Došlo je vrijeme kada je zaista dobro biti paušalac. Kako je paušalni oblik obrta najpovoljniji i najjednostavniji način poslovanja smo komunicirali već godinama, najviše u našim postovima Kako otvoriti obrt bez puno komplikacije i Kako otvoriti obrt online bez puno komplikacija, a sada su se pojavili i dodatni razlozi zašto otvoriti paušalni obrt.

Najvažnija odlika paušalnog obrta je ta da se porez plaća paušalno u fiksnom iznosu godišnje, ali ste limitirani iznosom primitaka tijekom te godine. Do sada je bilo dozvoljeno 149.500,00 kn primitaka u kalendarskoj godini, a od 1.1. odnosno za 2017. je taj prag pomaknut na 230.000,00 kn, dok će za 2018. biti 300.000,00 kn. S obzirom da je 300.000,00 kn primitaka prilično lijepa cifra za obrtnike, ovime se otvaraju vrata mnogo lagodnijeg poslovanja s prostorom za razvoj posla i veće financijsko stjecanje što će mnogima biti dodatna motivacija za rad, a samim time posljedično i dobra stvar za gospodarstvo države općenito.

Kako postati paušalac

Osim ove promjene novost je kako sada paušalci mogu biti i ugostitelji i trgovci te porezni obveznici koji imaju izdvojenu poslovnu jedinicu ili proizvodni pogon. Prema tome novim Zakonom i Pravilnikom, uvjeti za porezne obveznike s paušalnim oporezivanjem glase: da niste obveznik PDV-a (poreza na dodanu vrijednost) prema zakonu kojim se uređuje porez na dodanu vrijednost i da po toj djelatnosti u poreznom razdoblju nemate ukupan godišnji primitak veći od iznosa propisanoga za obvezni ulazak u sustav PDV-a. Za 2016. godinu taj iznos je dakle 230.000,00 kuna. Ako ste u 2016. imali primitaka do 230.000,00 kn, u 2017. ste mogli prijeći na paušalno oporezivanje.

Za nove obveznike/obrtnike koji tek počinju s obavljanjem djelatnosti obrta, prijava na poreznoj u registar obveznika treba se podnijeti u roku 8 dana od dana starta obavljanja samostalne djelatnosti. Prilikom ispunjavanja formulara se označuje paušalni način oporezivanja kao željeni način plaćanja poreza. Kako biste bili u prvom pragu poreza u polje o očekivanim primanjima potrebno je upisati cifru recimo 20.000,00 kn.

Ova vas cifra ne ograničava, ali garantira najnižu stopu paušalnoga poreza u prvoj godini poslovanja odnosno dok ne predate prvi PO-SD obrazac prema kojem će se obrtnik dalje svrstati u paušalni porezni razred. Osim PO-SD obrasca, jedino drugo od knjiga što su paušalci dužni voditi je Evidencija o prometu. Dakle, ovi novi uvjeti za otvaranje paušalnog obrta zvuče odlično.

porez

Porezni razredi su: 1. 0,00 kn – 85.000,00 kn, 2. 85.000,00 kn – 115.000,00 kn, 3. 115.000,00 kn – 149.500,00 kn, 4. 149.500,00 kn – 230.000,00 kn i 5. 230.000,00 kn – 300.000,00 kn. Koliki su iznosi poreza za koji razred možete vidjeti kao i više detalja o svemu u Pravilnik o paušalnom oporezivanju samostalnih djelatnosti (pdf 1,70 MB).

Za one koji žele prijeći iz trenutnog načina oporezivanja npr. dohodaši u paušalce, a zadovoljavaju gore spomenute uvijete potrebno je najkasnije do 15.1. sljedeće kalendarske godine odnosno godine za koju želimo u paušal podnijeti zahtjev o prelasku. Porezni obveznik koji želi prijeći s utvrđivanja dohotka od samostalne djelatnosti na utvrđivanje paušalnoga dohotka obvezan je uz prijavu na Obrascu RPO i Prilog A dostaviti: pregled primitaka i izdataka prema podacima iz Knjige primitaka i izdataka – Obrazac KPI i dostaviti pregled ukupnog iznosa tražbina, a na temelju Evidencije o tražbinama i obvezama – Obrazac TO u skladu s Pravilnikom o porezu na dohodak odnosno presliku Obrasca TO i to za kalendarsku godinu koje prethodi godini prelaska na paušalno oporezivanje. Obrasci su dostupni na stranicama porezne uprave: Obrasci – Porez na dohodak.

U tom slučaju porezni obveznik obvezan je postupiti na način propisan za prestanak djelatnosti u skladu s Pravilnikom o porezu na dohodak.

Koje doprinose plaćaju paušalci

Porezni obveznik koji je osiguran po osnovi obavljanja samostalne djelatnosti obrta te poljoprivrede i šumarstva koji plaća paušalni porez na dohodak (PDF 270 kB), doprinose za svoje osobno osiguranje plaća prema mjesečnoj osnovici propisanoj kao umnožak iznosa prosječne plaće i koeficijenta 0,4 koja za 2017. godinu iznosi 3.095,60 kuna.

doprinosi

Davanja se plaćaju do 15. u mjesecu za prethodni mjesec, a ako se ne podmire u roku podliježu kamatama. U sklopu sustava E-građani je dostupno knjigovodstveno praćenje pa tako u svakom trenutku možete provjeriti svoja dugovanja poreza i davanja. Većina banaka je omogućila dobivanje lozinke za ulaz preko tokena banke tako da svatko tko ima token tj. Internet bankarstvo može pristupiti i pratiti svoje dužnosti prema državi.

Jesu li paušalci obaveznici fiskalizacije?

Porezni obveznici bez obzira plaćaju li paušalni porez ili porez utvrđuju na temelju poslovnih knjiga od 1. srpnja 2017. obvezni su provoditi postupak fiskalizacije izdavanja računa putem naplatnih uređaja u skladu s posebnim propisom. Dakle odgovor je, od 1.7. - da. Za fiskalizaciju vam je potreban certifikat izdan od FINA-e i Solo servis za račune. Solo možete imati na tabletu ili računalu, spojen na običan ili POS printer.

Solo je prilagođen paušalcima u svakoj mjeri, tako da primjer na kraju kalendarske godine svoj PO-SD obrazac preuzmete jednim klikom, a sama evidencija računa je zapravo vaša evidencija o prometu. Osim toga Solo brine o zakonskim odredbama kao što je izgled računa, raznim izmjenama i slično pa se time ne morate zamarati. No najveća prednost servisa Solo je njegov pregledan izgled i jednostavna upotreba koja omogućuje svim vrstama korisnika nesmetanu i laku upotrebu. Registrirajte se za besplatni paket (do tri računa mjesečno) sa svim opcijama potrebnim za paušalni obrt.

Što ako sam stalno zaposlen, a žalim imati paušalni obrt?

Za osobe koje su osigurane po drugoj osnovi vrijede sva ista pravila i propisi osim iznosa poreza i davanja koje plaćaju mjesečno, a koja su nešto manja. Fizička osoba koja obavlja samostalnu djelatnost obrta ili poljoprivrede i šumarstva, a istovremeno je osigurana po nekoj drugoj osnovi (npr. radni odnos) obveznik je doprinosa po osnovi druge djelatnosti.

zaposleni

Dodatno, dobro je znati kako je do 1.1.2018. produženo oslobođenje od plaćanja cijene obrtnice za novo otvorene obrte tako da ako otvarate paušalni obrt nećete morati platiti obrtnicu koja se inače naplaćivala 200,00 kn. Još jedna dobra vijest je i ta da je ukinut porez na tvrtku pa će paušalci, ali i drugi mikro i mali poduzetnici biti oslobođeni jednog manjeg, ali besmislenog nameta za zemlju koja želi poticati poduzetništvo.

Želimo vam puno sreće u poslovanju i puno naplaćenih računa! I isprobajte Solo.


VAŽNA NAPOMENA
Tekstovi koje objavljujemo na blogu servisa Solo su strogo informativnog karaktera u cilju pomoći u prvim koracima u poduzetništvo. Sva dodatna i konkretna pitanja te informacije provjerite u Uredu za gospodarstvo, Poreznoj upravi, Zavodima za mirovinsko i zdravstveno jer Solo ne može davati službene odgovore o temama za koje su zadužene navedene institucije. Hvala na razumijevanju.

Gost-17.01.2017, 23:49

Kako stoje stvari s inozemnim klijentima, ima li tu nekih specifičnosti u radu preko paušalnog obrta?

Solo-23.01.2017, 13:26

Za savjetovanje oko vašeg konkretnog poslovanja, javite se našem partneru na info@dekoder.biz

Gost-18.01.2017, 08:55

Ako se uplata vrsi bankovnom transakcijom, odnosno klijent uplatu vrsi direktno na racun dali je potrebna fiskalizacija jer do sada nije bilo tako??

Gost-18.01.2017, 15:17

Solo, još si ga jednom ubio! Svaka čast!

Gost-20.01.2017, 09:45

Prevoditelji i dalje ne smiju u paušal?

Gost-20.01.2017, 10:42

Pozdrav, ja sam prevoditeljica i imam paušalni obrt, nisam imala nikakvih problema s otvaranjem niti mi je itko rekao da prevoditelji ne mogu biti paušalci :)

Gost-24.01.2017, 09:47

Mora li se za otvaranje paušalnog obrta čija će djelatnost biti unutarnji radovi (suha gradnja) imati položen majstorski ispit?

Gost-30.01.2017, 22:29

dali pausalista mora imati i knjigovođu?

Solo-31.01.2017, 10:19

Paušalni obrti nemaju zakonsku obavezu imati knjigovođu jer vode jednostavno knjigovodstvo, odnosno piše u tekstu što moraju voditi.

Gost-13.02.2017, 23:56

Mogu li preko mobilnog uređaja printati račune na POS printer

Solo-14.02.2017, 10:36

Možete, u postavkama izaberete POS printer.

Gost-14.02.2017, 11:15

Da li postoji mogućnost dokapitalizacije/pretvorbe paušalnog obrta u d.o.o.?

Solo-14.02.2017, 12:12

Koliko mi znamo, ne, ali provjerite u uredu za obrte.

Gost-14.02.2017, 12:55

Da li si kao vlasnik pausalnog obrta, osim godisnjih doprinosa i pausalnog na dohodak, duzan isplacivati si placu? Te, da li smiješ dizati gotovinu sa racuna ili se kao i u d.o.o. vodi kao pozajmica, obracunava 5% kamata i ulazi u dobit?

Solo-14.02.2017, 12:57

Obrt s paušalnim oporezivanjem plaća porez - paušalno te obrtnik može raspolagati novcima kako želi. Ne mora isplaćivati plaću, može podizati novce ili prebaciti na tekući ili platiti karticom obrta direktno.

Gost-23.02.2017, 10:43

molim možete li odgovoriti na pitanje gore -Ako se uplata vrsi bankovnom transakcijom, odnosno klijent uplatu vrsi direktno na racun dali je potrebna fiskalizacija jer do sada nije bilo tako??

Solo-23.02.2017, 10:50

Fiskalizacija je obavezna za sva gotovinska poslovanja, a od 1.7. i za skupine koje su do sada bile izuzete - obaveznike koji su porez plaćali paušalno.

Gost-23.02.2017, 11:00

kada kažete "sva gotovinska poslovanja" ovo uključuje i bankovne transakcije?

Gost-24.02.2017, 17:01

Postoji li neki oblik poslovanja kojeg mogu otvoriti studenti bez da gube studentska prava, to jest zdravstveno? Znam da mogu raditi na ugovor o djelu, ali im poslodavac onda plaća zdrastveno, a informacija o ovakvom slučaju nisam pronašla.

Solo-24.02.2017, 17:04

Solo je web servis za izdavanje računa tako da ne možemo davati takve informacije.

Gost-24.02.2017, 20:21

Ispricavam se. Mislila sam s obzirom na to da pisete tekstove o oblicima poslovanja da mozda imate neke informacije. Hvala na odgovoru! :)

Gost-24.02.2017, 22:11

imam isto pitanje, kao gost koji je jučer pitao, dakle: izdajem račune ISKLJUČIVO BEZGOTOVINSKIM putem, odnosno klijenti uplaćuju transakcijskim putem. Moram li svejedno, od 01.07.2017 biti spojena s poreznom upravom, iako ne izdajem gotovinske račune?

Solo-24.02.2017, 22:19

Ne, fiskalizacija kod paušalaca je isključivo za gotovinske račune od 01.07.2017.

Gost-26.02.2017, 22:01

Kako je sa radnim vremenom ako sam vec zaposlena na puno radno vrijeme a planiram otvarati pausalni obrt? Hvala

Solo-27.02.2017, 11:22

U internom aktu navodite radno vrijeme, za konkretne informacije se uvijek dobro obratiti u Ured za obrte.

Gost-27.02.2017, 21:02

Ja sam paušalac, imam mali proizvodni obrt, ovo mi nitko ne zna odgovoriti pa molim pomoć. Na koji način smijem na računu izraziti trošak dostave za robu koju prodajem trgovinama, obzirom da nisam registrirana za usluge već samo proizvodnju?

Gost-03.03.2017, 20:13

Dragi gospodine Solo, prvo hvala Vam na fantastičnim člancima koji su mi objasnili koji su troškovi paušalnog obrta, te kako ga otvorito online! No kako sam "jelen" u ovom području još uvijek nisam siguran da li se u "ukupni primitci" npr. do 85 000kn, odnosi samo na primitke tog obrta ili tu ulazi i moja plaća s drugog redovnog radnog mjesta

Solo-03.03.2017, 20:34

Odnosi se samo na primitke na obrt. Hvala na pohvali!

Gost-03.03.2017, 20:42

Molim, te hvala ponovo na odgovoru, sad znam sve što mi treba i samo je nebo granica :)

Solo-03.03.2017, 20:45

Veselimo se radi tebe, a račune znaš gdje ćeš pisati :)

Gost-07.03.2017, 16:09

Pozdrav! Nmjeravam otvoriti obrt za internet trgovinu ali dosta toga mi nije jasno. Hoće li mi ured za obrt i porezna biti voljni pomoći ili moram platiti savjetovanje? Fala :)

Solo-07.03.2017, 16:11

Na to vam zaista mi ne možemo dati odgovor, puno uspjeha!

Gost-10.03.2017, 13:59

poštovani, sjajan rezime! mene zamima mogu li otvoriti paušalni obrt ako sam trenutno zaposlen, na pola radnog vremena. paušalni obrt mi je potreban za naplatu usluga prevođenja. hvala unaprijed .-)

Solo-10.03.2017, 14:08

Hvala na pohvali. Koliko smo mi informirani ne možete otvoriti na pola radnog vremena, nego su davanja fiksna, u vašem slučaju nešto manja pošto ste već negdje zaposleni po drugoj osnovi, ali za točne informacije svakako kontaktirajte svoj mjesni ured za gospodarstvo.

Gost-10.03.2017, 14:43

Hvala na brzom odgovoru!

Gost-10.03.2017, 17:38

postovani, otvorili smo pausalni obrt koji počinje s radom početkom 4 mj. danas sam uplatila na ziro od obrt-kao fizicka osoba 150 kn sredtvo za plaćanje otvaranja ziro racuna koje iznosi 145 kn-nakon čega smo s obrta uplatili 145 kn banci.. sada me zanima dali sam smjela to uplatiti s obzirom da obrt nije počeo raditi!? hvala unaprijed

Solo-10.03.2017, 17:54

Pozdrav, prije datuma početka rada obrta nije dopušteno poslovati. Naknade banci ne trebate uplaćivati unaprijed, ona se sama naplati s poslovnog računa kada sjednu prihodi. Više informacija će vam dati vaš knjigovođa ili referent u poreznoj oko situacije koju imate. Lijep pozdrav.

Gost-15.03.2017, 21:24

Poštovani, smijem li se preko paušalnog obrta zaposliti nekoga preko student servisa? Hvala.

Gost-16.03.2017, 21:12

Mogu li autolimari otvoriti pausalni obrt?

Gost-18.03.2017, 10:28

Poštovanje i hvala na informacijama, napokon sve na jednom mjestu! :) Znači, možemo imati trgovinu kao paušalci? Konkretno, bavili bi se izdavaštvom i prodavali naravno te knjige - nešto online, ali nešto i na sajmovima, gotovinsko. To se sada smije? Uz fiskalni račun?

Gost-18.03.2017, 10:29

Poštovanje i hvala na informacijama, napokon sve na jednom mjestu! :) Znači, možemo imati trgovinu kao paušalci? Konkretno, bavili bi se izdavaštvom i prodavali naravno te knjige - nešto online, avansnom uplatom na račun, ali nešto i na sajmovima, gotovinsko. To se sada smije? Uz fiskalni račun? Koliko košta vaš aparat za fiskalno izdavanje računa? Ako radimo s inozemstvom, plaćamo PDV na ulazne i izlazne račune?

Gost-18.03.2017, 23:03

Lijepi pozdrav! Gdje mogu provjeriti koje djelatnosti mogu obavljati u paušalnom obrtu? Konkretno radi se o alternativnim djelatnostima poput energetskih tretmana i tečajeva. Posjedujem HUPED-ov certifikat. Unaprijed hvala na odgovoru.

Gost-21.03.2017, 10:31

Pozdrav, umirovljenik sam koji ima domaću radinost i ne plaća doprinose.

Gost-21.03.2017, 10:34

Pozdrav, umirovljenik sam koji ima domaću radinost i ne plaća doprinose. Zanima me hoće li domaće radinosti i dalje postojati ili ćemo morati izabrati oblik djelatnosti poput paušalnog obrta? Mogu li ga otvoriti umirovljenici i postoji li tada izuzeće od plaćanja doprinosa?

Solo-21.03.2017, 10:44

Koliko znamo, ne planiraju se ukidati pojedini oblici poslovanja.

Gost-30.03.2017, 08:14

Prvo da Vas pohvalim jer sam ovdje nasao infprmacije koje nisu bas dostupne bilo gdje. Stoga... prvo veliko hvala. Poštovani, molio bih Vas da mi razjasnite ako je moguće sustav u kojem ostajem radit kod svojeg trenutnog poslodavca puno radno vrijeme, a na kraju mjeseca poslodavcu fakturiram svoj rad. Kako taj sustav funkcionira?

Solo-30.03.2017, 09:21

Kako biste mogli izdavati račune morate imati registriranu djelatnost kao slobodno zanimanje, sporedno zanimanje, paušalni obrt, doo ili drugo. Nakon toga je stvar dogovora između vas i klijenta/poslodavca.

Gost-03.04.2017, 15:44

Pozdrav, Ja sam u prijevremenoj mirovini. Dali mogu otvoriti paušalni obrt za povremeni SEZONSKI prijevoz osoba a da mirovinu ne stavljam u mirovanje za to vrijeme.

Solo-03.04.2017, 15:49

Ne možete otvoriti paušalni obrt bez obustave mirovine, ali možete otvoriti Sporedno zanimanje, ako se djelatnost uklapa u popis zanimanja koja se mogu tako obavljati - pitajte u Uredu za gospodarstvo. Kod sporednog zanimanja plaćate samo porez i primate i dalje redovno mirovinu.

Gost-05.04.2017, 13:35

Pozdrav i svaka pohvala na rezimiranim informacijama, ako mogu pitat za savjet uz stalan posao trebam registraciju djelatnosti kako bih mogla ispostavljat račune. Kako je obim posla nepoznat za sada da li je sa stajališta davanja prema državi pametnije prijavit ostalu samostalnu djelatnost sa RPO obrascem ili registrirat paušalni obrt u Uredu za gospodarstvo ?

Solo-05.04.2017, 13:41

Naše mišljenje je paušalni obrt, ali odluka je vaša pa se svakako informirajte o obje opcije i vidite što Vama više paše.

Gost-05.04.2017, 14:42

Postovanje, upravo sam procesu otvaranja obrta i jedva cekam da pocnemo suradnju :)

Gost-05.04.2017, 14:43

nego..jedno pitanje ...ako prijavim recimo planirano primitke od 115.000kn i nakon pola godine to probijem Sta se desava u tom slucaju? Samo "nadoplatim" razliku doprinosa i poreza za visi razred ili kako to ide?

Solo-05.04.2017, 18:08

Bravo i samo hrabro! Ako pređete prag idete sljedeće godine u viši porezni prag odnosno plaćate nešto veći porez.

Gost-05.04.2017, 21:27

zasto u poslovnom planu moramo navest cijene alata bez pdv-a ako smo pausalni obrtnici

Gost-06.04.2017, 17:07

kako mozemo refundirat pdv ako smo pausalci

Solo-06.04.2017, 17:09

Nažalost ova pitanja s PDV-om nisu dovoljno jasna da bismo pokušali odgovoriti na njih.

Gost-10.04.2017, 15:05

Dragi Solo! Čak niti službenice u poreznoj niti u registru obrta ne znaju odgovore na pitanja koja sam našla ovdje. Divni ste!! Jako sam veliki laik u svemu ovome i neke stvari iz teksta iščitavam dvosmisleno (vjerojatno je samo problem u meni). Dakle, ako sam stalno zaposlena i otvaram obrt, u tekstu piše da sam "obveznik doprinosa po osnovi druge djelatnosti". Znači li to da je obrt ta "druga djelatnost" s obzirom da "prvu" imam? Ili je "druga" u smislu ona koja nije obrt, tj. stalno zaposlenje? Uf, nadam se da sam dobro objasnila svoju dilemu... Također, ovaj izračun u tablici za osobe koje su stalno zaposlene spominje godišnju osnovicu za obračun poreza od 12.750kn te se od tog iznosa izračunavaju po postotku davanja. Znači li to da su davanja za zaposlene osobe 10%+7,5% (mirovinsko+zdravstveno) = 17,5% i nemaju fiksni iznos? Hvala neizmjerno mnogo! Petra

Solo-10.04.2017, 15:25

Draga Petra, hvala ti na pohvalama i veseli nas da krećeš u svijet poduzetništva. Prvo pitanje - dobro si shvatila, druga djelatnost je obrt. Drugo pitanje - ovi iznosi koji su navedeni u tablici su fiksni, po otvaranju obrta primiti ćete u rješenju izračun vaših doprinosa prikazan u postotku od osnovice koju navodimo. Uvijek je ista osnovica, isti postotak pa možemo reći i fiksni iznos, do promjene nekih od stavki.

Gost-17.04.2017, 20:53

Pošto mislim ovih dana počet sa vlastitim poslom gledam kako da troškovi za početak budu minimalni i zato bih išao na paušalni obrt, sve mi je jasno kako i što, i super članak. Sad, jedno pitanje, pitao sam na nekoliko mjesta ali nigdje nisam dobio konkretan odgovor, kako ljeti radim za jednu državnu instituciju, a oni me plačaju preko ugovora o djelu, i ako ja budem imao obrt, jeli problem da paralelno ostvarujem i primitak preko ugovora o djelu, te šta je onda sa porezom, povratom poreza i slično? lp i hvala na odgovoru u naprijed!!!

Solo-18.04.2017, 08:14

Porez se plaća prema poreznim pravilima za Ugovor o djelu. Ugovor o djelu kao takav i nema neki povrat poreza, a kao paušalac i nemate pravo na povrat poreza.

Gost-18.04.2017, 08:56

Hvala na odgovoru! Uglavnom kako nisam nigdje zaposlen, do sad bi ostvario godišnje cca 6000kn povrata poreza od ugovora. S obzirom ako otvorim paušalni obrt i dalje budem radio na ugovor određene stvari, neću imati nekakvih problema oko poreza i slično?

Solo-18.04.2017, 09:03

Autorski ugovor ili Ugovor o djelu? U svakom slučaju, vi niste dužni podnositi Prijavu poreza za njih. Ako to ipak činite, provjerite u Poreznoj sve detalje vezane uz to i odnos na paušal, mi Vam ne možemo dati odgovore na takva pitanja.

Gost-18.04.2017, 09:10

Baš ugovor o djelu. Znam da nisam dužan podnjeti prijavu jer ide automatski od prošle godine. Najbolje do porezne sve provjeriti pa se bude više znalo.....hvala puno!!

Gost-18.04.2017, 16:26

I mene slična stvar zanima, zaposlen sam i uz to planiram otvoriti paušalni obrt, koliko sam shvatio paušalni obrt se odmah i oporezuje i to se zove konačni dohodak, u tom slučaju još uvijek je moguće dobiti povrat poreza na osnovu plaće odnosno "normalnog" dohotka i ugovora o djelu npr.? Odnosno u tom slučaju se dohodak od plaće i primici od paušalnog dohotka ne zbrajaju? Molim potvrdu :) hvala :)

Solo-18.04.2017, 17:06

Kao što smo rekli i prethodnome upitu, provjerite u Poreznoj sve detalje vezane uz to i odnos na paušal, mi Vam ne možemo dati odgovore na takva pitanja.

Gost-18.04.2017, 18:13

Ja sam danas bio u poreznoj i pitao, kazu da nebi trebao biti problem, a za iznose sto se tice izracuna povrata i to mi nisu specificno rekli, ali sigurno oboje ulazi u racun. Provjerit treban jos da budem siguran. Uz to, kako sam zdravstveno vec osiguran (znaci samo zdravstveno, ne mirovinsko) pitao sam dali mogu placat samo mirovinsko jer zdravstveno vec imam ali su me uputili da pitam na zdravstvenom, pa ako netko tu zna više bio bih zahvalan da napiše. Hvala!!

Solo-18.04.2017, 18:14

Već piše odgovor u tekstu.

Gost-19.04.2017, 16:11

molim vas kako naplatiti svoju uslugu iz inozemstva,riječ je u paušalnoj usluzi?,.Hvala

Solo-19.04.2017, 16:38

Možete ju naplatiti kroz Solo na način da izdate račun za tu uslugu.

Gost-23.04.2017, 21:05

Da li vaše Solo softversko rješenje podržava nove FINA certifikate i jel ima implementirane informacije o developerima (odnosno o vama kao autorima) koje po novom traži prezna? Ili to moram sam negdje upisivati...

Gost-23.04.2017, 23:24

Pozz....mene zanima tocan iznos doprinosa za zaposlenu osobu...

Gost-23.04.2017, 23:25

Pozz....mene zanima tocan iznos doprinosa za zaposlenu osobu.......s tim da osoba radi vec i firmi ali 5h dnevno

Solo-24.04.2017, 09:58

Onda vam preporučujemo da pročitate ovaj tekst kojeg ste komentirali. Najtočnije informacije, naravno, dobiti ćete u svom Uredu za gospodarstvo.

Gost-24.04.2017, 15:10

Interesira me dali se ovudenje fiskalizacije od 1.7.2017 i za pausalne obrte odnosi na sve, ili ako poslovanje ide samo preko izdanih racuna i uplata na ziro racun, dali je i dalje pausalni obrtnik duzan imati fiskalnu blagajnu?

Solo-24.04.2017, 15:53

Izdavanje fiskaliziranih račun je obavezno za sve gotovinske naplate za sve poduzetnike od 1.7.2017.

Gost-24.04.2017, 20:57

Gotovinske naravno! Ali sto je ako poslujem samo bezgotovinsko? Znaci, ja za svaki odraden posao pisem racun koji saljem firmi za koju sam radio, i oni mi placaju na ziro prema tom racunu?

Solo-24.04.2017, 22:19

Izdavanje fiskaliziranih račun je obavezno za sve gotovinske naplate za sve poduzetnike od 1.7.2017.

Gost-25.04.2017, 00:33

Odličan info za sve, kao sto su vec neki komentirali vise informacija u tri stranice, nego sva dokumentacija koju sam proteklih par tjedana citao.....pogotovo kad odete u neki od ureda i daju vam kakav clanak izvoda, a Servis za racune je isto prava stvar, online, povoljno i radi na svakoj platformi. Uglavnom, sve mi je jasno iz teksta, a sad jedno pitanje na koje mi nisu mogli dati odgovor ni u nadleznim institucijama, tj nisu bili sigurni.....naime, otvaram obrt s paušalnim obračunom poreza naravno, i slično pitanje za mirovinsko/zdravstveno kao gore. Kako imam odredeni postotak invaliditeta kao civilni invalid domovinskog rata (tako pise u potvrdi) tako mi je preko HZZO rjeseno zdravstveno osiguranje, dakle oni kazu da sam osiguran na osnovu invalidnosti.......u poreznoj sam pitao da kad prijavim se kao obrtnik dali cu morati uplacivat i zdravstveno (a kako sam napisao, vec imam) ili ne. Nisu mi 100% odgovorili, nego samo prokomentirali kad izdaju mirovinsko da to automatski pokrece i zdravtsveno, ali da upitam u HZZO....a tamo su mi pak rekli da sam osiguran preko invalidnosti.........pa me zanima Vase strucno misljenje? Hvala!

Solo-25.04.2017, 09:40

Hvala na pohvalama. Nažalost ne znamo kako je kod slučaja s invaliditetom, no moguće je da iako ste osigurani po jednoj osnovi ćete morati plaćati neki umanjeni iznos dodatno. Kao što plaćaju oni koji su zaposleni negdje drugdje te imaju i paušalni obrt. No ipak, pošto je specifična skupina u pitanju možda će vas i osloboditi. Nažalost, kod pojedinačnih slučajeva će ipak najtočnije se vidjeti kada pokrenete postupak. Još vam je opcija da odete na Mirovinsko i zdravstveno i pitate tamo. Sretno.

Gost-26.04.2017, 16:27

Ček, znači kao zaposlenik koji uz stalno zaposlenje obavlja još i samostalnu djelatnost obrta, plaćam navedene doprinose (ovo u zadnjoj koloni) GODIŠNJE? To je bitno manje od toga da mi je obrt jedino što radim, tj. 1000 i nešto kuna mjesečno.

Solo-26.04.2017, 17:09

Tako je, oni kojima je obrt druga djelatnost plaćaju manje doprinose.

Gost-26.04.2017, 18:58

Poštovani, da li porezna uprava šalje godišnji obračun za doprinose za zdravstveno i mirovinsko osiguranje. Obrt mi je druga djelatnost, jer sam zaposlen. A nisam dobio nikakav obračun od porezne za 2016. godinu po tom pitanju, jedino za porez i prirez.

Solo-27.04.2017, 09:02

Ako vam je obrt druga djelatnost, onda na kraju godine. No svratite do poreznog ureda pa pitajte.

Gost-27.04.2017, 20:06

Bok, otvorila sam obrt za umjetničko stvaralaštvo. Prodajem slike koje Sam sama naslikala i printeve te ih šaljem poštom kupcima sve van Hrvatske. Kupci mi kupuju slike preko online platformi kao što su Etsy, EBay i td. Zanima me dali moram dodati djelatnost "Trgovine na malo preko interneta i pošte" uz djelatnosti umjetničko stvaralaštvo i izdavaštvo koje imam? Dali za takvo što moram imati skladište tj minimalne tehničke uvjete? Kome izdam račun, dali toj online platformi npr jednom mjesečno ili svakom kupcu kada mu sliku šaljem poštom jer znam da mu za carinu treba račun ako je van EU. Dali moram imati radno vrijeme? Sve plaćanje mi je bezgotovinsko i kupnja preko neta. Hvala puno

Solo-27.04.2017, 20:38

Poštovana za ova pitanja je najbolje obratiti se ljudima koji se bave knjigovodstvom, poslovnim savjetovanjem, Uredu za gospodarstvo itd. Mi smo tu ako vam treba pomoć oko izdavanja računa. Sretno s poslom!

Gost-27.04.2017, 21:16

Postovani, da li imam pri poslovanju pausalnoga obrta obavezu vodjena knjige ulazni racuna. Konkretno radi se o internet trgovini na malo. Moram li voditi knjigu ulaza robe ili ne

Gost-28.04.2017, 10:25

Pohvala oko idejnog rješenja za račune, i za male korisnike koji imaju 1-2 računa na mjesečnoj razini. Praktički ste olakšali uslugu ljudima i dali besplatnu uslugu koja se inače naplaćuje!

Gost-28.04.2017, 10:30

Stisnuo sam enter prerano :D A još dodatak, više komentar za ovo što su unijeli promjene u paušalne obrte... Šteta što su uveli ovoliko stopa oporezivanja, prije sam izdvajao na promet od 130 000kn otprilike 11% kad izračunam sve. Nakon promjena je 19% :)

Gost-28.04.2017, 11:59

Pozdrav, nigdje u odgovorima nisam našao da li je moguće izdati klijentu fakturu u eurima i primiti uplatu u EUR? Riječ je o paušalnom obrtu. Zahvaljujem se unaprijed na odgovoru.

Solo-28.04.2017, 12:03

Ovo https://solo.com.hr/blog/izdavanje-racuna-u-inozemstvo/141 ovo https://solo.com.hr/pitanja-i-odgovori/strane-valute-i-tecaj/38 i ovo https://solo.com.hr/pitanja-i-odgovori/engleski-i-visejezicni-racuni/35

Gost-28.04.2017, 12:10

Mrak, hvala Vam puno

Gost-05.05.2017, 08:50

Poštovanje,

Gost-05.05.2017, 08:53

Poštovanje,svaka pohvala za sažetost informacija. Imam pitanje vezano uz paušalni obrt otvoren uz stalni radni odnos kod poslodavca. Moram li kod poslodavca biti prijavljen na manje od 8h ako imam aktivnosti po obrtu svaki mjesec? Dodatno pitanje, mogu li kod istog poslodavca drugi tip djelatnosti obavljati preko paušalnog obrta i kakva je situacija s brojem sati kod poslodavca preko paušalnog obrta odnosno preko ugovora o radu?

Solo-05.05.2017, 11:24

Obrt možete obavljati kao drugu djelatnost iako ste prijavljeni na puno radno vrijeme kod poslodavca. Za obavljanje djelatnosti obrta za istog poslodavca kod kojeg radite nemamo informacije pa pitajte u Uredu za gospodarstvo.

Gost-05.05.2017, 19:04

Postovani, vidim da ste zaista konkretni u svojim odgovorima i prije svega zelio bih vas pohvaliti za isto. Moje je pitanje - ukoliko moji klijenti uslugu placaju putem Paypal servisa ( radi se o strancima ) i taj novac bude na Paypalu sve dok ga ja ne " povucem " na racun obrta - kako vodim knjigovodstvo? Mogu li napraviti neki svoj " poslovni koncept " i da jednom mjesecno povucem novce koje sam taj mjesec zaradio ili interno pisem racun za svaku transakciju koja je izvrsena na Paypal? Nitko mi do sada nije znao reci konretan odgovor posto novci sa Paypala sjedaju na racun obrta kao jedna naznaka, a s druge strane, ja putem Paypala mogu placati mnogo stvari i ukoliko ne zelim " povuci " sve novce to ne moram napraviti i na racunu obrta ce biti iskazan samo iznos koji sam ja prebacio na racun. Nadam se da je dosta jasno pitanje i zbilja bih volio znati kako to knjiziti posto je to relativno novi oblik poslovanja i ne bih volio naici na probleme. Unaprijed hvala

Solo-05.05.2017, 19:13

Svaka transakcija koju s PayPala povlačite na račun mora imati svoj račun. Hoćete li vi to raditi za jednu ili ukupno mjesečno, naše je mišljenje da je svejedno, sve dok uredno izdajete račun na iznos na vašem žiro računu. Porezna se prema PayPalu odnosi kao prema transakcijskom računu. Za sve informacije, naravnom, provjerite kod njih, naši komentari vam mogu biti samo informativne prirode. Sretno i želimo vam puno računa!

Gost-10.05.2017, 01:50

Postovani,imam li pravo na povrat novca ukoliko provrdem R1 racun prilikom kupovine, odnosno je li moguce to napraviti kao vlasnik pausalnog obrta?!

Solo-10.05.2017, 10:02

Pozdrav, kako paušalni obrt ima naplatu poreza paušalno, dakle neovisno o točnim iznosima, samo o razredu u koji ukupni primici ulaze, nije potrebno "pravdati" troškove niti uzimati R1 račune. Vi, naravno, možete tražiti račun na obrt, ali vam taj račun ne ulazi u nikakvu poreznu olakšicu.

Gost-10.05.2017, 02:46

Postovani, mislite li da je kod otvaranja malog caffe bara, koji bi radio 5.-10.mj., bolje otvoriti jdoo ili pausalni obrt? I kolika bi bila otprilike razlika u isplativosti? Hvala.

Solo-10.05.2017, 10:00

Pozdrav, za isplativost ćete morati, kako se kaže, sjesti i staviti brojke na račun te vidjeti s obzirom na specifičnosti vašeg caffea koje su projekcije. Ako otvorite javite da dođemo na kavu ;)

Gost-11.05.2017, 10:58

poštovani htijela bi u mirovinu imam uvjete ugostitelj sam i uništava me pdv .nakon zatvaranja moja kčer početnik bi u istim prostorima otvorila istu djelartnost -pitanje završilaje

Gost-11.05.2017, 10:59

poštovani htijela bi u mirovinu imam uvjete ugostitelj sam i uništava me pdv .nakon zatvaranja moja kčer početnnik bi u istim prostorima otvorila istu djelartnost -pitanj e završilaje

Gost-11.05.2017, 15:06

Ja bih otvorio obrt pa me zanima poslovanje sa tvrtkama iz drugih zemalja. Imam mogućnost postati "freelance consultant" za jednu Američku kompaniju. Da li je poznato da kao obrt i dalje moram plaćati porez i u Americi?

Gost-15.05.2017, 23:47

Svaka cast na ovako dobro napisanom clanku! Posto sam novi u ovome :D zanima me sljedece: mogu li ja otvoriti pausalni obrt iako sam zaposlen na neodredeno u drugoj firmi!? Hvala

Solo-16.05.2017, 09:40

Možete otvoriti.

Gost-17.05.2017, 21:02

Postovani zanima me dali domaca radinost mora imat fiskalnu kasu od 1.07 ili moze i daljeparagon blok...hvala

Gost-19.05.2017, 14:42

Ja poslujem sa solo i mogu Vam reci da sam veoma zadovoljna.

Solo-19.05.2017, 14:45

Hvala puno!

Gost-21.05.2017, 21:19

Poštovani, da li trgovac koji je uvoznik proizvoda iz zemlje izvan EU može biti paušalac? Kako se rješava vođenje skladišta tj. koji su papiri potrebni ako nije potrebno imati knjigovođu? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

Han Solo-21.05.2017, 21:31

Ne, djelatnost trgovine ne može biti u paušalu.

Gost-21.05.2017, 21:47

Onda bi bilo dobro da ispravite ovaj dio u članku jer zbunjuje čitatelje: "Osim ove promjene novost je kako sada paušalci mogu biti i ugostitelji i trgovci te porezni obveznici koji imaju izdvojenu poslovnu jedinicu ili proizvodni pogon."

Han Solo-21.05.2017, 21:53

Sori, krivo sam odgovorio, moguće je biti paušalac s trgovačkom djelatnosti:
http://www.hok.hr/press/novosti/novi_propisi/ugostitelji_i_trgovci_mogu_u_2017_godini_biti_pausalisti
Za detalje najbolje da se obratite u PU ili HOK koji će dati više detalja oko te djelatnosti.

Gost-22.05.2017, 13:56

Čestitam na izvrsnom članku. Ako kao fizička osoba zaposlena na stalno otvorim paušalni obrt da li za ograničenje od 230000 kn ulazi i moja bruto plaća od stalnog zaposlenja ? Zahvaljujem na odgovoru.

Solo-22.05.2017, 13:58

Hvala lijepo! U primitke paušalnoga obrta ne ulazi vaša redovna plaća koja se oporezuje po drugoj osnovi. Ugodan dan!

Gost-22.05.2017, 20:10

Poštovani, ako otvorim paušalni obrt kao redovni student, umanjuje li mi se plačanje doprinosa za neki iznos s obzirom da mi zdravsveno već ide preko faksa....

Solo-23.05.2017, 10:22

Nažalost nemamo informacije o tome.

Gost-24.05.2017, 14:01

Znate li može li nerezident otvorit paušalni obrt?

Solo-24.05.2017, 14:10

Nemamo tu informaciju, pitajte u Uredu za gospodarstvo, ako saznate, javite i nama, hvala.

Gost-27.05.2017, 15:49

Kaj se tiče fiskaliizacije od 1.7 ove godine, to pretpostavljam vrijedi i za računalne programere - paušalce koji posluju isključivo s inozemstvom? Pokušavam iskopati tu informaciju u bespućima interneta, ali nigdje :/

Solo-28.05.2017, 15:25

Svi su obveznici fiskalizacije, a fiskalizirane račune su dužni izdavati oni koji posluju gotovinom. Ako poslujete samo preko transakcijskog računa niste dužni izdavati fiskalizirane račune.

Gost-28.05.2017, 14:29

Bok, htjeo bi otvoriti paušalni obrt za internet trgovinu koja će se baviti posredovanjem. Znači ja neću primati porizvod na skaldište i naplačivati ću račun Provizija za usugu posredovanje. Zanima me koje djelatnosti moram izabrati za takvu vrstu paušalnog obrta ? Da li netko zna neki kontakt kojeg bi mogao nazvati i savjetovati se ?

Solo-28.05.2017, 15:26

Ako ste u Zagrebu pitajte http://www.zagreb.hr/gradski-ured-za-gospodarstvo-rad-i-poduzetnistvo/825 ako ne, upišite u Google Ured za gospodarstvo Vaš grad. Sretno.

Gost-28.05.2017, 20:51

Postovani , zapislen sam i u stalnom radnom odnosu ko automehanicar, htio bi otvorit pausalni obrt uz svakodnevni radni odnos, sad svako mi prica drugacije,mene interesira ovako, ja bi radio doma poslje posla nekih 4sata svaki dan i interesira me kolko bi imao davanja,svaki mj.i dal mi se to uopce isplati.. tj.koja bi bila najbolja opcija za mene,da sam siguran i da ne radim tih 4,5sati dnevno na crno.. Hvala unaprijed.

Solo-29.05.2017, 10:11

Paušalno oporezivanje je paušalno pa ne ovisi o broju sati. Davanja bi bila prema davanjima za osobe koje su već zaposlene, obračunata na kraju godine, vidite gore u tekstu iznose.

Gost-29.05.2017, 12:42

Možete li mi reći je li moguće otvoriti paušalni obrt za zanimanje slobodni novinar, odnosno gdje uopće mogu naći popis zanimanja za koja se takav obrt može otvoriti. Također, je li moguće paušalni obrt otvoriti za više djelatnosti, u mom slučaju slobodni novinar i turistički vodič? Hvala unaprijed, a hvala i na informacijama koje se kod vas mogu naći.

Solo-29.05.2017, 13:02

Ovdje imate u tekstu NKD, a unutar obrta možete obavljati sve djelatnosti za koje ste obrt registrirali. Broj djelatnosti nije ograničen. https://solo.com.hr/blog/kako-otvoriti-obrt-bez-puno-komplikacije/28

Gost-31.05.2017, 19:44

Poštovani, imam sporedno zanimanje uz mirovinu, zanima me da li i to ulazi u fiskalizaciju od 01.07. Ili se mogu i dalje pisati računi u paragon bloku? Hvala

Solo-01.06.2017, 12:11

Pozdrav, moguće je da je sporedno zanimanje izuzeto obveze, ali provjerite kod vašeg poreznog referenta. Ako saznate, slobodno nam javite povratnu informaciju. LP.

Gost-02.06.2017, 13:26

Pitao sam iznad za porezne nerezidente oko otvaranja paušalnog obrta. Prvo da objasnim situaciju: prebivalište mi ostaje u Hrvatskoj (Zagreb), dobit ću boravišnu adresu na Cipru (temporary residency). Kao takav imam pravo otvoriti paušalni obrt - potvrdili u Uredu za gospodarstvo - mailom nakon 10 minuta od upita. Sada čekam info još od Porezne uprave način oporezivanja tog obrta - je li obrt kao druga djelatnost ili ne. Javim informacijuza dalje.

Solo-02.06.2017, 13:40

Hvala puno na povratnim informacijama, nadamo se da će vam priznati kao drugu djelatnost radi manjih davanja, ali ako i ne, paušal sam po sebi nije loš? Do tipkanja!

Gost-02.06.2017, 17:20

dobar dan. jedno pitanje za Vas ,,, u prijevremenoj starosnoj sam mirovini i bavim se sa sporednim zanimanjem .. sad od 1 .7. su svi pausalisti obvezni ucu u sustav fiskalizacje. zanima me kako i na koji nacin kad je neostvarivo dobiti cetifikat za istu djelatnost.. hvala

Solo-02.06.2017, 17:23

Ako ste obavezni imati certifikat, možete pitati FINA-u kako do certifikata, 0800 0080 ili info@fina.hr. No postoje izuzeci od obaveze fiskaliziranja gotovinskih računa pa je moguće da je Sporedno zanimanje jedno od izuzetaka - provjerite kod vašeg poreznog referenta, primaju stranke vjerojatno svaki dan.

Gost-02.06.2017, 17:49

provjereno kazu da se mora a u fini ne mogu dobiti cetifikat jer sporedno zanimanje podljeze zakonu o obrtu al nemas obrtnicu niti maticni broj

Solo-02.06.2017, 18:07

Nemamo rješenje, kao što smo napisali vi ćete svoj odgovor morati tražiti od poreznog referenta, tamo gdje ste prijavili porez za sporedno zanimanje. Oni su tamo svaki dan na raspolaganju za upite građana, ali naravno, tek u ponedjeljak. Ugodan vikend!

Gost-02.06.2017, 17:50

ako imate kontakt broj da VAS mogu nazvati,,,mozda Vi imte rijesenje,,hvala

Solo-02.06.2017, 18:06

Nemamo telefonsku podršku, imamo chat podršku 9-17 ili putem servisa kroz sučelje.

Gost-03.06.2017, 00:39

Poštovani, imate li iskustva/informacije u osnivanju i radu PO iz djelatnosti zastupanja u osiguranju? 1. Može li zastupnik s licencom HANFe osnovati PO kao jedinu djelatnost? 2. Može li zaposlenik agencije za zastupanje u osiguranju (nije vlasnik/direktor) osnovati svoj PO za isti posao - prodaju osiguranja? hvala i lp

Solo-03.06.2017, 15:46

Nemamo te informacije, lijep pozdrav.

Gost-05.06.2017, 07:51

Prošli mjesec sam otvorio paušalni obrt, do sad mi je došlo rješenje o paušalnom porezu, znači na očekivanih 50000kn što sam unio, kakvih 1300kn poreza godišnje i to mi je jasno. No, nisam dobio ništa vezano uz uplatu doprinosa (doprinosi, mirovinsko.....) jer neznam jel oni salju cifre na uplatnicama ili sam moram racunat, a opet neznam kako bez da imam rješenje???

Solo-05.06.2017, 09:12

Ne šalju uplatnice, uplaćuje se po rješenju. Dok ne dobijete rješenje ne idu vam kamate za kašnjenje. Ako imate E-građani pristup, tamo možete vidjeti točne cifre, kada ih unesu, naravno.

Gost-05.06.2017, 23:31

Članak je odličan sa mnoštvom korisnih informacija na jednom mjestu. Međutim zanima me sljedeće, da li je moguće/pravno ispravno biti suvlasnik poduzeća, imati otvoren paušalni obrt i poslovati, fakturirati usluge poduzeću kojem sam suvlasnik koristeći paušalni obrt? Hvala, lijepi pozdrav

Solo-06.06.2017, 09:59

Nismo poreznici, ali rekli bismo da nije ;)

Gost-06.06.2017, 13:38

Imam pitanje ; je l fiskalizacija za pausalni obrt u slucaju ako netko za proizvod poslan postom gotovinu npr 150kn uplati na moj racun direktno u banci je l potrebno izdavanje fiskalnog racuna? I jos jedno pitanje:moj poslodavac placa davanja za mene sveukupno 13000kn sto ukljucuje porez,tri mirovinska stupa,doprinose za zdravstveno i zastitu na radu i doprinos za zaposljavanje i sve doprinose toga tipa?Recite mi kako da se izborim za otvaranje pausalnog obrta s obzirom da mi svi guraju otvaranje klasicnog obrta sa onih 270kn placanja dok vi pisete da mi to ne treba za pausalni, a izrađujemo samo nakit od bižuterije klijestima i ljepilom znaci za obicnime stolom i htjeli bi ga prodavati na otvorenom i po sajmovima bez vlastitog ducana i prodaje na veliko da li trebam vlastiti prostor što god to znacilo?rekli su mi da prvo otvorim obrt onda tek mogu prijeci na pausalni,znaci moram dat 270kn i odmah mi pocinju mjesecna davanja od 1100kn i tek naknadno odem do potezne gdje kao onda postajem pausalni sto meni nema logike jer vi govorite drugacije.u zapoljskoj mi niko nije znao dati prave upute pa sam od doma nazvao ministarstvo gospodarstva i obrta i tamo su mi rekli sta sam vam napisao sto meni nema pameti jer ako jednom otvorim klasicni obrt onda dajem i klasicna davanja i onda nisam vise pausalac.Zahvaljujem na odgovoru i sto mi je ciniti i kako se izboriti ?

Solo-06.06.2017, 14:19

Hvala na pitanju, a odgovori na većinu su u ovom tekstu te u tekstu https://solo.com.hr/blog/kako-otvoriti-obrt-online-bez-puno-komplikacija/140. Dakle nakon što otvorite obrt - a svako otvaranje obrta se plaća - na poreznoj se prijavljujete u roku 8 dana da želite paušalno oporezivanje - to znači paušalni obrt. Unatoč tomu što poslodavac već za vas plaća davanja, davanja ćete morati platiti i vi, na kraju godine, ali u manjim iznosima, o čemu pišemo na kraju ovoga teksta. Svaka uplata na račun se smatra transakcijskom uplatom. Svaki obrt mora imati neko sjedište odnosno "prostor".

Gost-07.06.2017, 22:38

Bok zanima me za otvaranje pausalnog obrta za zavrsne radove u graditeljstvu dali moras imati zavrsenu srednju skolu ili majstorski ispit hvala

Solo-07.06.2017, 23:09

Nažalost to vam mi iz položaja servisa za izdavanje računa ne znamo reći, ali možemo vas uputiti u Ured za gospodarstvo gdje imaju te informacije. Sretno.

Gost-09.06.2017, 09:30

Poštovani, interesira me otvaranje paušalnog obrta. Međutim prijavljen sam u jednu firmu na pola radnog vremena. Pa me zanima kako ide plaćanje doprinosa u skladu s tim. Hvala na odgovoru.

Solo-09.06.2017, 11:30

Imate na kraju ovoga teksta odlomak Što ako sam stalno zaposlen, a žalim imati paušalni obrt? pa pogledajte. Sretno!

Gost-10.06.2017, 13:23

Postovani, imam otvoren paušalni obrt, zanima me moram li svoji zaradu nositi polagati na žiro racun ili ne?

Solo-10.06.2017, 14:55

Ako radite s gotovinom od 1.7. morate fiskalizirati te račune.

Gost-10.06.2017, 14:58

Da, vec poslujem s fiskalnom blagajnom. Ali me zanima, ukoliko mi netko plati s gotovinom, izdam racun preko fiskalne blagajne, jesam li obvezan ići u banku položiti novac na svoj racun?

Solo-10.06.2017, 15:02

Mi bismo rekli pošto ste paušalni obrti i ako je račun fiskaliziran da ne morate, ali provjerite kod svog poreznog referenta. Ili kod vaše fiskalne blagajne.

Gost-11.06.2017, 18:46

Pozdrav, otvorio sam paušalni obrt i dobio rješenje za porez ali ne i za ostala davanja(mirovinsko zdravstveno...) pa me zanima kad da počnem i na koje račune uplatiti te ostale doprinose?

Solo-11.06.2017, 19:34

Početak rada obrta je datum koji ste naznačili kao datum početka rada. Rješenje za doprinose dolazi obično s par mjeseci kašnjenja, do tada možete pratiti zaduženja na E-građani, a dok ne dobijete Rješenje ne idu vam kamate ma doprinose. Računi za uplatu će pisati na rješenju.

Gost-12.06.2017, 13:05

Poštovani..lijepo ste sve gore objasnili..super informacije.

Gost-12.06.2017, 13:08

Poštovani..lijepo ste sve gore objasnili..super informacije. Samo imam jedno pitanje: paušalni obrt za rad 5-6 puta u godini (štand za prodaju hrane i pića na feštama) može malo pojasnjenja? Ili koji bi bio nacin da se moze odradit samo par dana u godini? Imate li jos neku stranicu negdije gdine se mogu informirat ili gdije mogu potrazit pomoc. Hvala vam na odgovoru..

Solo-12.06.2017, 13:38

Možete otvoriti sezonski na 6 mj. ili otvorit i zatvoriti po potreni. Više informacija možete pitati u vašoj općini tj. u najbližem Uredu za gospodarstvo. Hvala na pohvalama i sretno s radom.

Gost-13.06.2017, 07:52

Hvala .raspitat cu se..zanimalo me najvise da li se moze s pauš.obrt.raditi takav oblik posla.

Gost-14.06.2017, 13:13

Ako imaš tvrtku, ili ako si suvlasnik, možeš imati paušalni obrt i fakturirati račune svojoj tvrtci i naplaćivati usluge. Ali je kvaka u tome, da paušalni obrt i tvrtka NE SMIJU obavljati istu djelatnost. Ako obrt služi za konzalting, i fakturira račun tvrtki koja se bavi građevinarstvom, to je uredu. Ali ta tvrtka ne smije biti registrirana za obavljanje poslova za konzalting. Provjereno :)

Gost-14.06.2017, 13:23

Gore iznad sam spominjao vlasništvo obrta, a da nisam porezni rezident RH (već Cipra). Porezna je dala odgovor - pošto Hrvatska i Cipar nemaju sporazum o sprječavanju dvostrukog oporezivanja, obrt mi se ne vodi kao druga djelatnost, već kao prva. Cipar prihvaća sve ugovore sa ex-Jugoslavijom kao važeće, dok je Hrvatska neke prihvatila, neke nije. Da imam plaću u zemlji sa kojom je RH potpisala sporazum o sprječavanju dvostrukog oporezivanja (npr. Slovenija ili Španjolska), obrt bi mi bio kao druga djelatnost. Malo čudna odluka, pošto smo svi članice EU, i potegnuo sam službeni upit još jednom navodeći neke stvari, pa ako bude promjena sa poreznog gledišta, javim Vam se :) Još jednom vam pohvaljujem ideju oko SOLO programa, i ako udem otvarao paušalni obrt u RH, definitivno ću koristiti vaše usluge. Čak i ova besplatna će mi biti dovoljna :D

Solo-14.06.2017, 13:55

Hvala na povratnim informacijama.

Gost-14.06.2017, 17:26

Poštovani Solo, vi ste KRALJ. Živjeli dugo i ponosno! Svaka čast!

Solo-14.06.2017, 19:43

Hvala lijepo :)

Gost-16.06.2017, 17:09

Poštovani, ljubazno vas molim odgovor na sljedeće pitanje: ukoliko sam zaposlena kod poslodavca na pola radnog vremena (4 h dnevno), te također imam paušalni obrt otvoren 4 mjeseca u godini, da li sam duzna na kraju 2017. godine platiti samo paušalni porez na dohodak prema odgovarajućem razredu ili uz paušalni porez na dohodak trebam platiti i doprinose za mirovinsko, zdravstveno, zastitu na radu i zapošljavanje?

Solo-16.06.2017, 17:59

Kao što piše na kraju blog teksta, da, plaćate razmjerno za vašu kategoriju. Koliko, kako i kada pitajte u vašem Uredu za gospodarstvo.

Gost-18.06.2017, 10:19

Poštovani, moje pitanje u vezi s paušalnim oporezivanjem odnosi se na djelatnost sportskog trenera, a vjerujem da je u potrazi za ovim odgovorima i veliki broj trenera i sportskih klubova. Dakle,nezaposlen sam preko mjere samozapošljavanja otvorio bi obrt. Želi me angažirati jedan amaterski sportski klub. Obzirom na situaciju u kojoj se nalaze sportski klubovi, zaključenje ugovora o djelu je svakako preskupo. Raspitao sam se kod ureda državne uprave i tamo sam dobio odgovor da sportski treneri ne mogu biti obrtnici (?), dok je kroz NKD – 85.51 – obrazovanje i poučavanje u području sporta, ili pak 93.19 ili 93.29 isto na neki način ipak predviđeno. Molim Vas za mišljenje o navedenom. Znači u dogovoru s klubom htjeli bi regulirati svoj odnos, prijaviti i platiti odgovarajuće poreze i doprinose, no izgleda da država nema predviđene nikakve isplate trenerima koje bi amaterski klubovi mogli podnijeti, a obzirom na već navedeno da je ugovor o djelu svakako preskup, to Vas molim ukoliko imate neku pametnu ideju da ju podijelite sa svima zainteresiranima, kojih vjerujem u državi ima mnogo. Unaprijed hvala i sve pohvale za dosadašnji rad.

Solo-18.06.2017, 10:39

Hvala na pohvalama, međutim za vašu specifičnu situaciju ćete morati vidjeti kod vašeg referenta u Uredu za gospodarstvo, što bi ulatilo u navedene djelatnosti i jesu li predviđene za obrt. Ako se pronađete u njima i moguće ih je registrirati za obrt onda ste riješili problem, ako ne, razmislite o doo ili čak udruzi, no zaista Vam ne možemo više pomoći jer se ne bavimo time. Kada počnete raditi i izdavati račune, javite se, tu smo! Ugodan dan!

Gost-20.06.2017, 14:30

Poštovani molim vas odgovor ili savjet za sljedeće:zaposlen sam na neodređeno kod poslodavca,a sada se želim baviti internet trgovinom za početak preko Facebooka.E sad me zanima mogu li se baviti internet trgovinom kao paušalac i kolika bi bila moja izdavanja za doprinose?Moram li imati fiskalizaciju?Kako izdati fiskalni račun ako se roba plaća pouzećem tako da kupac može zadnji tren odustati od kupnje?

Solo-20.06.2017, 15:01

Obrt s paušalnim oporezivanjem može za djelatnost imati i trgovinu. Koja su davanja piše u drugom djelu teksta, s obzirom da ste već zaposleni. Fiskalizirati se moraju računi koji su gotovinski, dakle ako ćete uplate primati na transakcijski (žiro) račun, ne trebate ih fiskalizirati, ali i dalje trebate izdavati fiskalne račune - šro računi izdani preko servisa Solo jesu. Ako kupac odustane, račun se u našem servisu jednim klikom stornira i problem riješi. Sretno s poslovanjem!

Gost-20.06.2017, 17:04

Poštovani, 1.6. sam otvorio obrt. i preostao raditi kod bivšeg poslodavca. Imao bih određena pitanja i bio bih jako zahvalan kad bi dobio odgovore: 1) da li i u prvoj godini poslovanja (01.06. - 31.12.2017) imam pravo ostvariti isporuke (prihode) od 230.000 max (kako ne bi ušao u sustav PDV) ili imam pravo na iznos od 134.166 kn (7 mjeseci) 2) Mirovinsko i zdravstveno plaćam najkasnije 15.7. za 6 mjesec, zar ne? Ali koliko sam shvatio, prvu uplatu vršim po rješenju kojeg čekam malo duže? 3) Paušalnu uplatu za porez na dohodak vršim po dobivenom rješenju i ta uplata se vrši kvartalno? VELIKA VAM HVALA

Gost-21.06.2017, 13:23

Poštovani ! Imama jedno pitanje .imam otvoren paušalni obrt za proizvodnju ,kućna djrelatnost .Pošto imam mogućnost prodaje u dućanima ,dali ja mogu imati maloprodajne i veleprodajne cijene ili samo jednu fiksnu odnosno maloprodajnu .nisam u sustavu pdv .HVALA

Solo-21.06.2017, 13:38

Pozdrav, ovo ćete morati pitati knjigovođu ili nekoga tko ima informacije o poslovanju u trgovini. LP.

Gost-22.06.2017, 07:38

Pozdrav! Imam paušalni obrt. Za državnu sam instituciju odradila posao koji mi žele platiti prema ugovoru o djelu. Da li mi mogu isplatiti taj iznos na žiro račun mog paušalonog obrta ili moram otvarati poseban žiro račun?

Solo-22.06.2017, 12:24

Pozdrav! S obzirom da pitanje i nije vezano uz izdavanje računa ili otvaranje obrta, nismo u mogućnosti dati odgovor iz područja poslovnog savjetovanja. Ugodan dan!

Gost-25.06.2017, 23:10

Poštovani..

Gost-25.06.2017, 23:14

Poštovani..nekoliko pitanja ako mozda budete imali odgovore: 1.)smijem li paušalni obrt prenacit na supruga u slucaju da ostanem bez svog redovnog posla..tj da postanem nezaposlena osoba?(zbog nižih troškova) 2.moram li za paušalni obrt ispunjavat uvijet SSS ?(otvaram paušalni obrt za bavljenje ugostiteljstvom) štand na feštama, a SSS imam zvanje komercijalist.. Hvala vam na odgovorima i srdacno vas pozdravljam..

Solo-26.06.2017, 09:51

1. nismo razumjeli što točno biste napravili, ali svakako ne možete prebacivati, možete zatvoriti pa ona otvoriti 2. za neke djelatnosti je potrebno

Gost-26.06.2017, 12:25

Hvala na odhgovoru..puno mi je pomogla vasa stranica.. Nadovezat cu na ovo jos jedno pitanje..mogu li paušalni obrt za ugostiteljstvo tvoriti bez nekog čvrstog objekta(tipo kafic,)? Ako je odgovor NE, da li je moguce da samo pri otvaranji i rijesavanju papirologije imam u najmu prostor(kafic koji trenutno ne radi) a glasi na opcinu?

Solo-26.06.2017, 12:49

Poštovani, ovo su pitanja za poslovnog savjetnika, knjigovođu ili ured za gospodarstvo, nažalost puno daleko izvan naše domene servisa za izdavanje računa. Sretno i lijep pozdrav.

Gost-27.06.2017, 13:36

Poštovani,da li perag prometa za obrtnika paušalca za 2017 godinu iznosi 230 000,00 ili 300 000,00 kn?

Gost-27.06.2017, 13:42

U pravilniku piše da se odredba od 300 000,00 kn primjenjuje tek od 2,siječnja 2018. godine, ali ako se ostvari prihod u 2017 do 300 000,00 kn, nema smisla da se nema pravo biti paušalac budući da je od 2018. opet prag 300.000,00 kn

Gost-27.06.2017, 13:47

Poštovani,i kako je moguće da je prag za 2016 godinu 230.000,00 kn kada je pravilnik sa odredbom od 230.000,00 kn donesen tek sa primjenom od 01.01.2017.

Solo-27.06.2017, 16:15

Poštovani, moguće je, tako se tumači zakon. Lijep pozdrav.

Gost-27.06.2017, 22:31

U pravilniku za 2016 taj razred do 230 000,oo kn ne postoji

Gost-28.06.2017, 23:04

Lijepo molim informaciju da li umirovljenik koji registrira sporedno zanimanje mora imati fiskalnu blagajnu od 1.7.2017. U Poreznoj su mi rekli da vjerojatno mora. Hvala.

Solo-29.06.2017, 12:27

Poštovani, naš savjet je da se držite savjeta iz porezne pošto je Solo web servis za izdavanje računa i ne može vam davati poslovne savjete ovoga tipa. Ako se odlučite na Solo za izdavanje računa, stojimo na raspolaganju za sve upite oko korištenja samoga servisa. Hvala i sretno!

Gost-29.06.2017, 13:42

Oprostite na smetnji, vlasnik sam paušalnog obrta i prije par tjedana sam se zaposlio na puno radno vrijeme kod poslodavca. Zanima me moram li slati kakvi obavijest poreznoj upravi ili to oni automatski vide da poslodavac uplaćuje za mene doprinose. Meni na PK kartici jos pise dugovanje za doprinose zs 6 mj u paušalnom iznosu, a počeo sam raditi u privatnoj firmi 7.6.. Moram li ja koga kontaktirati da ne moram vise plaćati doprinose na mjesečnoj razini, nego tek na kraju godine kad prijavim promet., ili oni to automatski vide da firma placa doprinose za mene.

Solo-29.06.2017, 13:51

Najtočniji odgovor bi bio da odete do porezne osobno i odmah to tamo sredite. Znate i sami da u Hrvatskoj postoji automatika i automatika.. Sretno s dva posla!

Gost-29.06.2017, 19:07

Molim da mi odgovorite sto u slucaju kada obrtnik pausalist ide na porodiljno, koja je razlika u naknadi obzirom da se placaju manji doprinosi za zdravstveno?

Solo-29.06.2017, 19:37

Zaista ne znamo s obzirom da smo mi servis za izdavanje računa i fiskalizaciju. Hvala.

Gost-29.06.2017, 19:44

Ako sam dobro upucen, kod iskljucivo bezgotovinskih racuna nema fiskalizacije? Da li je u tom slucaju moguce koristiti Solo servis za racune?

Solo-29.06.2017, 19:47

Uplate na transakcijski račun se ne fiskaliziraju, dakle ako samo poslujete putem transakcijskog račina. Solo se može koristiti i za račune koji se fiskaliziraju i za one koji se ne fiskaliziraju, a potrebno je također da budu pisani po zakonu o fiskalizaciji, redni broj računa, obavezni elementi i dr.

Gost-03.07.2017, 21:48

zanima me dali mogu otvoriti web trgovinu kao pausalac, i uz to da sam stalno zaposlen

Solo-03.07.2017, 22:07

Vjerojatno možete.

Gost-06.07.2017, 19:16

pitanje: je li umirovljenik sa sporednom djelatnošću od 1.7.2017. obveznik fiskalizacije?

Solo-07.07.2017, 12:58

Ako radi s gotovinom, mogao bi biti, ali provjerite u poreznoj.

Gost-07.07.2017, 10:45

Treba li direktor trgovačkog društva plaćati doprinose za zdravstveno i mirovinsko osiguranje ako vec placa zdravstveno i mirovinsko putem svojeg paušalnog obrta?

Solo-07.07.2017, 12:58

Ako je zaposlen u trgovačkom društvu, treba.

Gost-10.07.2017, 23:20

Postovani,molila bih vas pomoć. Planiram otvoriti paušalni obrt za šminkanje i ugradnju noktiju.S bzirom da u Osijeku imam prijavljeno prebiivalište a u Zagrebu nemam cak ni boraviste. Zanima me dali mogi otvoriti obrt na adresi u Osijeku i raditi na terenu u Zagrebu(tu zivim već 5 godina). Hvala na odgovoru!

Solo-11.07.2017, 11:21

Pozdrav, obrt otvarate tamo gdje ste prijavljeni, a pod mjesto rada možete staviti Na terenu što bi onda pokivalo i Zagreb. Više pitajte referenta u uredu za gospodarstvo kada budete otvarali. Ako ćete trebati pomoć oko izdavanja računa, tu smo. Sretno s poslom!

Gost-11.07.2017, 15:09

Poštovani, može li osoba u mirovini otvoriti paušalni obrt i da li se u tom slučaju obustavlja isplata mirovine? Zahvaljujem

Solo-11.07.2017, 15:58

Ne može, ali može otvoriti sporedno zanimanje na koje također plaća paušalno porez, ali manji iznos i ne plaćaju se doprinosi jer je osoba u mirovini, a mirovina se uredno dalje prima.

Gost-13.07.2017, 11:44

Poštovani, Vrijede li navedeni razredi ukupnih primitaka na godišnjoj razini, bez obzira koliko mjeseci u godini je obrt poslovao? Npr. što ako otvorim obrt. 1.9. i za 4 mjeseca ostvarim prihod od 101.000 kn do kraja godine? U kojem sam razredu za porez. Mogu li uopće biti „paušalac“ s tolikim prihodima u samo 4 mjeseca? Da cijelu godinu imam tolike prihode, to bi bilo 303.000 kn i ne bih mogao biti „paušalac“. Dakle, je li mi dopušteno ostvarivati 300.000 / 12 = 25.000 kn mjesečno u prosjeku, ili je ograničenje 300.000 kn za cijelu godinu, bez obzira koliko je mjeseci obrt bio aktivan? Jasno mi je da je 300.000 kn tek od sljedeće godine, ali zbog jednostavnosti računice navodim taj primjer. Unaprijed hvala!

Solo-13.07.2017, 12:24

Da, godišnji pragovi se gledaju na godišnjoj razini bez obzira na broj mjeseci poslovanja u godini.

Gost-13.07.2017, 12:39

znači, mogu za jedan mjesec poslovanja ostvariti prihod od 299.000 kn i biti paušalac za tu godinu, te u sljedeću također ući kao paušalac.

Solo-13.07.2017, 13:22

To je naše mišljenje, da. Za službeno se obratite u poreznu.

Gost-13.07.2017, 12:42

Prema Zakonu o fiskalizaciji čl2. stavak 5, bankovna transakcija se ne smatra prometom gotovine, znači ne trebam izdati fiskalni račun, nego samo račun sa svim stavkama koje Zakon nalaže (br. rač., mjesto, datum, vrijeme. I kaže za svaku uslugu je potrebno izdati račun. ja obavljam usluge prijevoda i pisanja izvješća te ih stavljam zbirno na jedan račun jer je za mene jedan račun jedna usluga (sve je na istog kupca) i tko mi može reći da to nije jedna usluga.

Solo-13.07.2017, 13:23

Trebate fiskalni račun - račun s elementima po zakonu o fiskalizaciji, ali ga ne trebate fiskalizirati.

Gost-17.07.2017, 12:54

Poštovanje, imam svoj internet portal i prijavljena sam kao "klasični" obrtnik sa oko 1.900 kn davanja državi svaki mjesec. Budući da mi zarada nije velika, zanima me kako mogu iz običnog obrta prijeći u paušalni, koji bi mi više odgovarao obzirom na obveze mjesečnih davanja državi? Hvala.

Solo-17.07.2017, 13:23

Nakon 1.1. sljedeće godine možete podnijeti zahtjev za prelazak u paušal ako zadovoljavate uvjete (niste u PDV-u, nemate primitke veće od 300 000 kn..). Odete na poreznu pa odmah tamo napravite zahtjev.

Gost-19.07.2017, 07:53

Obzirom da obrt neće biti u sustavu PDV-a, da li se Poreznoj upravi šalje kakav obrazac mjesečno tipa PDV i sl. ? Obzirom da obrt neće imati pristup e-Poreznoj jer pretpostavljam nema obavezu slanja PDV obrasca, kako u tom slučaju poslati JOPPD obrazac? Da li se nešto drugačije obrazac JOPPD ispunjava kod paušalnog obrta u odnosu na klasični obrt ? Što mora sve sadržavati broj računa koji izdaje paušalni obrt. Neće biti obveznik fiskalizacije jer ne radi sa gotovinom, isključivo transakcijski račun.

Solo-19.07.2017, 09:28

Ako pričamo o paušalnom obrtu onda niste dužni predavati ni PDV obrazac ni JOPPD osim ako nećete poslovati sa zemljama EU. Računi u servisu Solo sadrže sve potrebne elemente za jedan fiskalni račun prema zakonu (ne fiskalizirani, da ne brkate) koji se izdaje za transakcijske uplate.

Gost-23.07.2017, 08:49

Isao sam u punu mirovinu po stazu i po godinama, zatvorio obrt 31.12.2016. i 1.1.2017. godine otvorio Domaću radinost. U poreznoj kazu da nemogu biti paušalac jer sam u obrtu imao vise od 230.000,00kn. Kakve veze to ima. Sve sam napravio po članku 7 stavak 6 a oni uporno me vezu za stavak 5 Pravilnika o PDVu

Solo-23.07.2017, 09:43

Paušalac ne može biti osoba koja prijeđe prag za PDV.

Gost-23.07.2017, 23:07

Lp, paušalni obrt, blagajnički max 10 000, oo kn. Smije li uplata na žiro-racunu biti veca od toga iznosa? Da klijenti npr. Placa uslugu koja iznosi 15 000 kn.

Solo-23.07.2017, 23:45

Blagajnički maksimum je iznos novca u gotovini u blagajni.

Gost-23.07.2017, 23:16

Zanima me sljedece: Vrijedi li majstorski ispit koji je položen u BiH u Hrvatskoj? Unaprijed hvala.

Solo-23.07.2017, 23:45

Nemamo te informacije, lijep pozdrav.

Gost-24.07.2017, 16:13

poštovani, koga mogu pitati kako registrirati ručnu proizvodnju unikatnih sapuna budući da u proizvonji dolazim u kontakt s opasnim tvarima kao što je NaOH - kaustična soda vrlo opasna lužina

Solo-24.07.2017, 16:38

Nemamo te informacije, za početak Ured za gospodarstvo, lijep pozdrav.

Gost-24.07.2017, 22:44

Poštovani, jedno pitanje na koje ne mogu pronaci odgovor: može li obrtnik paušalac registrirati auto na obrt, te može li taj auto biti kupljen vani bez plačanja VAT-a?

Solo-24.07.2017, 22:51

Vjerojatno ne može jer paušalci nisu u sustavu PDV-a.

Gost-25.07.2017, 16:13

Poštovani , imam paušalni obrt , te me zanima da li u istom mogu zaposliti djelatnika , gdje bih ako ne od Vas , mogla dobiti informacije? Zahvaljujem

Solo-26.07.2017, 12:53

U Uredu za gospodarstvo.

Gost-27.07.2017, 07:40

Poštovani, imam otvoren obrt za ribarstvo, da li mogu otvoriti, mimo obrta za ribarstvo, paušalni obrt za iznajmljivanje apartmana?

Solo-27.07.2017, 10:48

Nemamo te informacije, pitajte u Uredu za gospodarstvo.

Gost-30.07.2017, 12:00

Poštovani,imam paušalni obrt i zanima me da li mogu dizati kredit? Bila sam u PBZ poslovnicama pošto imam sve kartice od njih i rekli su da nemogu dici jer ono sto mi "cisto" ostane je manje od zivotnog osiguranja koje iznosi 3000kn. Ja ne kuzim tu njihovu politiku kako oni to izračunavaju i kako uopće mogu imati manje od zivotnog ako mi je godisnji promet za 2016.god bio skoro 118.000kn. Evo ako imate neke info o tome kako oni to izracunaju,u koju banku bi najbolje bilo dici kredit i o cemu ovisi visina kredita( zanima me koliku svotu mogu dici)? Recimo da mogu mjesecno pratiti 3000kn kredita. Hvala, lijep pozdrav

Solo-31.07.2017, 09:57

Poštovana, s obzirom da je Solo web servis za izdavanje računa, zaista Vam ne možemo dati informacije o kreditiranju. Zakažite sastanak u banci s privatnim bankarom pa bi Vam on/a trebali odgovoriti na sva pitanja. Ugodan dan!

Gost-01.08.2017, 10:39

Pozdrav, otvaram pausalni obrt i jedine racune koje cu izdavati su negotovinskog karaktera (direkt ce sjedat na racun). Da li mi je dovoljan samo solo ili moram uzet i fiskalnu kasu?

Solo-01.08.2017, 11:31

Dovoljan je Solo, a ako nekada budete radili s gotovinom, opet vam je dovoljan Solo. Sretno!

Gost-01.08.2017, 12:25

Poštovani, na koji račun uplaćujem upravnu pristojbu za otvaranje obrta? 250kn je iznos? ne trebam plaćati taksene marke i sl.? Hvala!

Solo-01.08.2017, 13:01

Ako otvarate preko E-građani u nekom koraku će vam pisati iznos i račun, ako otvarate osobno, reći će vam referent.

Gost-01.08.2017, 21:05

Poštovani, koristim Solo za izdavanje računa. Kada mi kupac obavi uplatu na račun odmah izdajem račun. Međutim, mogu li izdati račun za plaćanje pouzećem (novac će sjesti na račun kroz 2,3 dana), a nakon toga imati još uplata na račun pa normalno izdavati? Ili bih trebala riješiti najprije uplate koje su bile taj dan pa onda pouzećem koje idu? Evo primjer: 1.8. 09:15 - uplata na račun 200 kn, 10:30 - uplata na račun 170 kn, 11:00 - pouzećem (mogu li to odmah izdati račun ili da čekam dok riješim sve uplate taj dan??) 12:oo - uplata na račun 50 kn, itd.

Solo-02.08.2017, 09:48

Računi se moraju izdavati po redu poslovanja, odnosno slijediti niz brojeva računa. Kada će vam uplata sjesti ne ovisi uvijek o vama, tako da je to u redu ako novci sjednu dva dana kasnije na transakcijski račun. No dodatno, ono što možete je izdati ponudu po kojoj vam se uplati na transakcijski račun pa po uplati kreirate račun. Solo automatski može ponudu prebaciti u račun tako da ne morate duplo pisati.

Gost-01.08.2017, 21:56

Je li propisano Zakonom radno vrijeme domace radinosti?

Solo-02.08.2017, 09:45

Radno vrijeme sami određujete.

Gost-07.08.2017, 07:09

Poštovanje, već 4 godine imam j.d.o.o. koji posluje pozitivno, bez dugova i gubitaka, no kako sam jedina zaposlena i ujedno i direktorica tog jdoo, a vrsim usluge za njegu ruku (manikure, ugradnja noktiju i sl.) svi su mi savjetovali da mi je najbolje otvoriti paušalni obrt. Zanima me da li mogu otvoriti p.obrt i prebaciti sve djelatnosti na njega da ne gubim puno radnih dana jer su termini unaprijed popunjeni, i da onda kad sve prebacim na p.obrt pokrenem likvidaciju jdoo? Koji je postupak?

Solo-07.08.2017, 10:14

Pozdrav, postupak otvaranja paušalnog obrta je opisan u ovome tekstu. Nakon datuma početka rada možete raditi preko tog obrta. Nakon toga zatvorite j.d.o.o. Detalje o tome nemamo.

Gost-07.08.2017, 10:00

Postovani, od 2013. imam pausalni obrt za prevoditelje i redovito uplacujem sve doprinose i - barem sam vjerovala - ispunjavam sve obveze. Skoro svi moji klijenti su iz inozemstva (EU i Kanada), osim par manjih klijenata iz Hrvatske. Nedavno mi je receno kako sam sve ove godine trebala ispunjavati i slati JOPPD obrazac i da sam morala aktivirati svoj VAT (PDV broj) jer sam duzna biti registrirana za PDV iako nisam obveznica PDV-a, te da slijedom toga moram mjesecno slati i neki ZP obrazac?? Buduci da sam prilicno uplasena zbog potencijalnog prekrsaja i kazne, mozete li mi mozda pomoci s nekim konkretnim informacijama? Hvala i srdacan pozdrav!

Solo-07.08.2017, 10:15

Pozdrav, skloni smo vjerovati da su Vam dobro rekli, navedeno vrijedi za klijente iz EU. Javite se svom poreznom referentu pa vidite kako dalje.

Gost-07.08.2017, 10:27

Uh, nije dobro... U redu, puno Vam hvala!

Gost-09.08.2017, 08:27

Poštovani, početkom ove godine dobio sam status slobodnog umjetnika ( glumac ) pri min.kulture RH. Znači imam osigurano mirovinsko i zdrastveno. Zanima me, mogu li otvoriti paušalni obrt ( fotografija-jer mi treba dodatna zarada) i hoću li nakon toga izgubiti već spomenuti status? Hvala na bilo kakvom odgovoru!

Solo-09.08.2017, 12:31

Nemamo odgovor na to, pretpostavka je da ako je i moguće imati oba statusa istovremeno, svejedno ćete morati plaćati doprinose i u obrtu.

Gost-10.08.2017, 21:05

Usput, nije spomenuta opcija da možete imati paušalni obrt i primati mirovinu s umanjenim mirovinskim faktorom ali samo i isključivo da ste u invalidskoj mirovini uslijed profesionalne nesposobnosti za rad. Na taj način poslujem već skoro dvije godine.

Solo-11.08.2017, 09:53

Ili možete otvoriti sporedno zanimanje i primati punu mirovinu, LP.

Gost-14.08.2017, 10:44

Dobar dan. Da li je obrtnik paušalac obveznik plaćanja turističke naknade. Gdje se to može provjeriti te kako se izračunava iznos za plačanje? Hvala vam

Solo-14.08.2017, 11:04

Moguće je da neke djelatnosti iz paušala su obavezne, pitajte u poreznoj.

Gost-16.08.2017, 16:06

Ljubazno vas molim za informaciju: da li moram otvoriti obrt ako se zelim baviti iznajmljivanjem apartmana u Zagrebu? Svakako cu izvristi sve potrebno za prijavu i kategorizaciju apartmana, ali nigdje ne mogu pronaci info kako sebe "prijavljujem" na mirovinsko, zdravstveno... samozaposljavanje, obrt..? Hvala unaprijed!

Solo-16.08.2017, 16:37

Ako želite možete otvoriti paušalni obrt. Više informacija o obliku djelatnosti pitajte u Uredu za gospodarstvo.

Gost-17.08.2017, 01:50

Postovani molio bi vas objasnjenje .Otvorio sam pausalni obrt kao vodoinstalater.Stranke mi placaju uglavnom u gotovini.Npr.danas sam imao intetvenciju i naplatio 400 kn.Da li nakon sto provedem fiskalni racun moram taj iznos poloziti na žiro racun obrta u banci.Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

Solo-17.08.2017, 12:44

Naše je mišljenje da ako ste proveli fiskalizaciju, fiskalizirali račun, kako nema potrebe za polaganjem na žiro, ali svakako provjerite u vašoj poreznoj upravi.

Gost-17.08.2017, 14:04

Poštovani! Mogu li otvoriti Paušalni obrt ako sam zaposlena u državnoj firmi te prodavati cd koji je moje vlastito djelo?

Solo-17.08.2017, 14:31

Pozdrav, možete otvoriti paušalni obrt kao drugu djelatnost. Možete registrirati ga za trgovinu pa prodavati svoje proizvode. Više informacija dati će vam referent u Uredu za gospodarstvo. Sretno s poslom!

Gost-18.08.2017, 15:46

Poštovanje. Imam paušalni obrt koji nije u sustavu PDV-a i do sada sam isključivo poslovao sa tvrtakam iz SAD, no prošli mjesec mi je "uletio" i jedan posao za hrvatsku tvrtku. Uplata je normalno sjela na žiro račun obrta i izdao sam račun na kojem nisam obračunao PDV. Zanima me da li sam u tom slučaju bio dužan predati JOPPD obrazac i registrirati se za PDV broj ili se ta obaveza odnosi samo na poslovanje s drugim zemljama članicama EU? Unaprijed hvala!

Solo-18.08.2017, 16:57

Obaveza se odnosi samo na poslovanje s drugim članicama EU.

Gost-18.08.2017, 18:23

Puno hvala na izravnom i sažetom odgovoru!

Gost-23.08.2017, 12:09

Postovani. Presao sam limit od 300.000kn za paušalne obrte (restoran) pa me zanima kako ce mi se obracunati porez na kraju poslovanja. Hvala

Solo-23.08.2017, 12:29

S obzirom da ste prešli limit, trebate se odmah javiti u poreznu upravu svome referentu kako bi se dalje reguliralo poslovanje, ne čekati kraj godine. LP.

Gost-24.08.2017, 18:14

Ovdje je popis djelatnosti koje plaćaju turističku naknadu https://www.zakon.hr/z/341/Zakon-o-%C4%8Dlanarinama-u-turisti%C4%8Dkim-zajednicama

Gost-24.08.2017, 20:07

Ukoliko si zaposlen recimo u Hrvatskim šumama a otvorio bi paušalni obrt vezan za šumarstvo, pitanje je dal je to moguće otvorit obrt ili se nalaziš u sukobu interesa?

Solo-24.08.2017, 20:51

To ćete pitanje ipak trebati postaviti mjerodavnim institucijama pošto je Solo web servis za izdavanje računa.

Gost-27.08.2017, 02:43

Postovani, vlasnik sam pausalnog obrta i zaposlen sam u j.d.o.o! Iduci mjesec bih trebao ici na rodiljni dopust od 6 mjeseci ali uzeo sam opciju od 12 mjeseci na pola radnog vremena! Zanima me mogu li pausalni obrt koristiti normalno?

Solo-27.08.2017, 10:06

Molimo pitajte u Uredu za gospodarstvo gdje ste otvorili obrt za najtočniju informaciju. Hvala.

Gost-04.09.2017, 14:15

Dal se može otvoriti paušalni obrt za tetoviranje na području Velike Gorice, i ako se želi srediti jedan dio privatne kuće za to, treba li prenamjena objekta?

Gost-05.09.2017, 12:32

Poštovani, koje knjige mora voditi paušalni obrtnik, djelatnost trgovina tekstilom (butik)

Solo-06.09.2017, 10:35

Ljubazno molimo da sve informacije koje su specifične za neku djelatnost poput prostora za tetoviranje i minimalne uvjete te knjiga za trgovinu provjerite u Uredu za gospodarstvo gdje će vam moći dati konkretne informacije. Ako treba pomoć oko izdavanja računa, tu smo! Sretno s poslovima!

Gost-08.09.2017, 16:39

Poštovani otvorio sam obrt (graf dizajn) a paralelno sam zaposlen u firmi za stalno. Na mirovinskom i zdravstvenom su mi rekli da sam oslobođen bilo kakvog plaćanja no kod Vas sam pročitao da postoje određena davanja bez obzira što mi sve to uplaćuje firma. Sada više niti sam neznam što je istina.

Solo-10.09.2017, 12:29

Ako vam je obrt druga djelatnost, plaćate davanja za mirovinsko i zdravstveno u smanjenom iznosu na kraju godine. To je naše mišljenje i informacija, ako mislite da pišemo neistine, svakako se informirajte u mjerodavnim državnim institucijama.

Gost-14.09.2017, 08:04

Pozdrav ekipa,
molim pomoć!
Od silnog iščitavanja zakona, i odlučivanja što odabrati - paušalni obrt ili (j.)d.o.o., nešto mi nije jasno...
Ako spadam u najniži razred paušalnog obrta, mjesečni doprinosi su ~1160kn plus ~151kn poreza i prireza (koji se plaćaju tromjesečno).
Što se događa ako sam u najvišem razredu paušalnog oporezivanja, osim da mi je mjesečni porez i prirez ~410kn?
Povećavaju li se ovi doprinosi isto? Ili ostaju jednaki?

Solo-14.09.2017, 14:27

Doprinosi su isti, a porez se povećava sukladno primicima.

Gost-18.09.2017, 16:49

Poštovani,
planiram otvoriti paušalni obrt,pa me zanimaju sva davanja za isti,kao i dali mi je potreban knjigovođa? Naveo bih da imam otvoren OPG i bavim se voćarstvom,pa dali se mogu možda nadovezati na njega sa još nekakvim građevinskim radovima ?
Unaprijed hvala !

Solo-18.09.2017, 17:05

Poštovani, dio odgovara na vaša pitanja ćete pronači u ovome tekstu kojeg ste komentirali, a dio ćete morati pitati u Uredu za gospodarstvo za vaš specifični slučaj. Sretno!

Gost-19.09.2017, 01:50

Postovani kanim otvoriti pausalni obrt.Pri tome svoje proizvode kanim staviti u nekoliko trgovina.Mozete li mi objasniti kako to onda funkcionira?da li moram imati svoj pos uredaj kojeg cu staviti u trgovine ili mogu vec na njihove pos uredaje izdavati racune???hvala

Solo-19.09.2017, 12:27

Ako smo dobro shvatili vi izdajete račun trgovini, a ona dalje kupcima. Za izdavanje računa vam je dovoljan Solo.

Gost-21.09.2017, 08:44

Nemam pitanja ali imam pohvale. Sjajni ste! Hvala na strpljenju i svim odgovorima koje uporno dajete iako se drugima ne da čitati, pa pitaju što je već pitano i odgovoreno. Bravo još jednom za profesionalnost.

Solo-21.09.2017, 13:13

Hvala na pohvalama, zaista je lijepo kad se netko javi "bez razloga" :)

Gost-21.09.2017, 11:08

Ako paušalni obrtnik iznajmljuje sobe, uveo je iznajmljivanje u obrt, da li da to dvoje vodi odvojeno ili u istoj knjizi promete, s obzirom da je iznajmljivanje dohodak od imovine?

Solo-21.09.2017, 13:14

Mišljenja smo da je ovo pitanje primjerenije za knjigovodstveni servis, kako smo mi servis za izdavanje računa online, nažalost ne možemo vam dati kompletan odgovor. Lijep pozdrav i svako dobro.

Gost-22.09.2017, 15:39

Pozdrav. Odlična stranica, koristim nešto slično u Srbiji. Da li Vam je poznato mogu li stranci biti paušalci u Hrvatskoj, i kakva su ograničenja, sem ovih koja važe za sve?

Solo-22.09.2017, 16:05

Nažalost ne znamo odgovor na Vaša pitanja. Stranci vjerojatno mogu otvoriti obrt u RH, ali koji su uvjeti, pitajte u Uredu za gospodarstvo.

Gost-23.09.2017, 08:20

Otvorio bi obrt koji su prvi koraci

Solo-26.09.2017, 11:20

Poštovani, prvi korak je svakako čitanje ovoga teksta ispod kojeg ste komentirali, tu ćete naći dobar dio informacija, a sve specifično za vašu djelatnost pitate referenta u Ureudu za gospodarstvo. Sretno s poslom!

Gost-25.09.2017, 21:45

O SOLO mio,
ovdje sam bio,
nađoh što sam htio,
sad u miru mogu dalje,
sa torbom puno informacija,
ne treba mi fiskalizacija,
jer sve moje brige riješva SOLO,
a ja odoh plesati kolo.
Ovdje sam bio,
o SOLO mio.

Pzdrav.

Solo-26.09.2017, 11:22

Hvala vam na ovoj domišljatoj i zgodnoj pjesmici :)

Gost-26.09.2017, 14:33

nema na čemu

Gost-27.09.2017, 20:59

Poštovani otvorio sam početkom godine J.d.o.o do 1.10.2017 cu imati oko 240000 kn prometa max 270000 do kraja godine, zanima me dal ulazim u sustav pdv-a sljedece godine. I koji je procedura dal moram odmah trcati u poreznu posto sam prosao 230t
Hvala

Solo-27.09.2017, 21:06

Prema našim saznanjima, da, morate odmah trčati u poreznu, a onda iza 1.1. pisati zahtjev da ostanete izvan PDV-a. Ali to će vam svakako bolje reći kad otrčite u poreznu. Ako ćete imati nakon toga energije, svakako javite i nama što su rekli.

Gost-29.09.2017, 13:18

Pozdrav,
radi se o OPG-u, paušalist, prodaje svoje poljoprivredne proizvode, PO-SD uredno predan iskazani primici u gotovini, nije obveznik fiskalizacije. Da li je te primitike u gotovini bio dužan položiti na žiro račun. Sa porezne tvrde da i oni moraju polagati prema Blagajničkom maksimumu i da svaki utržak moraju položiti. :) Unaprijed Hvala

Solo-29.09.2017, 14:38

S obzirom da nismo knjigovodstveni servis, ne raspolažemo informacijom za odgovor na vaš upit. U svakom slučaju ne škodi napraviti kako kaže porezna.

Gost-30.09.2017, 09:04

Pozdrav. Prije svega da pohvalim clanak i Vase konketne odgovore na pitanja no jednu stvar nisam uspio pronaci nigdje u tekstu. Pod sto se smatra pojam UKUPNI PRIMICI?
Zaposeln sam na odredeno i otvorio bi obrt pausalnog oporezivanja za posredovanje u prodaji no ne znam u koji rang da se svrstim. Mjesecno bi u obrtu bilo prometa ostvarenog u posredovanju oko 200.000kn a kad odplatim nabavu i sve troskove, ostane 5.000kn-10.000kn. Da li mi je ukupni primitak tih 5.000kn-10.000kn (odnosno dobit) ili mi je ukupni primitak 200.000kn prometa?

Solo-01.10.2017, 12:46

Ako tek krećete otvarati obrt, pod procjenu staviti ukupni primitak manjeg iznosa kako biste prve godine bili u najnižem rangu i plaćali najniži porez, a onda će porezna od druge vam poslati rješenje za iznos koji trenate platiti. Ukupni prmici su svi primici, u paušalom obrtu nema "pravdanja" troškova. Dakle, novac trošite na što želite jer porez plaćate fiksno. Odnosno, ne možete si smanjiti porez "pravdanjem" pa iz toga izlazi da sve što primite, otišlo to dalje na neki trošak ili ne, ulazi u ukupne primitke i zadane im razrede.

Gost-30.09.2017, 12:47

POZDRAV.u radnom sam odnosu a planiram se baviti izradjivanjem u domacoj radinosti pa me zanima kakve su obaveze prema mirovinskom i zdravstvenom,posto firma naravno sve to vec uplacuje,hvala

Solo-01.10.2017, 12:48

Za sva druge djelatnosti se plaćaju davanja, osim kod umirovljenika. Davanja su nešto manja nego što bi bila da vam je to prva djelatnost. Više detalja će vam reći u Uredu za gospodarstvo.

Gost-05.10.2017, 09:30

Pozdrav.Svaka cast na odlicnom clanku.
Zanima me otvaranje pausalnog obrta na zavrsne gradevinske radove?
Dali je moguce?

Solo-05.10.2017, 09:35

Hvala! Vjerojatno je moguće, pitajte u Uredu za gospodarstvo.

Gost-05.10.2017, 15:53

da li paušalni obrt mora imati pdv id broj iako nije u sustavu pav-a.
naime radi se o web shopu.pošto paušalni obrt nije u sustavu pdv-a a ne prodaje vani uslugu već robu,da li je potrebno imati pdv id bro.postoji velika mogućnost narudžbi i plaćanja iz inozemstva.dobili smo informaciju da paušalni obrt koji obavlja uslugu za stranog klijenta mora imati pdv id broj,doaj paušalni obrt koji prodaje robu ne mora imati pdv id broj već na računu navesti "nije u sustavu pav po članu........."

Solo-05.10.2017, 20:54

Kratko i jasno: https://solo.com.hr/blog/iako-niste-u-sustavu-pdv-a-evo-kada-ipak-morate-imati-pdv-broj/154 pa onda na linku malo duže i kompliciranije;)

Gost-06.10.2017, 18:01

Poštovani
moli pomoć
da li je moguće da se paušalni obrt, po novome bavi trgovinom ali auta tj uvozom i prodajom iz eu, recimo ova cifra od 300.000 kn bi bila dovoljna za odraditi desetak vozila koliko inače i odradim godišnje ?

puno Vam hvala


Solo-06.10.2017, 18:35

Obrt koji ima paušalno oporezivanje je moguće registrirati za trgovinu, da li i za trgovinu automobilima, provjerite. Cifra od 300 000 kuna su ukupni primici za obrt i vrijedi od 1.1.2018.

Gost-08.10.2017, 17:44

Pozdrav, pausalni sam obrtnik i zanima me jedno samo!
Novac koji sam dobio naplatom racuna u gotovini moram staviti na ziro racun obrta ili ga uopće ne moram stavljati na racun. Koliko sam razumio u Poreznoj, ziro racun sluzi pausalnom obrtu samo zbog transakcijskih racuna?
Hvala :)

Solo-08.10.2017, 17:52

Ako ste račun fiskalizirali kroz Solo nemorate ga polagati na račun, ali najtočnije će vam reći, naravno, porezna.

Gost-09.10.2017, 10:47

Pozdrav, hvala na logicno, srocenim podacima. Vec sam 6 godina sezonski pausalni obrtnik i prije par godina smo kolege i ja imali sitaciju da se zakone od porezne do porezne razno tumacilo sta se tice godisnjeg dohodak.
Neki su za sezonce ostajali pri godisnjem pragu od tada 149.000 kn a drugi su svotu dohodka dijelili brojem aktivnih mjeseci (npr. 6) i mnozili x 12 mjeseci (godinom). Tu se stvarao veliki problem jer je tako masu ljudi odjednom upadalo u knjigovodstvo ako ne i u PDV.
Prosle zime se opet isti slucaj odigrao u Metkovicu i na kraju je porezna rekla da su "krivo" tumacili zakon.

Meni ostaje pitanje sta je stvarno tocno tumacenje? Samo porezno rjesenje navodi clanak 3. stavke 4. pravilnika: "...dohodovni razred utvrduje se na nacin da se od prosjecnog primitka ostvarnog tijekom poreznog razdoblje u kojem se djelatnost obavlja utvrduje godisnji primitak mnozenjem prosjecnog primitka sa 12 mjeseci."
Pogotovo sa dizanjem praga mi se cini da je ovaj nacin racunanja sve logicniji ali se bojim da ce mnogi obrtnici ostat pri tom razmisljanju da je zaradena sezonska svota ta koja se koristi za utvrdivanje dohodovnog razreda. Ako imate misljenje na ovu problematiku bila bi jako zahvalna.

Solo-09.10.2017, 12:01

Točno tumačenje je da se primitci gledaju na godišnjoj razini i ne dijele se s brojem mjeseci. Radili 3 mjeseca ili 12 mjeseci u godini imate pravo primiti 230.000,00 kn kako biste ostali i druge godine u paušalu. Vi uvijek možete pismeno poslati upit glavnoj poreznoj upravi te primiti pismeni odgovor na koji se onda možete pozvati druge godine, ako bude problema sa tumačenjem zakona refrenta.

Gost-09.10.2017, 12:56

Hvala na brzom odgovoru. Znaci da je prag za ostat u pausalu 149.000 a ne 230.000 ili 300.000?

Solo-09.10.2017, 13:59

Od 1.1.2018. prag je 300.000,00 kn. Ako prije tog datuma prijeđete prag od 230.000,00 dužni ste se javiti u poreznu za nastavak oporezivanja kao dohodaša. Nakon 1.1.2018. podnosite zahtjev za vraćanje u paušal ako u međuvremenu niste prešli 300.000,00 kn.

Gost-09.10.2017, 14:00

Hvala vam puno

Gost-12.10.2017, 21:52

Molim vas na koji način i kada se plaća paušal ,mjesečno ili godišnje ,na ukupan promet? Moram li neki obrazac ispuniti? Umirovljanik sam i imam odobrenje za sporedno zanimanje "Istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja"

Solo-12.10.2017, 22:48

Sporedno zanimanje kod umirovljenika nema doprinose nego samo plaćanje poreza na godišnjoj bazi, to je fiksan iznos ako ste prijavili paušalno oporezivanje u Poreznoj. Pratite na e-građani kada vas zaduže pa uplatite. LP.

Gost-13.10.2017, 11:43

Poštovani, može li se otvoriti paušalni obrt za djelatnosti prevođenja i turističkog vođenja? Da li postoje neke djelatnosti za koje nije moguće otvaranje te vrste obrta? Hvala

Solo-13.10.2017, 14:30

Paušalni obrt je obrt s paušalnim oporezivanjem. Za djelatnosti pogledajte Nacionialnu klasifikaciju djelatnosti i konzultirajte se u Uredu za gospodarstvo. Mi smo mišljenja da možete.

Akcija u prosincu: uz godišnju pretplatu darujemo šalicu Svijet poduzetništva ne mora biti kompliciran, uz web servis za ponude i račune olakšaj si poslovanje maksimalno. S novom fiskalnom godinom isprobaj Solo. Ponosni smo na naš UX, korisničku podršku i pouzdanost servisa pa te pozivamo da od siječnja 201... Solo webinar: Solo izdavanje računa Pozivamo te da u utorak, 30.09.2014. s početkom u 11 sati, sudjelujete u webinaru koji će te upoznati s raznim opcijama servisa Solo. Webinar će se održati putem Hangout on Air platforme. Na webinaru ćete upoznati osnovne, ali i napredne funkcije servi... Spremni smo za fiskalizaciju :) Ilustracija: solo screenshot Prvi tjedan je iza nas i oduševljeni smo vašim odazivom, a sudeći prema pozitivnim komentarima i vi ste našom uslugom :) Hvala svima koji su nam se javili, bilo je tu puno odličnih prijedloga i kako bismo vam olakšali rad,...