Ofir - Imam osjećaj da umjesto s timom, radim s obitelji

predstavljamo korisnika

Ofir

Nastavljamo s predstavljanjem korisnika, ovoga vikenda donosimo razgovor s Milanom Puvača, vlasnikom tvrtke Ofir d.o.o., a ujedno pozivamo i druge korisnike da se slobodno jave za malo besplatne promocije.

Čime se bavi tvoja tvrtka?

Iako je prema godini osnutka (1995.) davno postala punoljetna, tvrtka Ofir d.o.o. mijenjala je smjer poslovanja, a posljednjih dvanaest godina orijentirana je isključivo na segment informatike. U početku zamišljena kao hardveraška tvrtka, vrijeme je pokazalo kako veći i širi tržišni interes leži u razvoju web rješenja kojima se trenutno većinski bavimo. I danas web studio dio stalnih klijenata poslužuje po pitanju tehničke podrške, računala, mreža i konzaltinga. Ipak, naš core business su potpuno prilagođene PHP & MySQL web aplikacije uz nezaobilazne dodatne, na neki način povezane, tehnologije poput jQuery-a i PhoneGap-a ili pak kompletni sustavi kao što su WordPress, Joomla, Bolt, Contao…i mnoge druge strašne skraćenice!

Zašto si krenuo u ovu poslovnu avanturu?

U vrijeme kada sam bio u trećem razredu srednje škole (2003.), majka je imala tvrtku. Budući da je dobila posao u struci nakon duže vremena, vođenje Ofira joj nije bio prioritet (koji je usput rečeno tada bio krojački salon). Mali ja je imao računalo i ogromnu želju raditi nešto povezano upravo s tim zanimljivim „kantama“. Najteže je bilo u to vrijeme uvjeriti nekoga da nešto znam (nije niti čudo, pa tada sam imao jedva 18 godina). Ipak, malo po malo skupljao sam klijente i gradio povjerenje koje se od tad vrlo uspješno zadržava.

Niti sata niti dana mi nije žao što sam ušao u ovakav poduzetnički pothvat. Da, u početku sam solo uplaćivao džeparac da bi bilo dovoljno za doprinose, a plaća je došla puno kasnije. No, iskustvo u radu koje mi je pruženo, znanje (pokušaj i pogreška) i možda najbitniji osjećaj stvaranja novog i vrijednog je nešto što bi svakome preporučio. Kada vidite rast tvrtke u koju ste uložili nebrojene sate, slobodno vrijeme, ljubav i najbitnije - strast, jednostavno nema boljeg osjećaja…

Koji su najveći problemi u poslovanju s kojima se susrećeš?

Standardni domaći problemi u poslovanju, rekao bih. Od komplicirane i promjenjive administracije, neplaćenih računa (kojih je zbilja minimum, no opet…) preko nedostatka kvalitetnih ljudi, neusklađenosti obrazovanja s tržištem rada pa sve do izazova otvaranja novih tržišta. Ipak sve je to dio svakodnevice zbog koje se svako jutro vrijedi probuditi i očekivati neočekivano. Ako ništa drugo, ponude i fakturiranje smo uspješno riješili sa servisom SOLO.

Koje alate koristiš u olakšavanju poslovnog procesa?

Dosta alata smo isprobali, posebno u okvirima timskog rada i nekakvih kolaboracijskih aktivnosti. Trenutno koristimo Dropbox + Google Drive u kombinaciji s Asanom. Nakon dugogodišnjih muka i kombinacija s Office aplikacijama za račune i vođenje financijskih evidencija, čini se da nam je SOLO došao kao naručen. Jasno da mjesta za nadogradnju ima i upravo korisnička podrška je ono što volimo kod vas. Samo neka update bude redovan i vjerujem da ćemo imati savršen alat za vođenje poslovanja malih poduzeća. Nastavite dobar posao!

Po čemu je tvoja tvrtka posebna u odnosu na ostale u istoj branši?

Kupovao sam kuhinju za stan i pitao prodavača u salonu (nakon što je predložio popriličnu cifru) mogu li oni spojiti vodu i plin. „Nikako, morate naći nekoga tko će vam to spojiti.“, bio je razočaravajući odgovor. Oduvijek nam je cilj imati neki način objedinjenu uslugu po principu „ključ u ruke“. Jasno, ako mi ne znamo ili ne možemo nešto napraviti – ima partnera koji mogu. Upravo to je jedan od razloga uključivanja u inicijativu Osijek Software City. Težimo pružiti što bolju uslugu (u suradnji s partnerima) i to je ono što klijenti zbilja cijene.

Kompletna posvećenost razvoju firme za „nusproizvod“ ima i veliku odgovornost tj. brigu za klijente, suradnike, no još bitnije za zaposlenike. Ponekad imam osjećaj da umjesto tima, radim s obitelji. Vidim da ostali jednako uživaju u takvoj atmosferi, a to je savršena motivacija za daljnji napredak.

Ofir uspomene

Na koji si od uspjeha u poslovanju najviše ponosan?

U posljednjih godinu i nešto dana sve više surađujemo s inozemstvom. Odradili smo nekolicinu vrlo kvalitetnih projekata kao podizvođači ili u vlastitom aranžmanu i moram reći da smo time vjerojatno više sami sebi, a onda i klijentima dokazali uspjeh na inozemnoj sceni. Na osnovu tih poslova planiramo i daljnja širenja. Gdje je kraj? Pojma nemam. Jedva čekam vidjeti koje su mogućnosti!

Želiš li nešto dodati/istaknuti vezano uz tvoju firmu?

U ovom trenutku isključivo „muška“ tvrtka u planu ima napokon zaposliti i pripadnicu ljepšeg spola. Nećemo ovdje trošiti slova na opise kako smo divni i krasni. To znate od početka teksta. Pozivamo vas da pogledate naše stranice, proučite čime se bavimo, a za svako upoznavanje ili potencijalnu suradnju stojimo na raspolaganju. Ako ništa drugo, poziv uključuje i obilazak Slavonije i Baranje uz sve ljepote ića i pića toga kraja. Srdačan pozdrav iz Ofira!


Vaši komentari

Bez komentara, je li to dobro ili loše? ;)

Možda će te zanimati i ovi tekstovi na našem blogu

Zašto solo? Prije 6 godina, kada smo pokrenuli tvrtku (d.o.o.), a nakon niza godina u freelance vodama, jedno od prvih pitanja bilo je vezano uz računovodstvo. Kako treba izgledati račun, može li se proizvoljno dizajnirati, kako ga numerirati, kako poslati (okej,... Dodane nove mogućnosti u Solo S početkom jeseni Solo nudi neke nove opcije i dorade te općenito krećemo u nove radne pobjede s poboljšanjima sustava. Evo koja su to.Posljednjih mjeseci smo radili na opširnoj promjeni sustava kalkulacija. S vremenom i sve zahtjevnijim potrebama kori... Solo je danas postao još bolji i pregledniji 'Ulazni računi' je nova opcija unutar servisa Solo čime smo svim korisnicima dodatno olakšali evidenciju njihovog poslovanja putem Interneta. Opcija Ulaznih računa (Troškova) nudi mogućnost biranja vrste troška, izdavatelja računa, izvorne valute, izno...