Nova sezona donosi novitete u servisu Solo
(another) level up
Tijekom ljeta smo marljivo radili na uvođenju novih funkcionalnosti i općenitom poboljšanju korisničkoga iskustva jer nam je ono i nakon godina uspješnog poslovanja i dalje iznimno bitno. Slušali smo sve vaše sugestije koje ste nam u velikom broju slali na e-mail te nam je drago objaviti kako vas one koju su bile izvedive, od sredine rujna čekaju u novom/starom ruhu servisa.
Uz veliki broj „manjih“ dorada poput proširenoga web sučelja, dorađenoga za ugodnije iskustvo na mobilnim uređajima ili recimo naprednog sortiranja računa i ponuda prema vremenskom razdoblju, dvije najveće novosti su uvođenje loko vožnje (u plaćenom paketu) i automatska priprema XML datoteke za e-Račun, za jednostavnije slanje putem vanjskih servisa FINA ili ePošta.
Loko vožnja
Puno upita je dolazilo oko toga je li bi bilo moguće ubaciti i loko vožnju u servis kako biste i to imali u vašem servisu. Moguće je i od sada Solo nudi unos i evidenciju loko vožnji. Loko vožnja je ona vožnja kada djelatnik privatnim vozilom ide u mjesto koje je udaljeno do 30 km od samoga sjedišta tvrtke. Dakle, loko vožnja su zapravo troškovi korištenja privatnoga automobila u službene svrhe.
Troškovi se obračunavaju u iznosu od 2,00 kune po prijeđenom kilometru, a evidencija se može voditi i za cijeli mjesec pa se na kraju mjeseca zbroje svi troškovi loko vožnje za pojedinog djelatnika.
U servisu Solo loko vožnja se nalazi klikom na Usluge – Vožnja – Loko vožnja. Prije nego što ćete moći unijeti vožnju, potrebno je unijeti vozilo: Usluge – Vožnja – Vozila pa klik na gumb Novo vozilo. Tu ćete unijeti podatke: Proizvođač, Model, Registarska oznaka, Trenutna kilometraža, a koji su obavezni elementi loko vožnje. Može izabrati i boju vozila.
U samu vožnju upisujete ime i prezime djelatnika, relaciju i svrhu putovanja, početnu i završnu kilometražu te izabirete vozilo koje ste prethodno unijeli u Vozila.
Druga veća novost je uvođenje XML datoteke za e-Račun kao odgovor na potrebu za E-računima.
XML datoteke za e-Račun
Opcija XML se nalazi u statusu računa uz već poznate opcije kao što je Plaćeno, Pošalji, Storniraj itd. Klikom na XML automatski se generira XML datoteka koja je priprema za e-Račun, za jednostavnije slanje putem vanjskih servisa FINA ili ePošta. Generiranu datoteku jednostavnije šaljete preko navedenih servisa i time poštujete zakonsku formu slanja e-računa.
(21.10.2019.) Solo je uveo i slanje e-Računa
Moguće je poslati e-Račun izravno iz servisa Solo jednim klikom, jednostavno i brzo. Više informacija pročitaj ovdje.
Osim navedenih dorada u servisu ćete pronaći još dosta drugih dorada, nećemo se previše samohvaliti i sve navoditi ovdje no vjerujemo da će oni koji su ih tražili prepoznati dobivene, nove mogućnosti, a nadamo se da će poneke opcije ugodno iznenaditi i sve ostale korisnike.
Vaše prijedloge za dorade i dalje primamo, a trenutno primamo i zahvale jer nam je najveća motivacija za daljnji rad iskazano zadovoljstvo korisnika.
Vaši komentari
![](http://www.gravatar.com/avatar/d4b9fa398591abb2c31dd8b399cfb8d19b85dfd89707dbc2ce5e3d5f2b089a83.jpg?r=PG&s=36&d=identicon)
Odlični ste,svaka čast.
Da li možete pod rubriku računi ubaciti stavku "neplaćeni računi" tako da budu na jednom mjestu ,da nemoram prolazit sve račune.
![](http://www.gravatar.com/avatar/e672ae95f0b09c46e624478a0bf0a7582530bc2a8cb26cf17cef5429434aebab.jpg?r=PG&s=36&d=identicon)
Sortiranje računa prema statusu je već moguće. Treba kliknuti na kolumnu Status.
![](http://www.gravatar.com/avatar/4c1c5a8c126a4a2d5a567f08368855dc2abf40352fa20e0e7eb205e330693dde.jpg?r=PG&s=36&d=identicon)
Sve pohvale, uz nadu da ćete jednom sami uvesti uslugu slanja e-računa. Da li se može upisivati djelomična uplata računa...
![](http://www.gravatar.com/avatar/d1c87d7b42cfe2909932a3a4904691f7a756b83d8990675c85336d41ca19e0cd.jpg?r=PG&s=36&d=identicon)
Ima li mogućnosti da napravite izvještaj rekapitulacije prometa po artiklu? :)
![](http://www.gravatar.com/avatar/65717a5004cc44a355bbb0f2212cfca49e2a0cf9e289df919e63e98ba64ec39e.jpg?r=PG&s=36&d=identicon)
Izvrstan softver i radio ga koristim, ali i bilo dobro razmisliti o opcijama:
-djelomično plaćanje računa
-plaćanja na rate (6,12,24). Tada bi solo trebao operatera automatski obavijestiti da je vrijeme slanja drugog, trećeg, četvrtog...itd računa, ili da se omogući automatsko slanje u zadanim vremenskim intervalima.
![](http://www.gravatar.com/avatar/8edc23f80d6b424b92ed28a6f001f66a7015bee3b5bfcee8fdf96af6cc3be3bc.jpg?r=PG&s=36&d=identicon)
Odličan je Solo, a ako bude mogućnosti, dodavanje opcije kod unosa datuma uplate na račun sa stvarno uplaćenim iznosom na račun (koji se može razlikovati ako je račun plaćen par kuna/lipa manje/više, ili ako se preračunava isti iznos računa po različitom tečaju) - to je dobro za sve koji ne izdaju ponude radi točnog generiranja obrazaca
![](http://www.gravatar.com/avatar/33e67723e664a97648fc4ee2f86f66ab4d160b33589bb4f70caed7acf1553fd7.jpg?r=PG&s=36&d=identicon)
Mi ga koristimo unazad dvije godine i jako smo zadovljni. Da li ste razmiljali o proširenju ponude za vođenje skladišta? Time bi se olakšalo i upotpunilo robno-materijalno poslavanje.
![](http://www.gravatar.com/avatar/4cd4b50446ebd1fb1bff4d8f6a4c6038300313b73caeebaf10659349856a209d.jpg?r=PG&s=36&d=identicon)
Bilo bi sjajno kada bi eliminirali bugove iz mobilne aplikacije, često fiskaliziranje računa provede se nekoliko puta pa se dogodi veći broj istih računa koje je potrebno stornirati
![](http://www.gravatar.com/avatar/35ade70f226322d1f963451cf35fc940145771cf5179ff789e6629e3d46dad0e.jpg?r=PG&s=36&d=identicon)
Mi smo izuzetno zadovoljni Solo applikacijom i jedini nedostatak zbog kojeg tražimo alternativu jest nemogućnost vođenja skladišta.
Svaka čast, odlično :)