Nova godina - nove mogućnosti

level up

Level up za Solo

Nova godina donosi i neke novitete na servisu Solo, a na kojem kontinuirano radimo kako bi vam olakšali poslovanje.

Zahvaljujući vašem nepresušnom feedbacku Solo je postao još bolji:

S ovim izmjenama zaokružili četvrti kvartal 2017. i u novu godinu krećemo kao vodeći hrvatski servis za izdavanje računa, fiskalizaciju i kompletno upravljanje mikro biznisom.

Ako još nisi registriran/a, što čekaš? :) Registracija je besplatna, kao i korištenje servisa do 3 računa mjesečno.

Solo je potpuno besplatan za neprofitne organizacije, pročitaj više o tome ovdje.


Vaši komentari

Gost – 10.01.2018, 16:53

Prezadovoljna sam uslugama i suradnji od 2013.god., veselim se i daljnjoj uspješnoj suradnji i naravno nastavljam i dalje novim i postojećim poduzetnicima reklamirati i preporučiti Vaše usluge koje već nekoliko njih sa zadovoljstvom koristi... LP Sorore

Solo – 10.01.2018, 23:38

Zahvaljujemo :)

Gost – 16.01.2018, 18:23

Pozdrav iz Vatro-tima.....tako jednostavno atako profesionalno.....Svaka čast

Gost – 19.01.2018, 23:37

Tek sam počeo koristiti Vaš sustav i zadovoljan sam kako mogućnostima, tako i reagiranjem na moja pitanja. Lp. Zoran

Gost – 12.06.2018, 21:00

Poštovani,

dali se uskoro može očekivati i mogućnost spajanja na webshop izrađen na Prestashop platformi?

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Automatska izrada U-RA obrasca Solo je učvrstio titulu najboljeg alata za jednostavno vođenje kompletnog poslovanja mikro biznisa. Osim izrade računa (i fiskalizacije), ponuda, otpremnica i radnih naloga, ovaj servis nudi opcije generiranja za PO-SD obrazac (paušalci), I-RA obrasca... Dodane nove mogućnosti u Solo S početkom jeseni Solo nudi neke nove opcije i dorade te općenito krećemo u nove radne pobjede s poboljšanjima sustava. Evo koja su to.Posljednjih mjeseci smo radili na opširnoj promjeni sustava kalkulacija. S vremenom i sve zahtjevnijim potrebama kori... 5 PR lekcija iz svijeta Zvjezdanih ratova i servisa Solo PR je nekad slovio kao „onaj neki tekst koji ti plate da objaviš“, a koji sadrži neke dosadne fakte, izvještaje, hvalisanja brenda i općenito jednosmjernu komunikaciju. Onda je PR počeo biti definiram kao prijevod - odnosi s javnošću, neki put plaćeni,...