Nova nadogradnja servisa

level up

Viševalutni računi

Danas je puštena u rad velika nadogradnja servisa Solo koja će posebno obradovati korisnike koji izdaju račune u stranim valutama.

U nastavku navodimo sve izmjene i dorade:

• odabir valute računa/ponude izravno pri unosu cijena
• automatsko dodavanje obavijesti o tečajnoj razlici u napomenu računa/ponude
• računi/ponude u stranoj valuti generiraju poseban PDF s obje valute
• računi/ponude u stranoj valuti imaju zvjezdicu na popisu i biti će automatski preračunati u kune
• polje za opis artikla/usluge je povećano s 255 na 1000 znakova i dozvoljava neograničeno redaka
• jedinične mjere prevedene na strane jezike
• otpremnice i radni nalozi imaju novi format numeracije (npr. O-0001-2015 i N-0001-2015); Solo će nastaviti postojeću numeraciju ili se prilagoditi vašoj vlastitoj numeraciji
• mogućnost sakrivanja iznosa u radnim nalozima
• mogućnost upisivanja napomena umjesto Opisa kvara na radne naloge
• ulazni računi se mogu unositi u stranoj valuti
• sortiranje ulaznih računa po mjesecima i godinama
• na PDF računu su sada prikazani i Rok plaćanja i Datum isporuke
• sken pečata i potpisa će se prikazati i na ponudama

Vjerujemo će vam ove izmjene još više olakšati rad s našim servisom za izdavanje računa, a vaše sugestije primamo i dalje :)

Locco - putni nalozi

Tražili ste nas i da uvedemo Putne naloge/Loko vožnju, a kako je odnedavno dostupan sličan servis Locco, predlažemo da se registrirate i isprobate njihove usluge, također potpuno besplatno!

U planu je i spajanje ovih servisa kako bi koristili samo jedan korisnički račun, tj. pristupili servisu Locco sa svojim Solo korisničkim računom. O tome više uskoro...


Vaši komentari

Gost – 23.04.2015, 13:10

Odlično! Samo i dalje nema mogućnosti prije konačnog zbroja za uplatu po računu ručnog upisivanja iznosa duga po prethodno izdanim računima kako bi se pod "Ukupno" našlo sve što kupac duguje. Tako sad moram za svaki nenaplaćeni račun slati opomenu ili u napomenu stavljati informaciju o dugu, što netko vidi, a netko ne vidi (ili ne želi vidjeti). Ta bi funkcionalnost koristila svima. Inače, servis je super.

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Avansni računi i dodatni operateri Novi tjedan donosi i nove funkcije servisa Solo. Dosta korisnika je tražilo mogućnost izrade avansnih računa (račun za predujam) pa smo dodali tu opciju pod 'Tip računa'. Druga bitna novost je mogućnost dodavanja dodatnog Solo korisnika (operatera) pod... Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle... Brzi vodič kroz servis Solo Mnoge korisnike brine koliko će im jednostavno biti koristiti Solo, unijeti certifikat ako su korisnici fiskalizacije te uspješno izdavati račune. Zato smo odlučili na blogu pisati i o samome servisu. Početak rada u servisu Solo Naime, rad sa serviso...