MACKOO - omiljeni brend među vlasnicima mačaka
predstavljamo korisnika
Počevši od veljače, na Solo blogu ćemo predstavljati naše korisnike i tako im pružiti vidljivost i promociju, a sve s ciljem boljeg međusobnog umrežavanja malih poduzetnika. Prva tvrtka koju predstavljamo je Mackoo grebalice, a razgovarali smo s njenim vlasnikom Nestorom Jančićem. Čime se bavi tvoja tvrtka? Bavimo se proizvodnjom opreme za kućne ljubimce, pretežito za mačke :) U početku smo izrađivali samo grebalice ali brzo smo proširili asortiman proizvoda. Najviše radimo grebalice...
Nova nadogradnja servisa
level up
Ovotjedna nadogradnja servisa Solo uključuje: • kolumna s popustom na PDF-u (ili na ispisu) neće biti prikazana ako račun ili ponuda nema popust (tj. popust je 0) • načini plaćanja su sada sortirani prema popularnosti (npr. ako najviše izdaješ gotovinske račune, oni će biti automatski odabrani kao način plaćanja, umjesto transakcijskog računa) • dodan je datum isporuke na račun. Ako je pak odabran rok plaćanja (što znači da račun nije isporučen), datum isporuke neće bit...
Plaćanje PDV-a prema naplaćenom, a ne izdanom računu
pdv
Od 1. siječnja 2015. godine svim subjektima maloga gospodarstva s ukupnim godišnjim primicima do tri milijuna kuna omogućit će se plaćanje PDV-a po naplaćenom računu , umjesto po ispostavljenom računu. To može utjecati na gotovo 140 tisuća obrtnika i malih poduzetnika, obveznika PDV-a, kojima bi se trebalo olakšati poslovanje i omogućiti bolja likvidnost, a time i redovito plaćanje radnika, podmirivanje obveza prema dobavljačima i plaćanje PDV-a iz vlastitih sredstava, umjesto kreditima....
Izrada PO-SD obrasca jednim klikom
keep it simple
Dobra vijest za paušalne obrtnike , korisnike servisa Solo. Od danas je moguće jednim klikom izraditi PO-SD obrazac * (Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom samostalnom porezu na dohodak) koji se dostavlja Poreznoj upravi do 15.1.1015. Opcija je dostupna i u besplatnom paketu ;) Obrazac će, naravno, biti popunjen financijskim podacima na temelju računa koje ste unijeli u Solo tijekom ove godine, a bitno je napomenuti da status računa mora biti 'zatvoren' i upisa...
Akcija u prosincu: uz godišnju pretplatu darujemo šalicu
ho ho ho
Svijet poduzetništva ne mora biti kompliciran, uz web servis za ponude i račune olakšaj si poslovanje maksimalno. S novom fiskalnom godinom isprobaj Solo . Ponosni smo na naš UX, korisničku podršku i pouzdanost servisa pa te pozivamo da od siječnja 2015. i ti počneš koristiti Solo. Evo razloga zašto: • olakšava izradu računa, ponuda, otpremnica i radnih naloga, • pouzdano fiskalizira, • skraćuje vrijeme rada s računima, • vizualno je atraktivan i jasan, • pre...
Novi Porezni priručnik za obrtnike
porezni priručnik
Porezna uprava objavila je novi Porezni priručnik za obrtnike (11/2014) s osnovnom namjenom da se obrtniku kao poreznom obvezniku na jednostavan i razumljiv način objasni koje su obveze i prava što proizlaze iz poreznih propisa, propisa o obveznim doprinosima i drugim propisanim javnim davanjima. Pod obrtom se podrazumijeva registrirana djelatnost u skladu sa Zakonom o obrtu. Porezi i doprinosi što su ih obrtnici dužni plaćati podijeljeni su po skupinama. U prvoj skupini su porezi što su ih o...
Solo webinar: Solo izdavanje računa
webinar
Pozivamo te da u utorak, 30.09.2014. s početkom u 11 sati , sudjelujete u webinaru koji će te upoznati s raznim opcijama servisa Solo. Webinar će se održati putem Hangout on Air platforme. Na webinaru ćete upoznati osnovne, ali i napredne funkcije servisa od izdavanja računa do korištenja API-ja. Planirano vrijeme trajanja webinara je oko 30 minuta. Kako bi pristupio/la webinaru, potrebno je u navedeno vrijeme posjetiti YouTube link klikom na kojeg ćete pristupiti predavanju. Moguće je pris...
Solo je dobio API (i još par kul opcija)
faster, bigger, better, bolder
Ususret hladnijim jesenjim danima, Solo je 'podebljan' novim funkcijama koje će vam još više olakšati njegovo korištenje ;) Neke od novih mogućnosti servisa su: • slanje računa na više e-mail adresa (odvojiti ',' ili ';') • plaćeni paket je dobio detaljni graf prihoda za pojedinog klijenta (klikom na Klijenti) • redizajnirani su statusi računa za lakše praćenje poslovanja • Solo sada pamti i rokove plaćanja računa i ponuda (prema zadnjem računu) i više neće stavlj...
Zašto je važna povratna informacija od (potencijalnog) klijenta ili kupca
customer feedback
Važnost povratne informacije, bilo u formi prijedloga ili kritike, iznimno je važna za svako poslovanje. Zato i postoje istraživanja tržišta i razne panel diskusije, kako bi firme i brendovi saznali što o njima i njihovim proizvodima i uslugama misle kupci i klijenti. Stoga, ako vam se povratna informacija nudi besplatno i samovoljno, tim više ju dočekajte otvorenih očiju (pretpostavka je da dolazi online). Važno je vidljivo istaknuti kako je povratna informacija dobro došla jer u protivnom...
Solo donirao trećinu prihoda za pomoć stradalima u poplavama
donacije poduzetnika
Odmah po objavi katastrofalnoga stanja na području Slavonije, Solo je odlučio pomoći ugroženima od poplave te se odrekao 33% od svake uplaćene licence od dana poplave do 31. svibnja. Novac je danas uplaćen na račun Crvenoga križa, a pozivamo i druge, pomozite ako možete i donirajte uplatom novčanih sredstava. Ukoliko poduzetnici izvršavaju donaciju uplatom novčanih sredstava, poduzetnicima će se iznos doniranih sredstava priznati kao rashod (umanjenje osnovice za plaćanje poreza na dohoda...