BRANDZ: Nikada, nikada ne razmišljamo o neuspjehu

predstavljamo korisnika

BRANDZ

Na Solo blogu predstavljamo naše drage korisnike i tako im pružamo vidljivost i promociju, a sve s ciljem boljega međusobnoga umrežavanja malih poduzetnika, slobodno se javite.

Sljedeća tvrtka koju predstavljamo je agencija BRANDZ, a razgovarali smo s jednim od vlasnika, Tomislavom Vinšekom, branding konzultantom i Art direktorom u agenciji.

Čime se bavi tvoja tvrtka?

BRANDZ je agencija za marketing i tržišno komuniciranje. Bavimo se strateškim planiranjem, brendiranjem tvrtki, usluga i proizvoda, grafičkim dizajnom, kreativnom produkcijom općenito te implementacijom.

Zašto si krenuo u ovu poslovnu avanturu?

U ovu poslovnu avanturu krenuli smo kolega i poslovni partner Vjekoslav Mravunac i ja. Nakon višegodišnjeg rada i iskustva u kreiranju vizualnih identiteta te grafičkog dizajna općenito odlučili smo zajedno osnovati dizajn studio koji bi našim poduzetnicima ponudio kvalitetna grafička rješenja. S obzirom na to da je studio osnovan 2008. godine, možemo uistinu reći da smo krenuli u poslovnu avanturu ako uzmemo u obzir stanje u hrvatskom gospodarstvu i tadašnju poduzetničku klimu u Hrvatskoj.

Početak kao i svaki nije lagan, no vjerujemo da našem tržištu nudimo kvalitetna i napredna rješenja individualno prilagođena svakom tipu poslovanja, a za to nam uvelike pomaže iskustvo koje smo stekli radom na projektima za strane kompanije pa se tako naši radovi mogu naći skoro na svim kontinentima od Amerike, Afrike i Australije. Samopouzdanje i sigurnost u ono što radimo dali su nam iznimnu snagu i volju za radom, jednostavno nikada, nikada ne razmišljamo o neuspjehu. Prošle godine smo povećali resurse ugovorima s vrhunskim stručnjacima s područja marketinga i zaposlili dvije dizajnerice Doriju i Jelenu (na slici) te smo pristupili tržištu kao BRANDZ agencija za tržišno komuniciranje.

BRANDZ

BRANDZ

Koji su najveći problemi u poslovanju s kojima se susrećeš?

Poteškoće su sastavni dio svakog poslovanja, no u našem slučaju naglasak bi stavio na problematiku u direktnoj komunikaciji s klijentima. Naime, još uvijek velik broj naših klijenata nije dovoljno educirano ili se nisu imali prilike susresti s radnim procesima marketinških agencija i dizajnerskih te branding studija. Mogu reći da naši poduzetnici još uvijek nisu svjesni velike uloge brandinga i pravilne marketinške strategije u svrhu unaprjeđenja poslovanja.

Jedan od problema pojavljuje se i prilikom samog prezentacijskog procesa kada je potrebno prezentirati i objasniti tržišne estetske vrijednosti rebrandinga npr. Naime, prilično je teško udovoljiti osobnim ukusima klijenta sa strateškom i estetskom vrijednošću idejnog rješenja projekta. Stil kao i vizualna komunikacija branda treba ići na ruku tržištu i kupcima.

Koje alate koristiš u olakšavanju poslovnog procesa?

Koristimo profesionalni softverski paket Adobe alata, za što smo i certificirani, ali i ostali standardan softver za unaprjeđenje poslovnih procesa. Radimo u Mac OSx okruženju te koristimo sofisticiranu i naprednu tehnologiju kako bi našim klijentima mogli isporučiti datoteke u vrhunskim i internacionalnim standardima.

Veliko olakšanje u internom poslovanju i vođenju računa nam je pružio i SOLO servis za izdavanje računa i ponuda. Napredna i sofisticirana usluga je ono što volimo i podržavamo, a SOLO je definitivno takav servis.

Po čemu je tvoja tvrtka posebna u odnosu na ostale u istoj branši?

Individualan pristup i rad s klijentima je ono što smatramo vrlo važnim. Naši klijenti involvirani su u kreativne radne procese pa se tako i naš svaki klijent može smatrati članom tima i osjećati se kao kreativac te sudjelovati u razvoju proizvoda, branda i samih kreativnih kampanji. Vjerujemo kako nitko ne može bolje biti upućen u misiju i viziju branda od samog klijenta. Ne zaboravimo da je naš posao iznimno dinamičan i s iskustvom mogu reći da smo tip zanimanja kojem je cjeloživotno učenje stalni dio poslovnog sazrijevanja.

Na koji si od uspjeha u poslovanju najviše ponosan?

Prvenstveno smo ponosni na konstantan rast naše tvrtke iz godine u godinu te sve veći broj klijenata koji koriste naše agencijske usluge. Projekt sam po sebi ne mogu izdvojiti, jer svaki ispunjava svoju ulogu na tržištu na jedinstven način i na svaki od njih smo posebno ponosni. Najvažnije nam je da naši projekti donose poslovne rezultate našim klijentima.

Sudjelovali smo i na nekoliko regionalnih natječaja gdje smo osvojili nagrade, a ponosni smo i na objavu naših radova u tiskanom izdanju stručne knjige Logolounge USA. Redovno pohađamo seminare i događanja iz svijeta marketinga, a ujedno smo i profesionalni članovi Hrvatskog dizajnerskog društva HDD.

BRANDZ

Provjerite web ove kreativne agencije, a možete ih i lajkati na Facebooku ili pratiti na Twitteru.


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Solo je danas postao još bolji i pregledniji 'Ulazni računi' je nova opcija unutar servisa Solo čime smo svim korisnicima dodatno olakšali evidenciju njihovog poslovanja putem Interneta. Opcija Ulaznih računa (Troškova) nudi mogućnost biranja vrste troška, izdavatelja računa, izvorne valute, izno... Kako pokrenuti posao online Kada je nastajao Solo, autoru servisa nije bilo u glavi kako pokrenuti posao nego kako riješiti problem koji ljudi oko njega pa i on sam ima, a to je jednostavno i pregledno izdavanje računa. Upravo ovakvo razmišljanje je bio dobar start prije bilo kak... Jačanje konkurentnosti malog gospodarstva za mikro poduzetništvo i obrt Poduzetnički impuls za 2014. godinu ukupno iznosi 1,3 milijarde kuna. U proračunu HAMAG INVEST-a na proračunskoj aktivnosti A563119 planirano je ukupno 25.000.000,00 kuna za dodjelu bespovratnih potpora temeljem Otvorenog javnog poziva. Prijave se pri...