SRETAN 2. ROĐENDAN SOLO!

happy birthday

Solo POS printer

Već dvije godine servis Solo raste zajedno s vama, našim dragim korisnicima, te smo i ovog rođendana odlučili darovati vas jednom super opcijom - mogućnošću ispisa na POS printer :)

Svi korisnici servisa, a posebno oni koji obavljaju prodaju na sajmovima, terenu i maloprodaji, od danas mogu jednostavno printati svoje račune direktno na 58mm/80mm POS pisače.

No to nije sve! Spremili smo još par noviteta koji će vam olakšati svakodnevni rad s računima:

• [novo] biranje A4 ili POS ispisa računa
• [novo] responzivni dizajn za mobilne uređaje i tablete
• [nadogradnja] otpremnicama možeš sakriti iznose
• [nadogradnja] radni nalog neće prikazati "Opis kvara" i "Opis radova" ako nisu upisani
• [fiskalizacija] mogućnost odjave/zatvaranja Poslovnice

Dvije godine su proletile, ispisali smo čitavu knjižicu vaših ideja, a većinu njih i implementirali u servis. Šaljite nam svoje sugestije dalje, preporučite nas frendovima, a mi ćemo istim tempom napredovati dalje, uz uvijek isti nivo kvalitete i podrške.

Tvoja Solo ekipa (koja ide pojesti čokoladnu rođendansku tortu)


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

MACKOO - omiljeni brend među vlasnicima mačaka Počevši od veljače, na Solo blogu ćemo predstavljati naše korisnike i tako im pružiti vidljivost i promociju, a sve s ciljem boljeg međusobnog umrežavanja malih poduzetnika. Prva tvrtka koju predstavljamo je Mackoo grebalice, a razgovarali smo s njeni... Što smo naučili kao „solo igrači“ u poslovanju Nakon pet godina od bijega iz korporativne prašume i postavljanja privatne tvrtke na noge, ono što smo naučili iz procesa „soliranja“ se može sažeti u pet ključnih stavki. Mogućnosti su neograničene Unutar korporacija najčešće postoje za... Kako zadovoljiti očekivanja klijenata u osam točaka Ilustracija: Fotolia Pogrešna očekivanja klijenta odnosno nezadovoljavanje tih očekivanja može biti neugodno, skupo i može ugroziti reputaciju vaše tvrtke. Kako onda najbolje upravljati očekivanjima klijenta kako biste bili sigurni da će sva biti p...