BRANDZ: Nikada, nikada ne razmišljamo o neuspjehu

predstavljamo korisnika

BRANDZ

Na Solo blogu predstavljamo naše drage korisnike i tako im pružamo vidljivost i promociju, a sve s ciljem boljega međusobnoga umrežavanja malih poduzetnika, slobodno se javite.

Sljedeća tvrtka koju predstavljamo je agencija BRANDZ, a razgovarali smo s jednim od vlasnika, Tomislavom Vinšekom, branding konzultantom i Art direktorom u agenciji.

Čime se bavi tvoja tvrtka?

BRANDZ je agencija za marketing i tržišno komuniciranje. Bavimo se strateškim planiranjem, brendiranjem tvrtki, usluga i proizvoda, grafičkim dizajnom, kreativnom produkcijom općenito te implementacijom.

Zašto si krenuo u ovu poslovnu avanturu?

U ovu poslovnu avanturu krenuli smo kolega i poslovni partner Vjekoslav Mravunac i ja. Nakon višegodišnjeg rada i iskustva u kreiranju vizualnih identiteta te grafičkog dizajna općenito odlučili smo zajedno osnovati dizajn studio koji bi našim poduzetnicima ponudio kvalitetna grafička rješenja. S obzirom na to da je studio osnovan 2008. godine, možemo uistinu reći da smo krenuli u poslovnu avanturu ako uzmemo u obzir stanje u hrvatskom gospodarstvu i tadašnju poduzetničku klimu u Hrvatskoj.

Početak kao i svaki nije lagan, no vjerujemo da našem tržištu nudimo kvalitetna i napredna rješenja individualno prilagođena svakom tipu poslovanja, a za to nam uvelike pomaže iskustvo koje smo stekli radom na projektima za strane kompanije pa se tako naši radovi mogu naći skoro na svim kontinentima od Amerike, Afrike i Australije. Samopouzdanje i sigurnost u ono što radimo dali su nam iznimnu snagu i volju za radom, jednostavno nikada, nikada ne razmišljamo o neuspjehu. Prošle godine smo povećali resurse ugovorima s vrhunskim stručnjacima s područja marketinga i zaposlili dvije dizajnerice Doriju i Jelenu (na slici) te smo pristupili tržištu kao BRANDZ agencija za tržišno komuniciranje.

BRANDZ

BRANDZ

Koji su najveći problemi u poslovanju s kojima se susrećeš?

Poteškoće su sastavni dio svakog poslovanja, no u našem slučaju naglasak bi stavio na problematiku u direktnoj komunikaciji s klijentima. Naime, još uvijek velik broj naših klijenata nije dovoljno educirano ili se nisu imali prilike susresti s radnim procesima marketinških agencija i dizajnerskih te branding studija. Mogu reći da naši poduzetnici još uvijek nisu svjesni velike uloge brandinga i pravilne marketinške strategije u svrhu unaprjeđenja poslovanja.

Jedan od problema pojavljuje se i prilikom samog prezentacijskog procesa kada je potrebno prezentirati i objasniti tržišne estetske vrijednosti rebrandinga npr. Naime, prilično je teško udovoljiti osobnim ukusima klijenta sa strateškom i estetskom vrijednošću idejnog rješenja projekta. Stil kao i vizualna komunikacija branda treba ići na ruku tržištu i kupcima.

Koje alate koristiš u olakšavanju poslovnog procesa?

Koristimo profesionalni softverski paket Adobe alata, za što smo i certificirani, ali i ostali standardan softver za unaprjeđenje poslovnih procesa. Radimo u Mac OSx okruženju te koristimo sofisticiranu i naprednu tehnologiju kako bi našim klijentima mogli isporučiti datoteke u vrhunskim i internacionalnim standardima.

Veliko olakšanje u internom poslovanju i vođenju računa nam je pružio i SOLO servis za izdavanje računa i ponuda. Napredna i sofisticirana usluga je ono što volimo i podržavamo, a SOLO je definitivno takav servis.

Po čemu je tvoja tvrtka posebna u odnosu na ostale u istoj branši?

Individualan pristup i rad s klijentima je ono što smatramo vrlo važnim. Naši klijenti involvirani su u kreativne radne procese pa se tako i naš svaki klijent može smatrati članom tima i osjećati se kao kreativac te sudjelovati u razvoju proizvoda, branda i samih kreativnih kampanji. Vjerujemo kako nitko ne može bolje biti upućen u misiju i viziju branda od samog klijenta. Ne zaboravimo da je naš posao iznimno dinamičan i s iskustvom mogu reći da smo tip zanimanja kojem je cjeloživotno učenje stalni dio poslovnog sazrijevanja.

Na koji si od uspjeha u poslovanju najviše ponosan?

Prvenstveno smo ponosni na konstantan rast naše tvrtke iz godine u godinu te sve veći broj klijenata koji koriste naše agencijske usluge. Projekt sam po sebi ne mogu izdvojiti, jer svaki ispunjava svoju ulogu na tržištu na jedinstven način i na svaki od njih smo posebno ponosni. Najvažnije nam je da naši projekti donose poslovne rezultate našim klijentima.

Sudjelovali smo i na nekoliko regionalnih natječaja gdje smo osvojili nagrade, a ponosni smo i na objavu naših radova u tiskanom izdanju stručne knjige Logolounge USA. Redovno pohađamo seminare i događanja iz svijeta marketinga, a ujedno smo i profesionalni članovi Hrvatskog dizajnerskog društva HDD.

BRANDZ

Provjerite web ove kreativne agencije, a možete ih i lajkati na Facebooku ili pratiti na Twitteru.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Zašto solo? Prije 6 godina, kada smo pokrenuli tvrtku (d.o.o.), a nakon niza godina u freelance vodama, jedno od prvih pitanja bilo je vezano uz računovodstvo. Kako treba izgledati račun, može li se proizvoljno dizajnirati, kako ga numerirati, kako poslati (okej,... Uputa o obvezi izdavanja računa izvan radnog vremena obveznika fiskalizacije Porezna uprava izdala je pojašnjenje obveznicima fiskalizacije koje se odnosi na elektroničku prijavu poslovnih prostora, odnosno prijavu radnih dana i radnog vremena poslovnica.Podaci o poslovnim prostorima, a onda i o radnom vremenu služe Poreznoj up... Kako dokazati radni staž nakon ukidanja radne knjižice? Budući da je s danom 1. srpnja 2013. prestala važiti radna knjižica kao javna isprava koju je poslodavac bio dužan najkasnije do 1. listopada 2013. vratiti radniku, došlo je do promjena u svezi načina evidentiranja podataka o radu.Pravilnikom o elektro...