Nova godina - nove mogućnosti

level up

Level up za Solo

Nova godina donosi i neke novitete na servisu Solo, a na kojem kontinuirano radimo kako bi vam olakšali poslovanje.

Zahvaljujući vašem nepresušnom feedbacku Solo je postao još bolji:

S ovim izmjenama zaokružili četvrti kvartal 2017. i u novu godinu krećemo kao vodeći hrvatski servis za izdavanje računa, fiskalizaciju i kompletno upravljanje mikro biznisom.

Ako još nisi registriran/a, što čekaš? :) Registracija je besplatna, kao i korištenje servisa do 3 računa mjesečno.

Solo je potpuno besplatan za neprofitne organizacije, pročitaj više o tome ovdje.


Vaši komentari

Gost – 10.01.2018, 16:53

Prezadovoljna sam uslugama i suradnji od 2013.god., veselim se i daljnjoj uspješnoj suradnji i naravno nastavljam i dalje novim i postojećim poduzetnicima reklamirati i preporučiti Vaše usluge koje već nekoliko njih sa zadovoljstvom koristi... LP Sorore

Solo – 10.01.2018, 23:38

Zahvaljujemo :)

Gost – 16.01.2018, 18:23

Pozdrav iz Vatro-tima.....tako jednostavno atako profesionalno.....Svaka čast

Gost – 19.01.2018, 23:37

Tek sam počeo koristiti Vaš sustav i zadovoljan sam kako mogućnostima, tako i reagiranjem na moja pitanja. Lp. Zoran

Gost – 12.06.2018, 21:00

Poštovani,

dali se uskoro može očekivati i mogućnost spajanja na webshop izrađen na Prestashop platformi?

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Primjeri internih akata za potrebe fiskalizacije Obveznici fiskalizacije, bez obzira u kojem krugu ulaze u nju, dužni su donijeti interni akt o organizaciji poslovanja za svoj poslovni prostor. Porezna uprava će u postupku nadzora kontrolirati imate li interni akt i odgovara li numeracija računa onoj... Zašto solo? Prije 6 godina, kada smo pokrenuli tvrtku (d.o.o.), a nakon niza godina u freelance vodama, jedno od prvih pitanja bilo je vezano uz računovodstvo. Kako treba izgledati račun, može li se proizvoljno dizajnirati, kako ga numerirati, kako poslati (okej,... Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle k...