od 9-20h,jel se to smije,kako regulirati,samo novim internim aktom ili nekako drugačije?
hvala..lp

Solo – 05.06.2018, 11:46

Pozdrav, za odgovor na ovo pitanje morate pitati u Ured za gospodarstvo ili Poreznu upravu oko otvaranja nove poslovnice i slično.

Gost – 15.06.2018, 15:27

Jeli se na fiskalnom racunu kod pausalnog obrta iskazuje pdv. Ili samo iznos za naplatu ..uz napomenu da sam nisam Obveznik pdva

Solo – 15.06.2018, 16:18

Ako niste obveznik PDV-a, onda ne iskazujete PDV na računima.

Gost – 07.09.2018, 12:11

Postoji li na vasim racunima mogucnost za pausalne obrtnike da se stavi ona recenica: "po clanku XY nismo u sustavu PDV-a.."?

Moze li pos printer povezan sa vasom aplikacijom printati i transakcijske racune (uz gotovinske, ovisno o potrebi)

Dakle KPR i PO-SD sustav sam vodi i izraduje, te ja nemam nista s tim?

Solo – 07.09.2018, 12:33

Postoji mogućnost upisa napomene u koju upisujete što želite. Može. Da, vi u taj generirani PO-SD morate na kraju godine upisati koliko i kada ste uplatili poreza jer to Solo ne može znati, a obavezan je podatak. Solo je besplatan do tri računa mjesečno pa sve što ste pitali slobodno isprobajte sami te vidite odgovara li vam Solo. Lijep pozdrav.

Gost – 31.10.2018, 07:10

Poštovani,
Da li se fiskalizacija može uvesti kod obrta koji se obavljaju u stambenom prostoru, sukladno NN 101/95, tj. za koje nije potrebno imati poslovni prostor, budući da se kod internog akta uvijek spominje oznaka poslovnog prostora?

Solo – 31.10.2018, 11:07

Kratki odgovor je - da. Duži odgovor je da svako poslovanje treba poslovni prostor, to što ćete u poslovne svrhe koristiti dio stambenog prostora je definirano izjavom o dozvoli za korištenje tog prostora, ako niste vlasnik. Ako jeste, onda je regulirano samim time. Dakle, u interni akt kao poslovni prostor navodite taj prostor i oznaku, bez obzira što je to dio "stambenog" prostora.

Gost – 29.12.2018, 12:08

Poštovani,
kod promjene radnog vremena poslovnice i nadopune Internog akta, kod datuma početka primjene se mijenja datum ili datum ostaje isti?

Solo – 29.12.2018, 15:14

Početak primjene radnog vremena je dan od kad ste to radno vrijeme počeli primjenjivati.

Gost – 11.03.2019, 23:03

Poštovani,
Dali trebam nekome predati Interni akt i odluku o visini blagajničkog maksimuma ili ti dokumenti moraju biti na adresi di je sjedište obrta?

Solo – 12.03.2019, 12:11

Ti dokumenti se čuvaju u sjedištu, inspekcija ih može tražiti na uvid po dolasku.

Gost – 20.03.2019, 11:59

Postovani!
Imam kućnu radinost i placanje mi je iskljucivo bezgotovinsko.Sta moram imati od papira tj.koji akt je potreban

Solo – 20.03.2019, 12:03

Pisali smo ponešto po blogovima pa pogledajte, a ako ne nađete info pitajte u poreznoj ili Uredu za gospodarstvo, sretno!

Gost – 03.04.2019, 18:39

Poštovani,
Otvaram pausalni obrt, naplacivat cu bezgotovinskim placanjem pa me zanima koji mi interni akt treba

Solo – 03.04.2019, 20:53

Trebaju vam interni aktovi kao i svim drugim subjektima, LP.

Gost – 08.04.2019, 19:30

Pozdrav, zanima me što da upišem pod poslovni prostor u interni akt ukoliko poslujem i u stanu i povremeno sajmovima?dali trebam onda navesti dva poslovna prostora sa različitim slijedom brojeva? hvala puno

Solo – 08.04.2019, 21:01

Pozdrav, za odgovor na ovo pitanje morate pitati u Ured za gospodarstvo ili Poreznu upravu...

Gost – 19.04.2019, 10:11

Pozdrav, Paušali obrt je do sada radio samo u jednom poslovnom prostoru ( taxi ) i fiskalizirao gotovinske račune i za to je Poreznoj upravi predao interni akt. Sada ima potrebu izdavati i bezgotovinske račune (transakcijske ) za drugu djelatnost, za to treba nadopuniti interni akt, ali me zanima treba li taj nadopunjeni interni akt za bezgotovinske račune predati POreznoj upravi ili treba samo imati kod sebe novi ažurirani interni akt?
Unaprijed zahvaljujem.

Gost – 24.04.2019, 21:02

Postovani, imam servis za ciscenje, paušalni obrt, sve radim na terenu. Da li moram imati akt o blagajnickom maksimumu?

Solo – 25.04.2019, 10:17

Da, trebate imati aktove. LP.

Gost – 02.08.2019, 17:37

Obrt - paušal, koje radno vrijeme je potrebno staviti u internom aktu? Ako stavim od 8-16, mogu li poslje 16 raditi i izdavati račune? U pitanju je proizvodnja nakita i rad u kući, nemam poslovno-prodajni prostor.

Solo – 02.08.2019, 19:49

Možete tako staviti, a dodajte još "ili po dogovoru". LP.

Gost – 06.08.2019, 14:15

Sjediste firme u stanu ciji sam vlasnik. Proizvodnju imamo u iznajmljenom prostoru koji nije trgovina vec samo radiona. Poslujemo samo transakcijski. Na vratima radione imamo istaknuto radno vrijeme, to je vrijeme u kojem se odvija proizvodnja. E sad, zanima me koje radno vrijeme stavljam u interni akt buduci da racune izdajem i kod kuce u vremenu izvan radnog vremena radione. Gdje se treba drzati interni akt onda, u sjedistu ili na adresi radione?

Solo – 06.08.2019, 14:29

Stavite radno vrijeme unutar kojega radite (proizvodnja, prodaja), a ako ne možete definirati stavite uz klasično radno vrijeme i "po dogovoru". Interni akt se čuva u sjedištu tvrtke te prema potraživanju inspekcije daje na uvid. Možete napraviti i kopiju za radionu, nitko vam neće zamjeriti :)

Gost – 09.08.2019, 15:29

Transakcijsko poslovanje, je li ispravan oblik racuna npr 275/1/2019 ili mora ici 275/1/1?

solo – 09.08.2019, 15:36

Teoretski i jedno i drugo. Zadnja oznaka je oznaka poslovnice. Ako imaš definiranu poslovnicu 1 u svom Internom aktu, onda ide 1. Ako imaš poslovnicu 2019, onda ide 2019.

Gost – 13.08.2019, 14:41

Hvala na prethodnom odgovoru. Oznacavali smo 2019 u biti kak godinu. Moze li se to sad usred godine promijeniti da stavljamo 1?

Solo – 14.08.2019, 10:42

Ispravnije bi bilo napraviti izmjenu u internom aktu uz izjavu da ste krivo napisali oznaku poslovnice jer ste već dosta računa izdali ovako, ali ovo je nešto što biste trebali provjeriti s knjigovođom i/ili poreznom upravom.

Gost – 16.10.2019, 13:22

Imam paušalni obrt i do sada sam radio bezgotovinski uplatom na žiro račun. Sada namjeravam uzeti i fiskalnu blagajnu za terenski rad jer ću poceti raditi i sa gotovinom. Pretpostavljam da ja imam dva naplatna uređaja ,kompjuter di sam vec izdavao racune za bezgotovinsko placanje i on ima 1-1-1 i sad ce biti kasa fiskalna koja ce nositi 1-1-2. ono sto me zanima je sljedece,da li za kasu koju koristim na terenu može biti isti poslovni prostor kao i za kompjuter koji sam do sada koristio tj sjedište obrta jer mi za posao netreba ured? ili mora ići 1-2-2 jer je to nesto kao pokretna trgovina tj prodaja na terenu? i drugo pitanje,račune za bezgotovinsko placanje izdajem u solo aplikaciji medutim fiskalnu kasu imam od jednog tele operatera kao i pos pisac,da li ja i dalje mogu izdavati putem sola ili oni gotovinski idu samo putem te nove fiskalne blagajne?mislim radi same evidencije računa da su mi svi na istom mjestu hvala lp

Gost – 17.10.2019, 20:23

Pozdrav. Ako je numeracija računa 1-1-1, 2-1-1 i sve do n-1-1 za 2019. godinu, kako se označavaju računi za 2020. godinu?
Opet isto? Da li je to dovoljno? Da li se može dodati u numeraciju recimo 1-1-1-2019 i u interni akt napisati da je zadnji broj godina u kojoj je izdan račun?

Gost – 28.10.2019, 13:15

Poštovani, trebam informaciju u vezi radnog vremena ugostiteljskog objekta skupina restorani - ukoliko se internim aktom donese odluka da je radno vrijeme od 6 ujutro do 22 navečer i ako se to radno vrijeme prijavi na poreznu - ima li vlasnik obavezu da je objekt otvoren u tom radnom vremenu ili može proizvoljno izabrati u kojem vremenu će taj objekt biti otvoren unutar vremena koje je u internom aktu i koje je prijavljeno na poreznu?

Gost – 11.11.2019, 17:33

Poštovani. Mi imamo numeraciju računa redni broj - godina, odnosno nemamo numeraciju kako je navedeno u članku gore broj/oznaka poslovnog prostora/oznaka naplatnog uređaja. Da li to znači da smo u prekršaju? Da li možemo internim aktom donijeti odluku da je oblik numeracije računa redni broj - godina?

Gost – 10.01.2020, 13:58

Priključujem se pitanju od 11.11.2019.
I mene zanima može li numeracija računa nužno mora biti 1-1-1 ili može biti 1-1-1-2020 ili 1-2020.
Hvala

Gost – 27.04.2020, 12:31

Paušalni sam obrtnik i radim stranicu sa web shopom , radno vrijeme je od 9 do 17, interesuje me ukoliko neko na web shopu kartično kupi nešto u ponoć, kako se gleda na to, s obzirom da se fiskalni račun mora izdati u radnom vremenu? Hvala

Gost – 12.09.2020, 18:28

Da li redoslijed računa za gotovinsko (fisklano) i bezgotovinsko plaćanja mora biti usklađeno redom ili svaka vrsta računa za sebe rednim redoslijedom.

Gost – 02.12.2020, 12:44

Imate li Solo za WIndowse na laptopima?
Jel treba ovjeriti te akte, šta ja samo napišem, isprintam, i to je to?!

Han Solo – 02.12.2020, 13:05

Solo radi na svim uređajima.

Interni akt ne treba ovjeravati. Dovoljno ga je imati u evidenciji.

Gost – 09.02.2021, 10:50

Poštovani, hvala na informacijama! Pitanje: treba li obrt koji posluje isključivo online, dakle i usluge i plaćanje se obavljaju putem interneta, imati naljepnicu na zgradi/ulazu i obavijest o obvezi kupca da preuzme račun? Ovo prvo pretpostavljam da treba, a drugo? Hvala.

Gost – 14.10.2021, 07:22

Poštovani, paušalni obrt, obrt za njegu tijela i masažu, do sad sam imala redovno radno vrijeme, prošli mjesec sam zaposlila radnika koji završava fakultet te nekada ne može u to vrijeme biti na poslu, mogu li staviti ispod radnog vremena -po dogovoru- ako bi on nekada dolazio poslije ili prije radnog vremena?

Gost – 05.01.2022, 14:38

Poštovani, molim za malu pomoć. S obzirom da sam nedavno otvorila obrt koji neće poslovati s gotovinom već samo bezgotovinski dosad sam izdavala samo račune za predujam jer usluga još nije odrađena do kraja. Slijednost računa pri tome koji sam koristila je npr. 01/2021 ; 02/2021 jer nemam naplatno mjesto u vidu blagajne. Vidim da savjetujete obaveznu slijednost računa 1/1/1 ili /1/1/1. Postoji li ikakva propisana kazna za izdavanje računa sa "pogrešnom" slijednosti, odnosno, broj računa za predujam ne sastoji se od preporučene forme 1/1/1?

Han Solo – 01.03.2022, 15:29

Postoji kazna stoga predlažemo da promijenite numeraciju čim prije i napišete Interni akt ako ga već nemate.

Gost – 15.01.2022, 20:26

Pozdrav,
da li privatni iznajmljivači koji nisu u sustavu PDV-a moraju imati interni akt?

Han Solo – 01.03.2022, 15:27

PDV nema veze s Internim aktom. Da, trebaju imati svi.

Gost – 15.02.2022, 13:32

Poštovanje,gdje mogu skinuti interni akt i kako se koristi,novi sam u tom poslu pa me zanima gdje i kako se koristi...hvala

Gost – 18.02.2022, 19:48

Pozdrav,jel mi mozete objasniti di mogu zatraziti interni akt,novi sam obrtnik paušal...ako mi možete pomoći

Han Solo – 01.03.2022, 15:26

Svatko piše svoj Interni akt. Sve je opisano u članku iznad.

Gost – 10.03.2022, 21:16

Pozdrav, jeli je moguce voditi redni broj i neprekidno za sve godine ? Primjer 1-1-1, na kraju godine 5-1-1 i na pocetku druge godine 6-1-1 ? Pozdrav.

Han Solo – 11.03.2022, 10:30

Ne smije se nastavljati. Mora krenuti od 1 svake godine.

Gost – 06.04.2022, 12:17

Dobar dan. Poslovanje djelatnsti je i gotovinsko i bezgotovinsko. Jasna mi je forma za gotovinske račune, ali kakav slijed, odnosno kakvu formu mora imati broj bezgotovinskog računa.

Han Solo – 06.04.2022, 12:22

Imaju istu formu (redni broj - poslovnica - naplatni uređaj). Moguće je kreirati unutar iste numeracije ili odvojena numeracija uz drugačiju oznaku naplatnog uređaja.

Gost – 07.04.2022, 07:29

Hvala na odgovoru. Dodatak pitanju: mogu li račun za gotovinu i bezgotovinski račun biti u jednom slijedu ili su njihovi redni brojevi dva svijeta? Npr; imam 4 računa.; 1, 2 i 4 su gotovinski a broj 3 je transakcijski - takav način bi mi više odgovarao, ako je moguće.

Gost – 19.04.2022, 20:47

Pozdrav,paušalac sam radim iskljucivo preko transakcija(preko racuna) dali sam duzan fiskalizirati racune,posto imam certifikat za fiskalizaciju,na fini su mi rekli da moram imat taj certifikat,bez obzira dali radim sa gotovinom ili bez....

Han Solo – 19.04.2022, 20:53

Transakcijski računi se _ne_ trebaju fiskalizirati; štoviše, iz prve ruke znamo da inspektori (porezni/carinski) znaju stvarati probleme korisnicima koji fiskaliziraju transakcijske račune.

Gost – 24.04.2022, 10:29

Pozdrav, da li karticno placanje (sumup air) na sajmovima spada pod gotovinsko, vec postojeca oznaka na kasi , placanje? U pitanju je kucna radinost.

Gost – 25.04.2022, 11:55

Dali se racun fiskalizira,ako ne pritisnem "fiskaliziraj racun" koristim vasu aplikaciju....

Han Solo – 01.05.2022, 12:10

Tehnička podrška za registrirane korisnike dostupna je izravno iz sučelja klikom na Postavke > Podrška ili nas kontaktirajte putem https://solo.com.hr/kontakt

Gost – 03.05.2022, 10:58

Poštovani, imam firmu za njegu i uljepšavanje tijela, radno vrijeme je 08:00-20:00 h, zanima me mogu li tu dodati još radno vrijeme po dogovoru zbog dva primjera situacije: nekad zadnji termin produži 5-10 min a drugi primjer je ako primjerice nemam rezervirani termin taj dan od npr. 12h do 14 h da ne moram fizički biti u firmi?
Hvala.

Gost – 27.05.2022, 08:18

Dali obrtnik paušalac mora pravdati svoje troškove,tj. Dali moram nekomu pravdati ako uzima novce sa računa....

Han Solo – 27.05.2022, 11:28

Ne treba.

Gost – 03.08.2022, 15:32

Poštovani, molim vas da mi objasnite di da ja ispunim interni akt?

Gost – 07.09.2022, 08:11

Poštovani,

mogu li u internom aktu navesti:
1. pod adresu poslovnog prostora: djelatnost obrta na terenu (radi se inače o pružanje usluga savjetovanja)
2. radno vrijeme: po dogovoru (dakle bez konkretnog radnog vremena jer se radi o pružanju usluga putem paušalnog obrta nakon obavljana nesamostalnog rada kod drugog poslodavca) ?

Hvala.

Gost – 08.09.2022, 12:42

Poštovani,
uz Odluku o blagajničkom maximumu imamo i odluku o blagajničkom minimumu. Da li je za bl. minimum potrebno naplaviti uplatnicu u blagajni kako bi navedeni iznos bio vidljiv u prometu blagajne ili je samo dovoljno imati dokument iz kojeg se vidi da je to bl. minimum

Gost – 21.12.2022, 07:56

Gdje se može skinuti PO-SD obrazac za ispunu,da ga ja kao paušalni obrtnik mogu ispuniti..

Gost – 29.11.2023, 20:34

Poštovani, da li se putem SOLO aplikacije mogu izdavati računi za predujam i ako da kako? Zanima me, ako izdajem račune kroz SOLO aplikaciju, a dio preko excela da li se to smatra kao dva naplatna uređaja?

Gost – 28.12.2023, 18:35

Poštovani, imam OPG sa paušalnim plaćanjem poreza, nemam blagajnu i planiram izdavati isključivo transakcijske račune/otpremnice, je li potreban interni akt za ovaj tip poslovanja i ako da, možete li specificirati što je potrebno učiniti za njega?

Gost – 15.01.2024, 16:13

Pozdrav, moraju li računi biti 1-1-1, ili može i 1-P1-1

Gost – 19.02.2024, 20:51

super mi je sta ovakve stvari saznas tek ovdje a ne tokom registracije obrta. kakva debilna zemlja smo mi. nevjerovatno

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

ZIGZAG: Dobili smo kategoriju Integralnog hotela u Zagrebu, prvog takvog u Hrvatskoj Hrvatska je velikim djelom turistički orijentirana što se gospodarskog sektora tiče. Upravo prije početka sezone dobivamo dosta upita iznajmljivača o servisu i je li odgovarajuć za njihove potrebe. Solo u potpunosti odgovara malim iznajmljivačima, ali... Što ste htjeli znati o fiskalizaciji, a niste imali koga pitati U srpnju će biti dvije godine od kada je fiskalizacija u potpunosti uvedena u poslovanje u Hrvatskoj, a ipak oko nje još vlada veo ne baš potpune jasnoće. Naravno, najviše pitanja oko fiskalizacije imaju oni koji tek kreću u poslovanje i zanima ih jesu... Započeo novi krug fiskalizacije S današnjim datumom počinje drugi krug fiskalizacije u koji se uključuju mali trgovci, auto servisi i slobodna zanimanja, a fiskalne blagajne ulaze i u privatne zdravstvene ordinacije. Svi oni koji posluju s gotovinom obvezni su na svojim računima prik...